• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس برای عرق کف دست!

هیپرهیدروزیس به عنوان تعریق بیش از آنچه برای تنظیم دمای بدن لازم است تعریف می شود.  بیماران مبتلا در موقعیت های شغلی و اجتماعی با مشکل مواجه می شوند که منجر به کاهش رفاه جسمی و عاطفی، مشکل در روابط شخصی و انگ اجتماعی می شود. هیپرهیدروزیس اولیه را می توان هم به صورت جراحی و هم غیرجراحی درمان کرد. درمان‌های غیرجراحی خط اول شامل ضد تعریق‌های موضعی مانند کلرید آلومینیوم اغلب کوتاه‌ اثر هستند و نیاز به استفاده مجدد مکرر دارند، در کاهش تولید عرق بی‌اثر هستند، و به دلیل درماتیت تحریک‌کننده غیرقابل تحمل هستند. . ماندگاری و تحمل پذیری بیشتری نسبت به داروهای موضعی دارد و منجر به میزان رضایت بالای بیماران می شود. با در نظر گرفتن این معیارها، سم بوتولینوم نوع A به عنوان یک گزینه درمانی مهم برای بیماران مبتلا به هیپرهیدروزیس کانونی ظاهر شده است. این سم به طور موقت آزاد شدن استیل کولین را مهار می کند و از تحریک بیش از حد غدد عرق اکرین که منجر به تعریق بیش از حد می شود جلوگیری می کند. محققان در ابتدا پیشنهاد کردند که تزریق این سم می تواند برای بیماران مبتلا به هیپرهیدروزیس پس از مشاهده اثرات بازدارنده آن بر تولید عرق در بیماران سالم مفید باشد. 15 چندین مطالعه تصادفی نشان داده اند که سم بوتولینوم نوع A یک روش ایمن، موثر و بادوام برای درمان بیماران مبتلا به هیپرهیدروزیس اولیه است.

معجزه شگفت انگیز بوتاکس کف دست و پا برای درمان عرق شدید

کاربرد درمانی تزریق بوتاکس (درمان عرق کردن با بوتاکس)

بوتاکس به عنوان یک درمان زیبایی برای صاف کردن چین و چروک های صورت با فلج موقت ماهیچه ها شناخته شده است. پزشکان همچنین از بوتاکس برای درمان بیماری‌های عصبی عضلانی مانند میگرن، اسپاسم عضلانی و هیپرهیدروزیس استفاده می‌کنند، وضعیتی که با تعریق غیرطبیعی و بیش از حد مشخص می‌شود.

اگر عرق کردن شما با داروهای ضد تعریق بهبود نیابد، ممکن است کاندیدای تزریق بوتاکس باشید. بوتاکس توسط FDA برای افرادی که بیش از حد از زیر بغل عرق می کنند تایید شده است. همچنین ممکن است از آن برای کاهش تعریق در نواحی دیگر مانند کف دست‌ها، پاها و صورت استفاده شود.

تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست:

تعداد محدودی از تحقیقات اثربخشی بوتاکس برای تعریق کف دست را بررسی کرده اند. مطالعات منبع معتبر دریافته اند که بوتاکس کف دست ممکن است تعریق را تقریباً ۲۵ تا ۵۰ درصد برای ۳ هفته تا ۶ ماه کاهش دهد.

تزریق بوتاکس برای تعریق کف پا:

بوتاکس ممکن است به کنترل تعریق در کف پا کمک کند، با این حال مطالعات انجام شده در سال ۲۰۱۸، ۷۳ درصد از گروهی از افراد ۱۲ تا ۱۷ ساله از نتایج خود راضی بودند.

مزایا و معایب تزریق بوتاکس کف دست برای تعریق

مزایا بوتاکس کف دست:

  1. کمتر تهاجمی نسبت به درمان جراحی
  2. حداقل درد هنگام تزریق بوتاکس کف دست و یا در زیر بغل
  3. به طور کلی ایمن
  4. می تواند یک درمان موثر باشد، ۹۰ درصد کاهش تولید عرق کف دست در ۲ هفته.

معایب بوتاکس کف دست:

  1. تزریق های بعدی تقریباً هر ۷ تا ۱۶ ماه یکبار مورد نیاز است.
  2. فقط مورد تایید FDA برای درمان زیر بغل و کف دست.
  3. درد و سایر عوارض جانبی ممکن است، اما به طور کلی خفیف است

کلینیک زیبای میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *