• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس چشم گربه ای یکی از روشهای زیبایی چشم است که در طی آن با استفاده از تزریق بوتاکس، شکل چشم ها تغییر یافته و با کشیدن انتهای آنها به سمت بالا، شکل چشم گربه ای ایجاد می گردد. در اطراف چشم عضلاتی وجود دارند که ناحیه ابرو را به سمت پایین می کشند. در صورتی که عملکرد این عضلات مختل شود، عضلات دیگری که مسئول بالاکشیدن ابروها هستند عملکرد بهتری نشان داده و ناحیه ابرو به سمت بالا رفته و حالت چشم گربه ای ایجاد می شود.

علاوه بر تغییر شکل چشم ها، می تواند منجر به صاف شدن پوست و رفع افتادگی ابرو گردد و شادابی و جوانی را در ناحیه اطراف چشم ایجاد نماید.

بوتاکس چشم گربه ای یک روش تغییر شکل موقتی برای چشم است و برخلاف عمل چشم گربه ای که تاثیرات دائمی دارد، تاثیر تزریق بوتاکس پس از چند ماه از بین می رود و چشم ها به حالت قبلی خود باز می گردند. تزریق بوتاکس چشم گربه ای علاوه بر تغییر شکل چشم ها، در بهبود وضعیت چین و چروک اطراف چشم نیز موثر است.

چند واحد بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای نیاز است؟

اکثر انژکتور های آرایشی موافقند که با استفاده از 4 تا 6 واحد بوتاکس می توان به لیفت چشم گربه ای با بوتاکس موفق دست یافت. اکثر بیمارانی که  لیفت چشم گربه ای و  بوتاکس را با درمان نواحی دیگر ترکیب می کنند، به عنوان مثال، خطوط افقی پیشانی، خطوط  بین ابرو ها، یا پا کلاغی تعداد کل واحدهای بوتاکس بیشتری نیاز دارند. هنگامی که خط  بین دو ابرو یا پای کلاغی را درمان می‌ کنیم، به درجه ‌ای از لیفت چشم گربه ای می ‌رسیم که تعداد واحد های اضافی مورد نیاز برای لیفت ابرو یا لیفت پیشانی با بوتاکس به طور شگفت انگیزی کم می شود و از 2 تا 4 واحد در هر طرف برای ایجاد یک نتیجه چشمگیر متغیر است.

مزایا تزریق بوتاکس چشم گربه ای

این روش زیبایی برای کشیده شدن چشم ها و همچنین رفع چین و چروک های صورت با مزایا و کاربردهای متعددی همراه است. از شایع ترین مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه ای به غیر تهاجمی و کم هزینه بود آن می توان اشاره کرد. لازم به ذکر است که در روش تزریق بوتاکس چشم گربه ای، پزشک همانند سایر روش های تزریق بوتاکس، جهت فرم دهی چشم ها به شکل گربه، از سوزن ریز مخصوص بوتاکس استفاده می کند.

این روش زیبایی با  انقباض عضلات دور چشم، چشمان فرد مراجعه کننده را نسبت به قبل کشیده تر می کند. اما  به این نکته توجه داشته باشید که نتایج به دست آمده از بوتاکس چشم گربه ای موقتی است که از این رو، بعد از گذشت مدت زمانی، نیاز به تمدید این روش زیبایی دارید.

از دیگر کاربردهای شایع تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد که این موارد عبارتند از:

  • جهت از بین بردن افتادگی ناحیه گوشه چشم ها
  • جهت رفع افتادگی دم ابرو
  • جهت رفع چین و چروک اطراف چشم
  • جهت درمان افتادگی پلک ها
  • جهت افزایش جذابیت چشم ها و در نتیجه بالا رفتن اعتماد به نفس

برخی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه ای به شرح زیر است:

نتایج فوری

بلافاصله پس از درمان، می توانید اثرات آن را روی چشم و چهره خود مشاهده کنید.

زمان ریکاوری

 شما در واقع می توانید پس از درمان به خانه رفته و به کارهای روزمره خود بازگردید.

خطر ابتلا به عفونت کمتر است

چراکه این تزریق ها بدون هیچگونه زخم و برشی انجام می شود و بنابراین احتمال ایجاد عفونت بسیار پایین است.

دائمی نیست

به این دلیل که اگر نظر خود را تغییر دادید و از نتایج راضی نباشید، می توانید 3 تا 6 ماه منتظر بمانید تا بدن شما بوتاکس را متابولیزه کند. بدین ترتیب می توانید در جلسه بعدی با پزشک خود نحوه یا محل تزریق بوتاکس را تغییر دهید و یا آن را کم و زیاد کنید.

معایب تزریق بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس مزایای زیادی دارد، اما برخی از معایب تزریق بوتاکس چشم گربه ای نیز وجود دارد که قبل از تصمیم گیری برای انجام درمان باید آنها را در نظر بگیرید. در ادامه با معایب این روش لیفت چشم بیشتر آشنا می شویم:

دائمی نیست

در حالی که این مورد را به عنوان مزیت اعلام کردیم، می تواند یکی از معایب بوتاکس هم باشد. اگر نتایجی را که تزریق بوتاکس چشم گربه ای ارائه می دهد دوست دارید، باید 3 تا 4 بار در سال تزریق شود تا ظاهر ایده آل شما حفظ شود. بنابراین هر چند وقت یک‌بار باید درمان ‌های خود را تکمیل کنید، هزینه کنید و به مطب پزشکتان رفت و آمد داشته باشید.

از بین رفتن حالات صورت 

تزریق بوتاکس به دلیل توانایی آن در فلج کردن عضلات و جلوگیری از چین و چروک بسیار محبوب است. با این حال، این موضوع ممکن است منجر به از بین رفتن برخی از حالات چهره در فرد شود، به خصوص اگر به درستی تزریق نشود. بنابراین مراجعه به یک پزشک حاذق و با تجربه برای تزریق بوتاکس چشم گربه ای اهمیت بسیار زیادی دارد.

پتوز ابرو

افتادن ناخواسته ابرو را پتوز ابرو می نامند. این عارضه جانبی می تواند یک یا هر دو طرف صورت را درگیر کند و  زمانی اتفاق می افتد که ابرو به سختی بلند شود یا حتی بلند نشود.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس چشم گربه ای

برای دریافت نتیجه عالی از این روش لازم به رعایت نکات و دستورالعمل هایی هستید که این موارد عبارتند از:

    • جهت حمام کردن، تا 24 ساعت از گذشتن تزریق بوتاکس خود صبر کنید.
    • به مدت یک هفته از انجام ورزش و یا فعالیت های سنگین خودداری کنید.
    • به مدت 4 الی 5 ساعت از خوابیدن پرهیز کنید.
    • به مدت 1 هفته از خوردن و یا مصرف مشروبات الکلی خودداری نمایید.
    • برای فرم دهی بهتر چشم ها، ورزش هایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را انجام دهید.
    • در صورت احساس درد پس از تزریق می توانید برای تسکین درد خود از مسکن ها و یا کمپرس سرد استفاده کنید.
    • از لمس ناحیه تزریق شده جدا خودداری کنید.
    • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت 24 ساعت خودداری نمایید.

ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای چقدر است؟

میزان ماندگاری بوتاکس از نوع چشم گربه ای به کیفیت و نوع بوتاکس استفاده شده، سازگاری بدن شما، شیوه و کیفیت تزریق و… بستگی دارد. اما در مجموع ماندگاری آن چیزی در حدود 3 الی 6 ماه است. فراموش نکنید که برای مشاهده نتیجه تزریق حداقل باید 2 هفته صبر کنید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

بوتاکس

بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *