• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی

با بوتاکس میتوانید با پیری مقابله کنید! بوتاکس یک ترکیب تشکیل شده از سمی به نام کلستریدیوم بوتولینوم نوع A می باشد. وقتی از سم نام برده میشود ممکن است در لحضه اول از دید شما ترسناک به نظر بیاید، اما اگر در دوز کافی استفاده شود اصلا جای نگرانی برای مصرف کننده ندارد. امروزه تزریق بوتاکس صورت و پیشانی یکی از رایج ترین روش های جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت میباشد.

بوتاکس چیست ؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد بوتاکس  یک ماده ساخته شده از سمی به نام بوتولینوم استیک می باشد که تزریق این ماده باعث فلج شدن موقتی عضلات می شود .علت اصلی ایجاد چین و چروک‌های صورت، حرکت عضلات می باشد.

اگر عضلات را فلج کنیم، خطوط صورت هم از بین میروند.  این روش یکی از روش‌های جوانسازی پوست می باشد. و به عنوان روشی ایمن و موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های اطراف چشم و پیشانی بیشترین کاربرد را دارد.

بوتاکس صورت چیست؟

بوتاکس صورت شامل پیشانی، چشم، گونه ها، لب ها و چانه می باشد. تزریق بوتاکس در صورت باعث از بین رفتن چین و چروک و فرو رفتگی می گردد.

داشتن صورتی بدون خط و چین و چروک باعث جوان دیده شدن آن می گردد. برای دست یابی به جوانی چهره و از بین بردن پیری می توانید از تزریق در هر ناحیه ای از صورت خود استفاده نمایید.

البته این تزریق به صورت موقتی است و باید برای ادامه این موضوع دوره ای را برای ترمیم بگذرانید. این فرایند از اشکال مختلف سم بوتولینوم برای فلج کردن یا غیر فعال نمودن فعالیت های عضلانی برای رفع چین و چروک ها استفاده می کند. این بوتاکس صورت می تواند چین و چروک های پویا را درمان کرده و سبب جوانسازی پوست شوند.

چین و چروک های صورت یا ایستا هستند یا پویا. حرکت ماهیچه ها سبب بروز و ظاهر شدن چین و چروک های پویا می شوند. چین و چروک هایی که هنگام خندیدن ، خمیازه  و … ایجاد می شوند از این نوع هستند. چروک های اطراف چشم و پیشانی نیز پویا هستند.

از بین رفتن کلاژن پوست و خصوصیت ارتجاعی پوست ، صدماتی که حاصل قرار گرفتن در معرض خورشید و یا استعمال سیگار و دخانیات هستند سبب بروز چین و چروک های استاتیک می شوند. در نتیجه پوست شما خشک و نازک می شود و با کم شدن حجم صورت ، ظاهر صورت نیز تغییر پیدا می کند.

برخی از پزشکان ممکن است این روش را برای رفع چین و چروک های استاتیک توصیه کنند ، اما تزریق ژل یا فیلر بسیار مؤثرتر هست. فیلر یا پرکننده ها ، پوست را لیفت می کند ، خطوط و چین و چروک ها را صاف می کند و ظاهری جوان تری به شما می دهند.

پرکننده های متداول از جمله اسید هیالورونیک (Juvederm) مخصوصاً برای خطوط و چین و چروک های اطراف دهان مناسب هستند. برای بسیاری از افراد ، ترکیبی از بوتاکس و تزریق ژل بهترین نتیجه را کسب می کند.

هزینه بوتاکس چقدر است؟

با توجه به قسمت های مختلف صورت هزینه تزریق بوتاکس نیز متفاوت است. همچنین برند مورد استفاده نیز می تواند هزینه تفاوت ایجاد کند. تعداد تزریق های مورد نیاز نیز در افراد مختلف نیز متفاوت می باشد و این می تواند قیمت را تغییر دهد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *