• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس زیر بغل (ماندگاری، عوارض)

  • ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۲
  • دیدگاه: ۰
  • بوتاکس

بوتاکس زیر بغل (ماندگاری، عوارض)

هایپرهیدروزیس یک عبارت پزشکی است که برای تعریق بیش از حد استفاده می‌شود. اگرچه وقتی حرف از تعریق بیش از حد می‌شود، اکثرا بی اختیار به زیربغل فکر می کنند اما این موضوع می تواند درباره هر بخشی از بدن باشد. اگر دیگر حالتان از پچ عرق به هم می خورد و به دنبال درمان هایپرهیدروزیس هستید، روشهای بسیاری برای این کار وجود دارد. در میان این روشها، بوتاکس زیر بغل بیشتر نظر را به خود جلب می‌کند.

در این مقاله درباره مزایا، آماده سازی، نحوه و مراقبت های بعد از عمل، و بخصوص روشهای درمانی دیگر هایپرهیدروزیس بیشتر خواهیم خواند. باید برای درمان هایپرهیدروزیس زیربغل حتما به یک پزشک مجرب و ماهر مراجعه کنید تا با تسلط بر این روش و مدیریت مشکلات احتمالی، دوره ریکاوری را نیز به حداقل برسانید.

بوتاکس زیر بغل (ماندگاری، عوارض)

مزایای تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل

مزیت اصلی این روش درمان آن است که در اکثر موارد می تواند تعریق زیربغل را تا 6 ماه و بیشتر، کاهش داده و یا به طور کلی متوقف کند. با این درمان دیگر نباید از خیسی زیربغلتان خجالت بکشید و همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس و تاثیر مثبت در زندگی اجتماعیتان خواهد شد. اکثر افراد بعد از انجام این درمان دیگر از دئودورانت استفاده نمی کنند.

آماده سازی برای تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد زیربغل


برای آماده سازی پیش از تزریق بوتاکس در زیربغل باید از چند نکته و دستور پیروی کنید:

  • یک لباس بدون آستین بپوشید: توصیه ما به استفاده از لباس تیره است، چرا که قرار است روی زیربغلتان علامتهایی کشیده شود و ممکن است لباستان لک شود.
  • در صورت امکان، موی زیربغلتان را قبل از جلسه درمان بتراشید تا کار برای تزریق کننده (پزشک یا پرستار) ساده تر شود.
  • برای آنکه زمان کافی در اختیار پزشک و پرستار باشد، حتما به موقع در مطب حاضر شوید.
  • اگر قرار است از کرم بی حسی موضعی استفاده کنید، باید یک ساعت قبل از شروع تزریق در مطب حاضر شوید.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس برای هایپرهیدروزیس زیربغل


شاید تزریق بوتاکس برایتان با کمی درد همراه شود اما اکثر افراد این نظر را ندارند. اگر به درد حساسیت داشته باشید، می توان از کرم بیحسی موضعی نیز برای زیربغلتان استفاده کرد.

بعد از جلسه می توانید به خانه بروید یا کارهای عادی روزمره خود را ادامه دهید. پزشک از شما می خواهد تا 12 الی 24 ساعت از دئودورانت یا محصولات عطری بر روی زیربغلتان استفاده نکنید.

تقریبا هر شش ماه یکبار برای تجدید تزریق بوتاکس باید به پزشک مراجعه کنید. در این مدت لازم نیست به پزشک مراجعه کنید اما اگر موردی باعث ایجاد نگرانی شد، حتما با پزشکتان تماس بگیرید. احتمالا بعد از سه تا چهار روز شاهد بهبود اولیه ناشی از تزریق بوتاکس خواهید بود و بعد از دو هفته هم به نتایج نهایی دست خواهید یافت.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *