• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس پیشانی بدون درد

  • ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۲
  • دیدگاه: ۰
  • بوتاکس

با افزایش سن پوست تغییراتی را تجربه کرده و به مرور زمان خشک تر و نازک تر می شود و حالت ارتجاعی خود را تا حدی از دست می دهد. البته که برخی فاکتورهای محیطی نظیر اشعه آفتاب و استعمال دخانیات نیز می توانند چنین نشانه هایی را در پوست و بدن فرد تشدید نمایند. در این جا است که راه های مختلف درمانی و زیبایی به کمک افراد می آید و می توان به کمک آن ها ظاهر شخص را بهبود بخشید و چین و چروک های روی پیشانی را کاهش داد. تزریقات بوتاکس یکی از اقدامات جوانسازی صورت می باشد که با توجه به آن می توان چین و چروک پیشانی را بر طرف نمود و ظاهری زیباتر را برای فرد فراهم ساخت. البته که تزریق بوتاکس پیشانی علاوه بر خاصیت های زیبایی خاصیت درمانی نیز دارد و به درمان میگرن نیز می تواند کمک نماید. در ادامه به بررسی نکات تزریق بوتاکس  می پردازیم.

بوتاکس پیشانی بدون درد

فواید تزریق بوتاکس پیشانی

ماده فعال موجود در محلول مورد استفاده در بوتاکس ، سم بوتولینوم نوع (Botulinum toxin type A) است. سمی که می تواند ظاهر چین و چروک ها را با محدود کردن فعالیت عضلات زیرین صورت کاهش دهد. وقتی که بوتاکس به پوست ناحیه پیشانی تزریق می شود، چین و چروک های افقی و عمودی بین ابروها را تا حد زیادی از بین می برد. و به این طریق با خاصیت درمانی خود به از بین بردن خطوط پیشانی کمک می نماید. و ظاهری زیباتر برای فرد ساخته می شود.

مدت زمان تزریق بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس پیشانی یک پروسه بدون نیاز به عمل جراحی است که معمولا در داخل مطب یک پزشک متخصص انجام می شود. متخصص مربوطه به کمک سوزن های کوچک، تعدادی تزریق در نواحی مختلف پوست شما خواهد داشت. این پروسه درمانی معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه به طول می انجامد. تزریق بوتاکس دردناک نیست اما ممکن است یک حس ضعیف سوزش را در ناحیه ی تزریق احساس کنید. البته دراکثر موارد ممکن است پزشک مربوطه از مواد بی حس کننده موضعی استفاده کند تا میزان ناراحتی و درد شما در حین تزریق بوتاکس پیشانی به حداقل برسد.

مراقبت های بعد از بوتاکس پیشانی

برای کسب بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس بهتر است که نکات زیر را رعایت نمایید تا همچنین میزان عوارض این اقدام زیبایی نیز برایتان کاهش یابد:

  • پس از تزریق بوتاکس پیشانی تا ۶ ساعت اول باید سر قائم باشد و نخوابید و از برداشتن وسایل سنگین خودداری کنید. ۶ ساعت اول بسیار مهم است و رعایت مواردی که گفته می شود باعث می شود بوتاکس عارضه نداشته باشد و پس از آن رعایت موارد بالا باعث می شود فرم بوتاکس بهتر شود.
  • روز اول و دوم پس از تزریق بوتاکس پیشانی، از کارهایی که باعث گرفتگی می شود مانند نوشیدن الکل، ورزش سنگین، سونای بخار و جکوزی، ایستادن کنار اجاق گاز و باربیکیو و … خودداری نمایید.
  • از خاراندن محل تزریق بوتاکس پیشانی، ماساژ دادن، بند انداختن، لیف و کیسه کشیدن ، با حوله فشار دادن و با ماساژ کرم مالیدن تا ۱۵ روز خودداری کنید. (به طور کلی از هر کاری که باعث دست کشیدن روی صورت و حرکت دارو می شود خودداری کنید.)

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *