• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس به کف دست

تزریق بوتاکس به کف دست

شاید تزریق بوتاکس به کف دست عنوانی غریب برای شما به نظر برسد. زیرا اکثر افراد هدف از تزریق بوتاکس را صرفا به جهت زیبایی و رفع چین و چروک پوستی می دانند و این تکنیک را روشی موثر در جوانسازی پوست می شناسند.

مزایای درمانی تزریق بوتاکس

بوتاکس در درمان طیف وسیعی از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این بیماری ها در اصطلاح هایپرهیدروز Hyperhidrosis یا همان تعریق بیش از اندازه در نواحی مختلف مانند: زیربغل و یا کف دست،  نام دارد.

این بیماری ساده، احساس ناخوشایندی در بیمار ایجاد می نماید و فرد از خیسی کف دست خود و یا لک شدن ناحیه ی زیربغل لباس های خود و بوی نامطبوع ناشی از آن، شکایت می نماید.

درمان عرق دست و پا با بوتاکس

روش های مختلفی برای کنترل و درمان تعریق بیش از اندازه تعریف شده است. این روش ها از استفاده از داروهای مخصوص خوراکی گرفته تا جراحی برداشتن غدد سمپاتیک سینه ای، متغیر می باشند.

  • خوشبختانه با تزریق بوتاکس دیگر نیازی به تجربه ی روش های فوق الذکر نمی باشد.

همانطور که در متن فوق بیان شد، تزریق بوتاکس روشی رایج، موثر، مقرون به صرفه در درمان تعریق بیش از اندازه در نواحی مختلف مانند کف دست و زیر بغل می باشد.

عوارض تزریق بوتاکس به کف دست

خوشبختانه طبق آمار به دست آمده تا به امروز، عوارض نامطلوبی از تزریق بوتاکس به کف دست گزارش نشده است.

ماندگاری بوتاکس کف دست

نکته ی قابل توجه در این مبحث، دقت داشتن به تاثیر موقتی بوتاکس می باشد. مطمئنا انتخاب نوع باکیفیت بوتاکس باعث طولانی تر شدن ماندگاری تزریق و نتایج حاصل از آن خواهد بود. ولی این امر به معنی ماندگاری مادام العمر تزریق بوتاکس نخواهد بود!!!

برای تقویت نتایج حاصل از تزریق بوتاکس لازم است تا این روش در فواصل زمانی معین (با استناد به وضعیت بیمار و تجویز پزشک) مجددا تکرار شود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *