• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس زیر بغل بهترین روش درمان تعریق زیاد

  • ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۰
  • دیدگاه: ۰
  • بوتاکس

به طور کلی بیشترین کاربرد بوتاکس، در حیطه‌ی برطرف نمودن چین و چروک و خطوط پوست است. ماده اصلی تشکیل دهنده بوتاکس، سم بوتولینیوم بوده که از نوعی باکتری تولید می گردد. در ادامه به بررسی چگونگی کاهش تعریق زیر بغل توسط تزریق بوتاکس می پردازیم با ما همراه باشید.

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه موجب کاهش تعریق می‌گردد

در بوتاکس زیر بغل سم بوتولینیوم بر ساختار و عملکرد سیستم عصبی موثر بوده و تغییراتی را در عملکرد آن ایجاد خواهد کرد. همچنین بوتاکس، عملکرد بعضی از انتقال دهنده‌های عصبی را تغییر خواهد داد. منظور از انتقال دهنده‌های عصبی، همان مواد شیمیایی هستند که فرمان‌های مغز را اجرا نموده و باعث واکنش نشان دادن بدن می شوند. بوتاکس از طریق مسدود کردن این انتقال دهنده ها، عملکرد سلول عصبی را بلوکه می کند.

روش درمان تعریق زیر بغل توسط تزریق بوتاکس، به این صورت است که با انسداد انتقال دهنده‌های عصبی، موجب غیرفعال نمودن مواد تحریک کننده غدد عرق شده و از تعریق زیاد جلوگیری می‌کند. به همین دلیل از تزریق بوتاکس برای درمان هایپرهیدروزیس یا تعریق شدید استفاده می‌شود.

 

در کدام قسمت های بدن بوتاکس انجام می شود؟

در مرکز بوتاکس تهران ، تزریق جهت جلوگیری از تعریق بدن، در نواحی مختلف همچون پیشانی، دور چشم، بینی، کف دست، کف پا و همچنین درمان میگرن انجام می شود. تزریق در نواحی ذکر شده بسیار حساس می باشند، بنابراین بهتر است برای انجام این روش از دکتر بوتاکس خوب مشورت بگیرید.

 

هیبروهیدوز زیر بغل چیست؟

در اصطلاحات پزشکی، به تعرق زیاد زیر بغل هیپرهیدروز می‌گویند که گاها بر روی نواحی مختلف دیگر بدن از جمله دست و پا تاثیر تاثیر گذار است. هیپرهیدروز در دوران بلوغ ظاهر شده (به ویژه هایپریدروزیس زیر بغل)، سپس بین 30 تا 40 سالگی به اوج خود می رسد. 90٪ از مردم برای مقابله با تعریق یا بوی بدن، از ضد عرق ها و دئودورانت ها استفاده می کنند. همانطور که گفتیم سم بوتولینوم فقط برای ایجاد چین و چروک نمی‌باشد. بوتاکس می تواند به زیر بغل یا دست و پا تزریق شود که باعث می‌شود غدد عرق، عرق کمتری ترشح کنند نتایج به طور متوسط ​​6 تا 8 ماه طول می کشد.

 

هزینه بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق چقدر است؟

هزینه‌های بوتاکس جهت درمان و کنترل تعریق بدن، به عوامل متعددی چون میزان بوتاکس مصرفی، نوع ماده بوتاکس، ناحیه مورد درمان بستگی دارد ناگفته نماند که دستمزد پزشک نیز از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق بوتاکس است. معمولا جهت درمان تعریق زیربغل، به هر قسمت 50 واحد بوتاکس تزریق خواهد شد، بنابراین برای هر دو زیربغل، 100 واحد نیاز می‌باشد.

 

آیا بوتاکس زیر بغل عوارض بوتاکس دارد؟

هر روش درمانی، علاوه بر مزایا دارای عوارض‌هایی است، بوتاکس زیر بغل نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد. تورم، درد در ناحیه تزریق و سوزش از عوارض موقت بوتاکس زیر بغل می‌باشند. در برخی موارد نیز ممکن است فرد دچار سر درد و گرفتگی شود که با گذشت زمان برطرف می‌شود. اگر غیر از موارد ذکر شده علائم دیگری مشاهده شد، در اولین فرصت با پزشک خود در میان بگذارید.

 

آماده سازی و مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس روشی ساده و سریع است که در کلینیک پزشکی انجام می شود. معمولاً پزشک معالج از شما می خواهند تا 24 ساعت قبل از انجام بوتاکس، محل تزریق را شیو کنید. اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید، ممکن است پزشک از شما بخواهد برای جلوگیری از کبودی چند روز قبل از تزریق متوقف نمایید. تا 48 ساعت پس از تزریق از برداشتن اجسام سنگین خودداری نمایید، نتایج حاصل از درمان طی یک هفته پدیدار خواهد شد. در مورد هر دارویی که مصرف می کنید به پزشک خود بگویید و مصرف دارو را متوقف نکنید مگر اینکه پزشک به شما اجازه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *