• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق!

آشنایی با بوتاکس


جهت آشنایی با مفهوم بوتاکس زیربغل، معتقدیم که از روش همه‌جانبه استفاده کنیم تا یک درک کلی از چگونگی عملکرد آن داشته باشید.

امروزه، هر زمان که افراد واژه بوتاکس را می‌شنوند، اکثر اوقات آن را با روش‌های زیبایی مرتبط می‌دانند. هرچند ایرادی به آن وارد نیست، زیرا بوتاکس به‌طور عمده جهت بهبود ظاهر شخص به کار می‌رود؛ اما بوتاکس مزایای کمتر شناخته شده دیگری نیز دارد که اکثر افراد از آن آگاه نیستند. اما بوتاکس دقیقاً چه چیزی در خود دارد؟

به ساده‌ترین بیان، بوتاکس اساسی‌ترین دارویی است که برای فلج کردن یا ضعیف کردن سلول‌ها، بافت‌ها و عضلات بکار می‌رود. همچنین بوتاکس می‌تواند نقش محوری در کاهش چین و چروک، خطوط ظریف، چروک پیشانی، چروک دور چشم، خطوط بین دو ابرو و خطوط اخم و مشکلات دیگر ایفا کند.

بوتاکس نوعی پروتئین است که از سم بوتولینوم ساخته شده که به نوبه خود، توسط باکتری بوتولینوم کلستردیوم تولید می‌شود. این ماده در طبیعت در جنگل‌ها، دریاچه‌ها، خاک و حتی در روده چندین ماهی و پستاندار یافت می‌شود.

اگرچه، این ماده به شدت خطرناک است، هنگامی که به مقدار بسیار کم استفاده شود، می‌تواند فواید پزشکی و زیبایی متعددی داشته باشد. به همین دلیل است که همیشه باید تزریق بوتاکس را تحت نظارت دقیق یک متخصص آموزش‌دیده و در محیط کنترل شده انجام شود. همچنان که پیش از این بیان شد، افراد معمولاً بوتاکس را با مفاهیم زیبایی مرتبط می‌دانند اما متعجب خواهید شد اگر حیطه بوتاکس در مراقبت از دیگر مشکلات آناتومی که در ادامه ذکر می‌شود را، بدانید.

بوتاکس می‌تواند در درمان دو بینی، سردردهای میگرن، مثانه پرکار، انقباض اندام بالاتنه، اسپاسم پلک و دیستونی گردن بکار ‌رود. علاوه بر این، تحقیقات همچنان ادامه دارد، زیرا این باور وجود دارد که بوتاکس می‌تواند آب ریزش دهان، نورالژی پس از تبخال، آلوپسی، پسوریازیس، اگزمای دیشیدروتیک، آنیسموس، ولوودینیا، آشالازی، هیدرانیت عفونی و بیماری رینود را درمان کند.

این مسئله ما را به موضوع اصلی امروز می‌رساند، که تعریق زیر بغل است. در ادامه متوجه خواهیم شد که بوتاکس چگونه این مشکل را برطرف می‌کند.

بوتاکس زیر بغل چیست؟


تعریق یک روند طبیعی است که همه ما در زندگی روزانه به درجات مختلف آن را تجربه می‌کنیم. اما افرادی هستند که بیش از دیگران عرق می‌کنند و بیش از حد طبیعی تعریق دارند. در این افراد، درمان پزشکی اهمیت زیادی دارد، زیرا باعث می‌شود که بدن آنها بیش از آنچه که ضروری است، آب و سدیم از دست ندهد.

سازمان غذا و داروی آمریکا و انجمن بین‌المللی هایپرهیدروزیس بیان کرده و تائید می‌کنند که بوتاکس می‌تواند تعریق بیش از حد را درمان کرده و تأثیر آن حدود 82 – 87% است.

می‌توانید در طول 14 -15 روز پس از درمان، نتایج آن را مشاهده کرده و تأثیر آن بین چهار ماه تا بیش از یک سال در برخی موارد ادامه دارد. با این حال تزریق بوتاکس برای کنترل تعریق تنها برای زیربغل تائید شده است.

چه زمانی از تزریق بوتاکس استفاده می شود؟


بوتاکس معمولاً هنگامی در نظر گرفته می‌شود که درمان‌های موضعی مانند ضدتعریق، یون درمانی (درمانی که توسط برخی از متخصصین پوست بکار گرفته می‌شود) و داروها موفقیت‌آمیز نباشد. بوتاکس تنها در درمان نواحی کوچک مؤثر است و از این رو، گزینه موفقیت‌آمیزی برای درمان هایپرهیدروزیس عمومی نیست.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست ومو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *