• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس،تزریق بوتاکس در لاهیجان

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس، نام تجاری است که در تزریق مواد به پوست به کار برده می شود. موادی که مانع از حرکات عضلات و ماهیچه ها می شوند و از ایجاد چین و چروک و بدتر شدن آن ها پیشگیری می کنند.

تزریق بوتاکس، شامل تزریق مایع غنی از پروتئین می باشد به پوست جهت رفع چین و چروک و خطوط. از جمله اثرات افزایش سن می توان به کاهش تولید کلاژن در بدن و ظاهر شدن چین و چروک و خطوط بر روی پوست صورت و یا سایر نواحی بدن اشاره کرد. در تزریق بوتاکس، عضلات، ماهیچه ها و اعصاب به طور موقت فلج می شوند، در نتیجه از میزان چین و چروک ها نیز کاسته خواهد شد.

تزریق بوتاکس، روش بسیار ایمنی است که نیازی به انجام هیچ گونه تست آلرژی پیش از انجام آن نیست. نیازی به بی هوشی و یا بستری شدن نیست، چرا که این تزریق کاملا بدون درد است. سال هاست که این روش مورد استقبال مردم و پزشکان قرار گرفته و نتایج بسیار خوبی را نیز به همراه داشته است.

 

نحوه تزریق بوتاکس

دوزهای پایینی از این تزریق توصیه می شود و به مرور زمان نیز بیشتر نخواهد شد. این مواد مجدد جذب بدن شده و از طریق کلیه ها دفع خواهند شد.

سوزن های استفاده شده در این تزریق، بسیار ظریف و باریک می باشند و تنها مقدار کمی از مواد به سطح زیرین پوست ناحیه مورد نظر تزریق می شود. نحوه عمل بوتاکس به این صورت است که این ماده، سیگنال هایی که از سمت سیستم عصبی به عضلات و ماهیچه ها فرستاده می شود را بلاک و مسدود می کند. پس از تزریق، هیچ گونه انقباضی در عضلات صورت نمی گیرد، به همین خاطر، خطوط و چین و چروک ها شل و نرم خواهند شد.

تزریق بوتاکس عمدتا در نواحی مانند پیشانی، اطراف چشم و خط لبخند کاربرد دارد. خطوط ایجاد شده بر روی پوست به دلیل تماس بیش از حد با نور خورشید و یا اثرات نیروی جاذبه زمین، با بوتاکس برطرف نخواهند شد.

معمولا بلافاصله بعد از تزریق، نتایج مشهود نمی باشد، چندین روز طول می کشد تا نتایج این تزریق مشخص شود. بهتر است در طول این مدت، مصرف مشروبات الکلی تا حد امکان محدود شود. مصرف داروهای ضد التهابی و آسپیرین، بایستی دو هفته پیش از بوتاکس قطع شود، تا احتمال بروز کبودی و التهاب کمتر شود.

 

مزایای تزریق بوتاکس

نتایج طبیعی و قابل مشاهده بدون نیاز به جراحی
بعد از تزریق، فرد بلافاصله قادر به انجام فعالیت های روزانه خود می باشد
این روش کاملا بدون درد است، و برای اینکه بیمار کوچک ترین احساس ناخوشایندی نداشته باشد، از مواد بی حس کننده نیز استفاده می شود
داشتن پوستی نرم و لطیف بعد از تزریق، باعث می شود تا شما ظاهر طبیعی تری داشته باشید و شاید بسیاری از افراد متوجه تزریق بوتاکس در شما نشوند

 

چه افرادی نباید تزریق بوتاکس انجام دهند؟

خانم های باردار
مادران شیرده
افرادی که از بیماری های عصبی رنج می برند
افرادی که داروهای خاص مصرف می کنند
ممنوع می باشد.

 

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

انجام حرکاتی مانند بالا بردن ابروها و یا خم کردن تا چند ساعت بعد از تزریق، ممنوع می باشد.
از ماساژ دادن و یا لمس ناحیه تزریق، به مدت 24 ساعت باید خودداری شود.
از خوابیدن به پشت و یا تمرینات ورزشی باید به مدت سه ساعت خودداری شود، به خصوص در صورتی که بین دو ابرو تزریق انجام شده باشد.
باید تا حد امکان از تماس با نور خورشید و یا حرارت بالا به دور بود. چرا که گرما و حرارت باعث بالا رفتن فشار خون، و افزایش التهاب و تورم خواهد شد.
در برخی موارد شاهد بروز سردرد بعد از بوتاکس هستیم، که در چنین شرایطی بهتر است داروهای مسکن مصرف شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *