• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بهترین پرکننده (فیلر) برای چین و چروک صورت

هر چه سن بالاتر می رود، به دلیل از بین رفتن چربی و پروتئین‌های زیر پوست، روی پوست فرورفتگی‌ها و چین‌و‌چروک‌هایی ایجاد می شود. تزریق ژل نمی تواند به طور دائم این کمبود پروتئین و چربی‌های پوست را جبران کند اما می تواند ساختار اصلی پوست را شبیه‌سازی کرده و فرورفتگی‌های آن را پر کند.

برخلاف درمان با بوتاکس که ماهیچه‌های صورت را فلج می کند و باعث می شود چین و چروک ها کمتر خودشان را نشان دهند، تزریق ژل در واقع حجم پوست را افزایش می دهد و آن را فربه و توپر می کند.

 

هر یک از انواع فیلرهای صورت را می توان برای چه قسمت‌هایی استفاده کرد؟

بسته به اینکه می خواهید ژل را در چه قسمتی از بدنتان تزریق کنید، پزشک یکی از این پرکننده چروک صورت را به شما توصیه می کند.

 

چین ‌و چروک‌های عمیق صورت

با اینکه بیشتر این ژل‌های تزریقی برای از بین بردن چین و چروک مناسب هستند، افراد بعضی از آن ها را بیشتر از بقیه ترجیح می دهند. از جمله ژل‌هایی که برای این کار زیاد استفاده می شود می توان به PMMA، پلی‌لاکتیک اسید و بعضی از انواع هیالورونیک اسید اشاره کرد.

 

ناحیه زیر چشم

برای ناحیه دور چشم می توان از تزریق چربی، هیالورونیک اسید و پلی‌لاکتیک اسید استفاده کرد. بعضی از انواع هیالورونیک اسیدها نسبت به بقیه برای زیر چشم بهتر عمل می کنند.

 

خط لبخند

استفاده از بیشتر ژل‌های هیالورونیک اسید و میکروکره‌هایPMMA برای این ناحیه مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است. بنابراین برای پر کردن خطوط لبخند و چین‌های اطراف بینی می توانید از این نوع فیلر استفاده کنید.

 

پیشانی و چروک‌های کنار چشم

اگر با استفاده از بوتاکس مخالف هستید، می توانید برای از بین بردن خطوط پیشانی و چروک‌های کنار چشم از ژل تزریقی پلی‌لاکتیک اسید، هیدروکسیل آپاتیت و PMMA استفاده کنید.

استفاده از فیلر برای این ناحیه هم مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) واقع نشده است و هم به دلیل عوارضی که دارد بیشتر پزشکان برای زیبایی این ناحیه از تزریق ژل استفاده نمی کنند.

گونه

با استفاده از ژل پلی‌لاکتیک اسید و خیلی از انواع هیالورنیک اسید می توانید گونه‌هایتان را برجسته کنید و به آن ها فرم دهید.

 

چانه

برای فرم دهی و افزایش حجم چانه می توانید از ژل‌های هیدروکسیل آپاتیت، هیالورنیک اسید و هریک از فیلرهای بالا استفاده کنید. برای آشنایی با نحوه ی فرم دهی و برجسته کردن چانه با استفاده از فیلر، برروی تزریق ژل چانه کلیک کنید.

 

دست

اگر پوست دستتان شل شده می توانید با استفاده از ژل تزریقی کلسیم هیدروکسیل آپاتیت و هیالورنیک اسید برای پر کردن آن اقدام کنید. از این ژل ها برای کاهش برآمدگی رگ‌های روی دست هم استفاده می شود.

 

گردن و قفسه سینه

این فرایند با فرایند حجیم کردن سینه ها تفاوت دارد و فقط برای از بین بردن چین‌وچروک‌های قفسه سینه و گردن استفاده می شود. می توانید برای این کار می توانید از ژل هیالورنیک اسید استفاده کنید.

 

لب

بیشتر ژل‌های ساخته شده از هیالورنیک اسید برای این محل مناسب هستند و سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هم این موضوع را تایید کرده است.

 

فواید تزریق پرکننده چروک صورت

فیلرها برای زیبایی شما فواید بسیاری دارند. افرادی که از پرکننده چروک صورت استفاده می کنند پوستی جوان تر و چین‌وچروک‌های کمتری نسبت به قبل پیدا می کنند، خط لبخندشان صاف تر می شود و ساختار استخوانی صورتشان بیشتر به چشم می آید.

برای کسانی که از نشانه‌های کهولت سن خود خبر دارند و می خواهند آن ها را از بین ببرند، ترزیق ژل روشی آسان است که این افراد را به هدفشان می رساند.

ژل هیالورنیک اسید اغلب روی بافت پوست شکاف ایجاد کرده و آن ناحیه را حجیم تر می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *