• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر بینی در چه مواردی انجام میشود؟

تزریق فیلر بینی در چه مواردی انجام میشود؟

فیلر بینی، یک روش غیر جراحی با هدف اصلاح فرم و زیباسازی بینی است. این روش شامل تزریق یک ماده پرکننده (فیلر) مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست به منظور ایجاد تغییرات موقت در ساختار بینی است. یکی از اقداماتی که امروزه توسط پزشک پوست و مو انجام می‌شود، تزریق فیلر به بینی است. فیلرها از ماده‌های پرکننده می‌باشند که کاربردهای زیادی در جراحی زیبایی دارند. یکی از کاربردهای دیگر فیلر در زیبایی، استفاده از آن برای اصلاح کردن فرم بینی است، بدون اینکه به جراحی باز برای بینی نیاز باشد.

تزریق فیلر بینی هم یک نوع جراحی بدون بیهوشی محسوب می‌شود که در زیبایی بینی نقش بسزایی خواهد داشت. فیلر در قسمت‌هایی که نامنظمی و فرورفتگی دارد، تزریق می‌شود و باعث پر شدنشان می‌گردد. البته حتماً قبل از انجام تجویز پزشک پوست را باید داشته باشید تا هم از مزایا و هم از معایب فیلر بینی آگاهی داشته باشید. بیشترین کاربرد فیلر بینی در پشت و کناره‌های آن است و بعد ازاینکه تزریق فیلرانجام شد، توسط بدن مقداری بافت به وجود می‌آید که پر کردن نامنظمی‌ها را به دنبال دارد.

علت محبوبیت روزافزون پروسه‌ی تزریق ژل به بینی، موفقیت تزریق فیلر در اصلاح عیوب بینی و فرم دهی به بینی در کم‌ترین زمان ممکن و با بی‌خطرترین روش ممکن می‌باشد. تا زمان‌های نه چندان دور تنها راه تغییر حالت و فرم بینی و از بین بردن نقص‌های ساختاری آن، بهره بردن از جراحی زیبایی بینی بود که معایب و آسیب‌های متعددی را به دنبال داشت؛ اما با ظهور پروسه‌ی تزریق پرکننده به بینی و رواج تزریق ژل به بینی به عنوان یک روش مؤثر در ترمیم عیوب ساختاری بینی و به دست آوردن یک بینی ایده آل، تغییرات گسترده‌ای در دنیای جراحی‌های زیبایی ایجاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *