• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس کف دست/ماندگاری/مزایا

برای تعریق زیاد کف دست که به معضلی دائمی تبدیل شده باشد، یکی از روش های درمانی تایید شده، تزریق بوتاکس است. در واقع تزریق بوتاکس تحولی بزرگ را در روش های درمانی موثر به وجود آورده است. چرا که دیگر روش های درمانی به صورت موقتی بودند، اما بوتاکس کف دست این مشکل را به صورت دائمی حل می کند و تاثیر بیشتری دارد. به علاوه تزریق بوتاکس کف دست، عوارض درمان های دارویی را ندارد و همچنین ساده و ارزان است.

در بوتاکس کف دست ماده بوتاکس از طریق منتقل نکردن پیام ترشح عرق، مانع از تعریق می شود و در صورتی که تزریق به صورت صحیح انجام شود، باعث غیر فعال شدن غدد ترشحی کف دست میشود، و دیگر فرد مشکل عرق کردن بیش از اندازه را تجربه نمی کند و احساس رضایت می کند.

بوتاکس کف دست | تزریق بوتاکس کف دست امکان پذیر است؟ | دکتر احمدعلی رجب پور

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس کف دست 

اگر که تزریق بوتاکس را در یک محیط حرفه ای و توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام داده باشید، پس خیالتان از بابت عوارضی که ممکن است، شما را درگیر خود کند، راحت باشد.

اما به هر حال لازم است که شما پس از تزریق بوتاکس مراقبت هایی را انجام دهید تا دچار مشکلات جانبی نشوید:

ماساژ دادن را تا 24 ساعت پس از تزریق به تاخیر بیندازید.

یکی از کارهای اشتباهی که افراد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس انجام می دهند این است که کف دست خود را ماساژ می دهند.

ماساژ دادن در فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس، باعث می شود که ماده بوتاکس که قرار است، در نقطه خاصی بماند و عملکرد آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهد، در سطح پوست پخش شود. برای همین است که گفته می شود، از ماساژ دادن نقطه تزریقی تا چندین ساعت بپرهیزید.

فعالیت فیزیکی سنگین ممنوع

بهتر است تا یکی دو روز پس از تزریق بوتاکس کف دست، از انجام فعالیت فیزیکی سنگین بپرهیزید. چون که تقریبا همه کار به وسیله دست انجام می شود، فشار آمدن به این ناحیه می تواند، بوتاکس ها را در سطح پوست پخش کند و این اتفاق می تواند از تاثیر فوق العاده بوتاکس کم کند

و شما پس از مدتی دوباره تعریق را در کف دستان خود مشاهده کنید، اما در صورتی که این مراقبت ساده را انجام دهید، دیگر شاهد عرق در کف دست خود نخواهید بود و برای مدت طولانی از شر این مشکل خلاص می شوید.

دستان خود را با آب داغ نشویید

شستن دستان و یا حمام کردن بعد از تزریق بوتاکس هیچ مشکلی ندارد، اما توجه داشته باشید که از آب داغ جهت شستن دستان خود استفاده نکنید ،

چرا که شستن دست با آب داغ ممکن است، بر حالت اولیه مواد تزریقی اثر گذار باشد و ماده بوتاکس تغییر حالت دهد. به همین دلیل بهتر است که پس از تزریق بوتاکس دستان خود را با آب ولرم شست و شو دهید.

هزینه بوتاکس کف دست 

خیلی از افراد این تصور را دارند که هزینه بوتاکس برای عرق کف دست بسیار زیاد است و نمی توانند هزینه انجام این درمان را تامین کنند.

در صورتی که واقعا این طور نیست و هزینه درمان تعریق کف دست دارای یک نرخ معمول و عادی است که همه افرادی که دچار هیپروهیدروز کف دست هستند، با نظر پزشک می توانند از این روش درمانی استفاده کنند و نگران هزینه های بالای آن نباشند.

البته باید به این نکته توجه داشت که به طور دقیق نمی توان این هزینه را پیش بینی کرد، چرا که هزینه تزریق بوتاکس کف دست ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل پرداخته شده است:

نوع برند بوتاکس

بی شک یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بوتاکس برای عرق کف دست نوع برند است. هر چقدر که برند بوتاکس معتبرتر و معروف تر و با کیفیت تر باشد، قیمت آن هم متفاوت تر است.

توصیه می شود که قبل از انجام بوتاکس، یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید تا از کیفیت مواد اولیه مطمئن شوید.

ناحیه تزریق بوتاکس

این که قرار است، تزریق بوتاکس به چه منظور استفاده شود، نیز می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد. اینکه قرار باشد، بوتاکس به منظور از بین بردن چین و چروک دور چشم تزریق شود، یا برای اینکه تعریق کف دست بهبود پیدا کند، این ها همه و همه مواردی هستند که باعث می شوند، قیمت های تزریق متفاوت باشند.

آیا تزریق بوتاکس به کف دست برای جلوگیری از تعریق موثر است؟

مطالعات منتشر شده نشان داده ‌اند که تزریق بوتاکس به کف دست در 80 تا 90 درصد موارد از عرق کردن کف دست ‌ها با موفقیت جلوگیری می ‌کند. با این حال گزارشات نشان می ‌دهند که به علت استفاده زیاد از دست‌ ها در طول شبانه روز، نتیجه تزریق بوتاکس کف دست به اندازه زیر بغل دوام نمی ‌آورند. به طور کلی می‌ توان گفت که تزریق بوتاکس می‌ تواند تعریق کف دست را تا 75 درصد برای حدود پنج ماه کاهش دهد و بعد از گذشت این مدت مجددا لازم است که فرد بوتاکس دستانش را تجدید نماید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *