• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بعد از میکرونیدلینگ صورت چکار کنم؟

این پروسه درمانی غیر تهاجمی، از سوزن هایی با جنس استیل استفاده می کند تا تولید کلاژن و الاستین در پوست را تحریک کند. در نتیجه، بافت جدید پوستی جایگزین پوست آسیب دیده می شود و عناصری که ظاهر فرد را دچار مشکل کرده باشند کاهش خواهند یافت.

با این که میکرونیدلینگ به نسبت سایر روش های درمانی پوست، نیازی به دوره استراحت طولانی مدتی ندارد، به هر حال باید در دوره نقاهت خود مراقب باشید تا پوست را سالم نگه دارید.برای این که از پروسه درمانی خود بیشترین بهره را ببرید، ترفند و نکاتی که در ادامه ذکر می شوند را با دقت دنبال کنید:

مزایای میکرونیدلینگ

قبل از این که بخواهید به اقدامات لازم پس از پروسه درمانی فکر کنید، باید متوجه شوید که میکرونیدلینگ چه مزایایی برایتان به همراه دارد. میکرونیدلینگ در مطب تخصصی پوست ما می تواند نکات مثبتی را به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک های عمیق روی پوست
کاهش ظاهر زخم ها ( از جمله زخم های باقی مانده در اثر جوش ها)
نرم کردن بخش های کشیده شده پوست
روشن شدن نقاط تغییر رنگ یافته پوست به دلیل نور آفتاب و یا افزایش سن
کاهش منافذ پوستی
داشتن پوستی یکدست و محکم
کاهش ظاهر رگ های عنکبوتی و مویرگ های شکسته شده
برگشت تقارن به ظاهر و رنگ پوست

در حین پروسه میکرونیدلینگ انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

یک پروسه میکرونیدلینگ معمولی حدودا ۶۰ الی ۷۵ دقیقه به طول می انجامد. حدود ۳۰ دقیقه قبل از پروسه، ما یک کرم بی حس کننده موضعی را در ناحیه مد نظر استفاده می کنیم تا از آرام بودن و حس خوب شما در حین درمان اطمینان حاصل کنیم.

پروسه میکرونیدلینگ حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه به طول می انجامد، اما این زمان بسته به این که کدام ناحیه از پوست مورد درمان است متغیر خواهد بود.

با این که پس از پروسه درمانی، ظاهر این زخم ها بسیار کوچک است، تاثیری که بر روی ظاهر پوست دارند شما را حیرت زده خواهد کرد.

پس از این پروسه درمانی، ما از یک سرم استفاده می کنیم تا به پوست شما جهت بهبود هر چه سریعتر کمک کنیم. جهت بهبود پس از این پروسه درمانی، پوست شما کلاژن و الاستین تولید می کند و در نتیجه همین موضوع پوستی سالم تر، جوان و شاداب خواهید داشت.

 

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

بلافاصله پس از پروسه درمانی، پوست شما گرم و سفت خواهد بود. همچنین رنگ پوست صورتی یا تا حدی قرمز می شود، انگار که برای مدتی زیر نور خورشید بوده اید. قرمزی و گرمایی که در پوست خود حس می کنید معمولا پس از چند ساعت از بین خواهد رفت.

اما برای برخی از مراجعه کنندگان، ممکن است به یک تا دو روز زمان نیاز باشد تا عوارض جانبی این پروسه درمانی کاملا ناپدید شوند. برای دیگران ممکن است تا یک هفته طول بکشد تا قرمزی به شکل کامل از بین برود.

از آن جایی که میکرونیدلینگ می تواند از زخم های ریز روی پوست شما استفاده کند، نمی توانید بلافاصله پس از پروسه درمانی خود، همچون سابق به مراقبت از پوست خود بپردازید. به جای آن باید حتما برخی از دستورالعمل های مخصوص برای دوره پس از میکرونیدلینگ پوست را استفاده کنید ، که این موارد معمولا پس از اتمام کار به شما توضیح داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *