• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس برای لیفت ابرو

بوتاکس ابرو چیست؟

یکی از نواحی بدن که بیشترین تقاضا برای جوان سازی در مورد آن است، ابرو های افتاده رو به پایین می‌باشد که تاثیر منفی در زیبایی و شادابی چهره شما دارد. تکرار حرکاتی مثل بالا بردن ابروها که باعث ایجاد خطوط افقی و اخم کردن که باعث ایجاد خطوط عمودی روی پیشانی می‌شود، پس از مدتی چین و چروک و خط اخم ماندگاری را روی صورت ایجاد می‌کند.

اگر از افتادگی و خطوط بین ابرو رنج می‌برید و در صدد رفع آن می‌باشید. با مراجعه به یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص و با دریافت مشاوره می‌توانید روش تزریق بوتاکس را انتخاب کنید.باید بگوییم بوتاکس برای بالا بردن ابروها یکی از سریع‌ترین روش‌های لیفت ابرو می باشد.

پزشک متخصص به شما توضیح خواهد داد که دو عضله فرونتالیس پیشانی را به سمت بالا می‌کشند در مقابل آن عضلات دور چشم و اخم پیشانی را به سمت پایین می‌کشند. فرایند لیفت ابرو با بوتاکس، با تزریق سم بوتولونیوم نوع A به عضلاتی که در قسمت زیرین و بین ابرو هستند باعث فلج شدن آن می‌شود. به این ترتیب عضله فرونتالیس پیشانی را به سمت بالا می‌کشد و چین و چروک و افتادگی ابروها را از بین می‌برد.

به عبارت ساده تر از طریق تزریق مواد بوتاکس با فلج کردن عضلات بخشی از پیشانی و صورت، خط اخم بین ابروهای شما از بین می‌رود و ابروها نیز به سمت بالا کشیده می‌شود. با استفاده از تزریق بوتاکس می‌توان کمی ابروها را بالا برد. برای لیفت افتادگی‌های شدید باید از دیگر روش‌ها مانند لیفت با اندوتاین یا لیفت آندوسکوپیک استفاده کرد.

می‌توانید برای تاثیر بیشتر و جوان تر دیده شدن چهره خود با بالا بردن بیشتر ابرو مقداری از بوتاکس را در انتهای ابروها تزریق کنید. تزریق بوتاکس می‌تواند بر خطوط سخت اخم با نام گلابلا نیز تاثیر بسازی داشته باشد. این روش به افرادی که خواهان یک تغییر موقت و قابل بازگشت در چهره خود هستند، پیشنهاد می‌شود. البته هر گونه نتیجه ای کاملا به نوع عضلات و سن شما بستگی دارد.

تزریق بوتاکس چگونه عمل می‌کند؟

تزریق بوتاکس بر اساس آرام کردن عضلات بین ابروها عمل می‌کند. این کار به عضلات پیشانی و صورت اجازه می‌دهد تا ماهیچه‌های آرام شده‌ی بین ابروها را بالا بکشند. در نتیجه ابروها نیز بالا کشیده می‌شوند و این موضوع موجب نمایان شدن بیشتر چشم‌ها می‌شود. دیگر تزریقات بوتاکس را می‌توان در انتهای ابروها انجام داد تا در شل شدن عضلات ابرو اثرگذار باشد. این کار به عضلات پیشانی هم کمک می‌کند تا این نواحی را بالا بکشد.

میزان لیفت ابروها از طریق تزریق بوتاکس در هر فرد منحصر به خود او خواهد بود. همچنین به عواملی مانند سن و جنس عضلات فعال شده‌ای که در حال بالا کشیدن عضلات آرام شده هستند، بستگی دارد. تزریق بوتاکس یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای از بین بردن چین و چروک‌های خط اخم گلابلا یا همان خطوط اخم سر سخت افراد می‌باشد.

اگر از جراحی و روش های دیگر بالا کشیدن ابرو که با برش زدن و برداشتن بخشی از پوست صورت همراه است، می‌ترسید، ما به شما تزریق بوتاکس را پیشنهاد می‌کنیم.

ماندگاری بوتاکس ابرو چند ماه است؟

بوتاکس یک روش سریع، ارزان، راحت و بدون نیاز به جراحی برای لیفت ابرو می‌باشد. اما بدانید اگر به دنبال لیفت دائمی ابرو هستید تزریق بوتاکس انتخاب مناسبی برای شما نیست. چرا که بوتاکس یک درمان موقت برای لیفت ابروها می‌باشد.

پس به شما پیشنهاد می‌دهیم در صورتیکه از عمل‌های جراحی می‌ترسید و یا نمی‌خواهید بصورت دائمی از لیفت ابرو بهره ببرید از تزریق بوتاکس استفاده کنید در غیر این صورت روش‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

طبق تحقیقی که در آکادمی پوست آمریکا (AAD) انجام شده ماندگاری بوتاکس ابرو معمولا بین ۳ الی ۴ ماه و در برخی افراد تا ۶ ماه متغییر است. نتایج لیفت ابرو با تزریق بوتاکس را چند روز بعد از تزریق مشاهده می‌نمایید. برای مشاهده نتیجه نهایی باید ۱۴ روز به خود زمان دهید. اما پزشک شما پس از معاینه نتیجه را بررسی کرده و تشخیص نهایی را جهت تزریق‌های مجدد به شما اعلام می‌کند. در صورتیکه می‌خواهید نتایج را حفظ کنید هر چند ماه یک بار به متخصص خود جهت تزریق دوباره بوتاکس مراجعه کنید.

آیا بوتاکس را برای لیفت ابرو  را انتخاب کنیم؟

بوتاکس لیفت ابرو می‌تواند در درمان چین و چروک های دینامیک و یا چروک هایی که بر اثر حرکت در بین ابروها به وجود آماده کمک بسیاری کند. البته به درمان بوتاکس برای لیفت ابرو نباید به صورت یک درمان دائمی نگاه کرد و پس از گذشت هر دوره که با توجه به سن و جنس عضلات شماست و ظاهر شدن دوباره چین و چروک‌ها باید به پزشک مراجعه کرد و به تمدید درمان پرداخت.

بوتاکس میتواند ابروها را بالا بکشد و حتی میتواند با شیوه های دیگری مانند بلفاروپلاستی یا جراحی پلک همراه باشد.در نهایت با استفاده از بوتاکس برای لیفت ابرو می‌توانید ظاهری جوان تر و زیباتر داشته باشید.

در نهایت اگر به دنبال لیفت دائمی ابروهای خود هستید با پزشک‌تان درباره درمان‌های دیگر مشورت کنید. زیرا تزریق بوتاکس لیفت ابرو یک درمان دائمی برای بالا بردن و از بین بردن خطوط ابرو نسیت.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *