• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد کدام است

لیزر موهای زائد در واقع یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش های برداشت دائمی موهای زائد است. افرادی که قصد این کار را دارند باید بدانند شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد برای هر شخصی متفاوت است و هر کسی با توجه به نوع و رنگ پوست، نتایج متفاوتی را می تواند بگیرد. برای آشنایی با بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد با این مقاله همراه شوید.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش های دائمی از بین بردن موهای زائد بدن است. لیزر بر فولیکول های مو تاثیر می گذارد و ملانینی که در ساقه و فولیکول مو وجود دارد، نور لیزر را دریافت می کند و به گرما تبدیل می کند، این گرما باعث بالا رفتن دمای مو می شود. اگر این گرما به اندازه کافی بالا و زیاد باشد، به ساختار مو آسیب می زند و همین باعث می شود که موها مجددا رشد نکنند. برخی این باور غلط را دارند که لیزر موهای زائد باعث حذف همه موهای زائد می شود در صورتی که این تفکر کاملا غلط است. لیزر درمانی، باعث حذف همه موهای زائد نمی شود بلکه در تراکم موهای زائد اثرات بالایی می گذارد و باعث می شود که موها در آن ناحیه کمتر شوند و تراکم کمتری پیدا کنند.

لیزر موهای زائد _ کلینیک صادقیه

 

شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بر روی پوست های مختلف، نتایج گوناگونی دارد و ممکن است در برخی از انواع پوست ها بهتر و زودتر نتیجه بدهد. معمولا افرادی که پوست های روشن با موهای تیره دارند، بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد با قیمت مناسب را دارند. موهای بلوند، خاکستری، سفید و بور نمی توانند نور لیزر را به خوبی دریافت کنند، بنابراین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد را ندارند. همچنین افرادی با پوست های تیره، کنتراست مورد نیاز جهت جذب پرتوهای لیزر با فولیکول مو را ندارند و نتیجه خوبی نیز نمی توانند بگیرند. همچنین افرادی که موهای ضخیم تری دارند، بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد می توانند بگیرند.

لیزر زائد موهای صورت برای خانم ها _ کلینیک

 

بهترین نوع پوست برای لیزر موهای زائد

همانگونه که گفته شد افراد با پوست روشن و موهای تیره بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد را دارند. این افراد پوست های بسیار روشنی دارند که در مقابل آفتاب دچار آفتاب سوختگی می شود و به ندرت برنزه می شوند. اما علاوه بر این افراد، برخی دیگر از افراد نیز دارای شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد هستند. افرادی که دارای پوستی نسبتا روشن هستند و گاهی دچار آفتاب سوختگی می شوند و به آفتاب حساس هستند، نیز در گروه افرادی قرار دارند که لیزر برای آنها نیز نتیجه خوبی دارد. همچنین افرادی که پوست آنها کمی روشن است و خیلی کم دچار آفتاب سوختگی می شوند، نیز در زمره افرادی هستند که از لیزر نتیجه خوبی را دریافت می کنند.

لیزر موهای زائد ریش آقایان _ کلینیک

نکاتی قبل از لیزر موهای زائد

علاوه بر رنگ پوست که یکی از شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد است، باید موارد دیگری را نیز برای گرفتن نتیجه مناسب قبل از انجام لیزر انجام دهید و شرایط لازم جهت انجام لیزر را فراهم آورید. باید دقت کنید که  هفته قبل از لیزر موهای زائد، موهای آن قسمت را وکس یا اپیلاسیون نکنید زیرا با این کار فولیکول های مو از بین می رود و همین امر باعث می شود که اگر لیزر انجام دهید، نتیجه مناسبی نگیرید، زیرا یکی از مهمترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد را انجام نداده اید.
نکته دیگر این است که اگر پوست شما در اثر آفتاب یا عامل دیگری دچار سوختگی شده است، شما نباید لیزر موهای زائد را برای آن قسمت انجام دهید، زیرا شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد را ندارد و با لیزر سوختگی تشدید می شود. قبل از لیزر آفتاب نگیرید و پوست خود را برنزه نکنید زیرا در این صورت رنگ پوست شما تغییر یافته است و چون لیزر رنگدانه های تیره را مورد هدف قرار می دهد، در این صورت لیزر نمی تواند بین پوست و موی شما تفاوتی قائل شود. همچنین بهتر است قسمتی که می خواهید لیزر کنید، دارای زخم نباشد زیرا با اشعه لیزر ممکن است زخم بدتر شود و نتیجه ای عکس از لیزر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *