• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس به پیشانی چه مزایایی دارد؟

پیشانی، یکی از بخش های مهم صورت ماست که معمولا از قسمتهای مستعد برای ایجاد چین و چروک محسوب می شود. ما به دلایل مختلفی مانند اخم کردن، افزایش سن، ژنتیک و مصرف بعضی از داروها شاهد شل شدگی پوست و ایجاد خطوط روی صورتمان هستیم؛ اما برای جوان تر به نظر رسیدن، می توانیم این خطوط و چروک ها را از بین ببریم تا چهره زیباتر و جذاب تری داشته باشیم. تزریق بوتاکس به پیشانی یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چین و چروکهای ناحیه پیشانی است. در این نوشته با مزایای تزریق بوتاکس پیشانی با شما صحبت می کنیم و از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس، نام تجاری سم بوتولینم است که از آن برای درمان و عمل های زیبایی استفاده می شود. یکی از رایج ترین عمل هایی که برای زیبایی افراد و جوان تر شدن آنها انجام می شود، تزریق بوتاکس پیشانی است. با تزریق بوتاکس به پیشانی، چین و چروکها و خطوط روی پیشانی از بین می روند و ظاهر فرد جوان تر می شود. به غیر از پیشانی می توان بوتاکس را به اطراف لب، اطراف چشم و قسمتهای دیگر صورت نیز تزریق کرد تا چروک ها و خطوط این قسمتهای صورت نیز از بین بروند.

وقتی بوتاکس به ماهیچه فعال اخم در پیشانی تزریق می شود، این ماهیچه فلج شده و خطوط و چروک روی پیشانی ناپدید می شوند. با تزریق بوتاکس به پیشانی شاهد ریلکس و آرام شدن عضلات پیشانی خواهید بود. در اکثر موارد، تزریق بوتاکس پیشانی نتیجه بسیار خوبی به دنبال دارد که فرد می تواند به خوبی تاثیرش را مشاهده کند. یک هفته بعد از تزریق بوتاکس می توانید نتیجه این کار را مشاهده کنید.

تزریق بوتاکس به پیشانی چه مزایایی دارد؟

تزریق بوتاکس به پیشانی چه مزایایی دارد؟

  • با تزریق بوتاکس، چین و چروکها و خطوط اخم روی پیشانی از بین می رود و چهره ای جوان تر و شاداب تر خواهید داشت.
  • تزریق بوتاکس جزو روشهای کم تهاجمی است که بیمار درد خاصی را حس نخواهد کرد.
  • هم خانمها و هم آقایان می توانند از بوتاکس برای جوانسازی صورتشان استفاده کنند و از این نظر محدودیت سنی و محدودیت جنسی ندارد.
  • در اغلب موارد، تزریق بوتاکس پیشانی با نتایج بسیار عالی همراه است.
  • جلسه تزریق بوتاکس خیلی سریع انجام می شود و دوران نقاهت خاصی هم ندارد؛ در نتیجه فرد می تواند خیلی سریع به محل کارش بازگردد و روال عادی زندگی را در پیش بگیرد.
  • تزریق بوتاکس به پیشانی می تواند ظاهر فرد را سرحال تر و شاداب تر نشان دهد؛ زیرا باعث باز شدن قسمت چشمها و بالا کشیدن ابروها هم می شود؛ در نتیجه فرد 20 سال جوان تر به نظر می رسد.

نکات مهمی که قبل از روز تزریق بوتاکس پیشانی باید انجام دهید!

اگر می خواهید بعد از تزریق پوست شاهد کبودی پوستتان نباشید، این است که از یک هفته مانده به جلسه تزریق بوتاکس به پیشانی، از داروهایی مانند آسپرین، ناپروکسن، وارفارین، بروفن و مسکن های حاوی آسپرین استفاده نکنید تا خون شما رقیق نشود.

همچنین بهتر است کشیدن سیگار و قلیان را کنار بگذارید و از این نظر به بدنتان استراحت دهید؛ زیرا استعمال دخانیات احتمال کبودی صورت بعد از بوتاکس را بیشتر می کند!

عوارض بعد از بوتاکس پیشانی که باید بدانید!

تزریق بوتاکس می تواند در بعضی افراد منجر به احساس سردرد، حالت تهوع، کبودی صورت و ورم صورت شود. این عوارض بعد از چند ساعت یا چند روز از بین می روند. اگر بیماری های عصبی عضلانی دارید، بهتر است سراغ تزریق بوتاکس نروید؛ زیرا برای سلامتی شما خطرناک است و می تواند شما را دچار مشکل کند.

کلینیک زیبایی میها واقع درلاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *