• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس لب چگونه انجام می‌شود؟

  • ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۰
  • دیدگاه: ۰
  • بوتاکس

تزریق بوتاکس لب با عوارض جانبی بسیار کمی همراه بوده و با حجیم شدن بافت لب، زیبایی آن را چند برابر می‌کند. در ادامه به موضوعات مربوط به بوتاکس لب می‌پردازیم با ما همراه باشد. کلینیک زیبایی زمانی که جزو یکی از مرکز های بوتاکس تهران است، تمامی خدمات بوتاکس اعم از بوتاکس لب، پیشانی و دست را با بهترین دکتر بوتاکس با کیفیت عالی به متقاضیان ارائه می‌دهد.

 

بوتاکس لب چگونه انجام می‌شود؟

بوتاکس نوعی دارو است که پزشکان سال ها برای درمان چین و چروک صورت از آن استفاده می کنند. به عبارتی دیگر بوتاکس نام تجاری سمی است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته می شود. ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که عملکرد بوتاکس لب چگونه است؟ بوتاکس سیگنال‌های اعصابی که به عضلات منتهی می‌شوند را مسدود می‌کند به طوری که عضله‌ای که تزریق را دریافت کرده انقباض خود را از دست می‌دهد، به عبارتی دیگر حرکات اضافی عضلات متوقف می‌گردد. در ادامه به عملکرد پر کننده‌ها و بوتاکس لب خواهیم پرداخت.

به طور کلی نوع عملکرد این دو روش با هم متفاوت است، به شکلی که پرکننده‌ها به لب‌ها حجم می‌دهند و سبب بزرگ شدن آن ها می شوند. این در حالی است که بوتاکس لب ، عضلات نواحی دهان را شل نموده و لب به سمت بیرون می‌چرخد، به بیانی دیگر انجام بوتاکس لب بدون افزایش حجم ساختار خود لب، لب‌ها را بزرگ و حجیم می‌کند. بوتاکس لب ها دارای مزایا و فوایدی برای عضلات اطراف دهان است همچنین ممکن است دانستن مراحل تزریق بوتاکس لب برای شما جالب باشد که در ادامه به هریک از این مسائل به اختصار خواهیم پرداخت.

 

مزایا و مراحل تزریق بوتاکس لب چیست؟

یکی از مزایای حائز اهمیت بوتاکس لب، روش غیر جراحی و دوره نقاهت بسیار کم آن می‌باشد به طوری که پس از تزریق مجاز به انجام فعالیت روزانه خود هستید. تزریق بوتاکس لب ها عوارض جانبی کمی را به همراه دارد و بدون درد خونریزی می باشد. مراحل تزرریق بوتاکس لب‌ها به این صورت است که، ابتدا محلول تزریقی بوتاکس با استفاده از سوزن بسیار نازک به داخل عضلات لب تزریق می شود به طوری که حین تزریق، ماهیچه های لب را هدف قرار می‌دهد. ممکن است تصور کنید که بسیار دردناک است اما بدون هیچ ترس و نگرانی می‌توانید این روش را با اطمینان انجام دهید.

با انجام این بوتاکس، چین و چروک‌های ایجاد شده در نواحی لب‌های فوقانی تا حد زیادی کاهش یافته همچنین خطوط کناری دهان که به مرور زمان ایجاد شده‌اند از بین می‌روند. ممکن است قبل از تزریق بوتاکس لب، این سوال به ذهن شما برسد که انتقال بوتاکس چگونه سبب تغییر در ظاهر لب‌ها می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که تغییرات اعمال شده بر لب‌ها به قسمت‌هایی بستگی دارد که بوتاکس روی آن انجام می‌شود. انتقال بوتاکس که شامل مواد شیمیایی است، لایه‌های سطحی عضلات لب را درگیر کرده و در واقع در عملکرد لب‌ها هیچ تاثیر خاصی ندشته و فقط موجب برجستگی و حجیم شدن لب‌ها می‌شود. لازم به ذکر است که برای تزریق بوتاکس لب به کلینیک های معتبر و پزشک خوب مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *