• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق

بوتاکس زیر بغل، نوعی نوروتوکسین است که از میکروب هایی ساخته می‌شود که موجب بوتولیسم یا نوعی مسمومیت غذایی می‌شود. اما این جای نگرانی ندارد. اگر توسط یک پزشک متخصص انجام شود بی خطر است. بوتاکس یک درمان زیبایی است که به طور معمول برای صاف کردن چین و چروک های صورت بکار می‌رود. اما پزشکان علاوه بر این برای درمان بیماری های عصبی عضلانی هم از آن استفاده می‌کنند. از جمله میگرن، هیپرهیدروزیس و اسپاسم عضلانی. وضعیتی  که با تعریق غیر عادی و بیش از اندازه مشخص می‌شود.

کاندیدای مناسب تعریق زیر بغل

اگر تعریق شما با داروهای معمول ضد تعریق بهبود پیدا نکند، ممکن است شما کاندیدای مناسب بوتاکس زیر بغل باشید. بوتاکس توسط FDA برای درمان بیش از حد تعریق زیر بغل مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر این، می‌توان برای درمان تعریق در نواحی دیگر بدن همانند دست ها، پاها و صورت از آن استفاده کرد.

بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق

بوتاکس تا چه حد برای تعریق زیر بغل موثر است؟

تعریق زیر بغل را از 82 الی 87 درصد کاهش می‌دهد. مدت زمان ماندگاری آن بین 3 الی 12ماه است. بوی بدن را هم کاش می‌دهد.

دریافت بوتاکس زیر بغل به این معنا نیست که در مورد استفاده از دئودورانت یا ضد‌تعریق کاملا بی تفاوت باشید. هدف از تزریق بوتاکس کاهش تعریق زیاد بدن و یا کمی کمتر از حد نرمال آن است. بیشتر مردم هنوز کمی عرق می‌کنند و شاید متوجه شوند که به دئودورانت  یا ضد تعریض احتیاج دارند اما این از شخصی به شخص دیگر متفاوت است.

بوتاکس توسط FDA برای درمان تعریق بیش از حد یا هیپرهیدروزیس زیر بغل مورد تایید قرار گرفته است. پزشکان بعلاوه از آن برای دیگر نقاط بدن که بصورت غیر طبیعی عرق می‌کنند، استفاده می‌کنند.

با این وجود، اگر نواحی زیر را به کمک بوتاکس درمان کنید، دردناک‌تر است و خطر عوارض جانبی بالاتری هم دارد:

  • دست ها
  • پاها
  • سر
  • صورت

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق چگونه کار می کند؟

تزریق بوتاکس باعث جلوگیری از انتقال دهنده عصبی به نام استیل کولین می‌شود که با غدد عرق شما ارتباط دارد. بعلاوه سیگنال آزاد شدن عرق را اعلام می‌کند.

به صورت معمول، زمانی که دمای بدن شما افزایش پیدا می‌کند. سیستم عصبی بدن شما غدد عرق را فعال خواهد کرد. در نتیجه بدن شما بصورت خودکار خودش را خنک خواهد کرد. ولی برای افرادی که به هایپرهیدروزیس مبتلا هستند، اعصابی که به این غدد سیگنال می‌فرستد بیش فعال است.

هنگامی که بوتاکس در ناحیه ای از بدن که تعریق دارد تزریق می‌شود، اعصاب بیش فعالتان به شکل کلی فلج خواهند شد. در نتیجه زمانی که سیگنالی به غدد ارسال نمی‌شود عرق نخواهید کرد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *