• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بهترین روش درمان ریزش مو

درمان ریزش مو

استفاده از مزوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش های درمان ریزش مو شناخته می شود که بسیاری از افراد به عملکرد آن اطمینان دارند و از آن استفاده می کنند. مزوتراپی از ریزش مو جلوگیری می کند و همچنین موهای جدید را برای رشد کردن تحریک می کند.

درمان نمودن ریزش مو با روش مزوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی می باشد که در آن به وسیله سوزن هایی که بسیار ریز هستند موادی به لایه های زیر اپیدرم پوست تزریق می شود. سوراخ هایی که در سطح سر برای استفاده کردن از روش مزوتراپی مو ایجاد می شود بسیار سطحی است و نیازی نیست نگران آن باشید. مکانیزم عمل “درمان ریزش مو ” به وسیله مزوتراپی مکانیکی و شیمیایی می باشد که عملکرد آنها عبارت می باشد از :

 

مزوتراپی مکانیکی

در درمان ریزش مو به روش مزوتراپی مکانیکی، سوزن را در درون یک سوراخ که زیر پوست ایجاد کرده اند فرو می کنند تا فرایند التیان از این طریق شروع شود. پوست سر زمانی که این ماده را دریافت کند الاستین و کلاژن زیادی تولید خواهید کرد که این دو عنصر از جمله مهمترین عناصری می باشد که باید در پوست وجود داشته باشد.

این تزریقاتی که روی سر انجام می شود هیچ آسیبی به کلاژن های سطح پوست وارد نمی کند و همچنین آنها را حذف هم نمی کند، در صورتی که کلاژن های جدیدی را می سازد که آنها با دیگر کلاژن های سطح پوست ترکیب می شوند.

 

مزوتراپی شیمیایی

در این روش مزوتراپی برای درمان ریزش مو ، ترکیباتی که فعال هستند و بر روی اندام های مورد نظر تزریق می شوند، موجب تحریک اندام های سر می گردند. به عنوان مثال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که گردش خون ضعیفی داشته باشد از یک مایع گشاد کننده عروق استفاده می کنند، و همچنین در صورتی که التهاب بیش از حدی داشته باشید از داروهایی که ضد التهاب هستند استفاده می نمایند.

کیفیت ماده ای که برای درمان ریزش مو روی سر تزریق می شود بسیار مهم است و پزشک باید به این مورد توجه بسیار زیادی داشته باشد. برای انجام دادن این روش از لیدوکایین مایع استفاده میشود که پزشک با استفاده از پنبه و یا گاز استریل مایع را روی سر ماساژ می دهد و باعث بی حسی موضعی در ناحیه پوست سر می شود. بعد از ۴۵ دقیقه قطره های کوچکی دارو و مواد مزوتراپی را به ناحیه های پوست سر تزریق می کنند.

 

مراقبت های پس از مزوتراپی مو

شما از هر روشی برای درمان ریزش موی خود استفاده کنید باید روش های مراقبتی از آن را هم به خوبی اجرا کنید تا موهایتان دیگر دچار ریزش نشود. شما با استفاده از روش مزوتراپی مو دیگر نیازی نیست از روش های دیگری که درد دارند و به عنوان جراحی شناخته می شوند استفاده کنید.

تنها برخی از نکات را باید بسیار رعایت کنید که یکی از آنها تغذیه مناسب می باشد. به هیچ عنوان خوراکی هایی که ارزش غذایی ندارند استفاده نکنید و باید خوراکی هایی را در وعده غذایی خود قرار دهید که سالم و مقوی می باشند. ورزش کردن هم اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به صورت روزانه ورزش کنید.

 

چه کسانی می توانند مزوتراپی مو انجام دهند

شما برای اینکه از روش مزوتراپی برای درمان ریزش موی خود استفاده کنید، باید به خوبی بدانید که برای انجام این عمل کاندید مناسبی می باشید و یا اینکه این روش برای شما مناسب نمی باشد. برخی از افرادی که ریزش موی بسیار پراکنده ای دارند، از جمله بهترین افرادی هستند که برای استفاده از روش مزوتراپی مو کاندید می شوند.

این دسته از افراد موهای سرشان کم پشت می باشد و به همین دلیل زیبایی موهای خود را از دست می دهند، که این مشکل بیشتر برای خانم ها به وجود می آید. همچنین باید بدانید طاسی سر درآقایان با انجام مزوتراپی در مراحل اولیه به خوبی جواب می دهد.

 

مزایای درمان ریزش مو با روش مزوتراپی

همانطوری که می دانید تمامی روش هایی که برای عدم ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرند، دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که مزوتراپی هم به عنوان یکی از روش های درمان ریزش مو مزیت های بسیار زیادی دارد. برخی از مهمترین مزیت هایی که در این روش وجود دارد عبارت می باشد از :

این روش درمان ریزش مو یکی از بهترین روش های غیر تهاجمی می باشد که هیچ دردی ندارد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که از درد آن نگران می باشند، باید بدانند که این روش هیچگونه درد و یا سوزش ندارد.

بعد از اینکه از این روش درمانی استفاده کنید، نیازی به دوران استراحت ندارید و نیازی نیست که استراحت کند. حتی شما می توانید بعد از مزوتراپی موی خود به محل کارتان بروید و به کارهای روزانه خود رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *