• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی : امروزه افراد بسیاری هستند که برای ایجاد تغییر در فرم بینی خود به روش های غیر جراحی همچون تزریق فیلر روی آورده اند. با انجام این روش می توان تغییراتی جزئی در فرم ظاهری بینی ایجاد نمود که منجر به افزایش اعتماد به نفس و زیبایی چهره افراد خواهد شد.

 

چگونه تزریق فیلر بینی

در افرادی که در بینی آنها تورفتگی یا برآمدگی وجود دارد می توان با تزریق دقیق فیلر به قسمت تحتانی و فوقانی آن ، برآمدگی را رفع کرد و موجب بهبود ظاهر بینی شد.

همچنین زمانی که به نواحی اطراف نوک بینی فیلر تزریق می شود، موجب باریک و زاویه دار تر شدن بینی خواهد شد.

به منظور لیفت و بالا کشیدن نوک بینی نیز می توان فیلر را به ماهیچه بینی که سبب افتادگی نوک بینی شده تزریق نمود.

به طور کلی می توان گفت که با تزریق فیلر ، بینی خوش فرم و صاف تر خواهد شد اما توجه داشته باشید که از این روش نمی توان برای کوچک کردن بینی استفاده نمود.

فواید تزریق فیلر بینی نسبت به جراحی زیبایی بینی

به طبع هر جراحی ای از عوارض موقت یا ماندگاری برخوردار است اما زمانی که مشکلات بینی با تزریق فیلر رفع گردد، ریسک بروز عوارض بسیار کاهش یافته و خطر کمتری در پی خواهد داشت؛ علاوه بر این مدت زمان دوران نقاهت و بهبودی فرد نیز به نسبت کوتاه تر است.

همچنین طول مدت تزریق فیلر بینی بسیار کوتاه خواهد بود و تغییرات طی حدود 5 دقیقه اعمال می شود. در این روش نیاز به بیهوشی نیست، بنابراین عوارض بسیار کمتری در پی خواهد داشت و پس از اتمام درمان بیمار درد بسیار ناچیز و کمی را تجربه خواهد کرد.

یکی دیگر از بارز ترین مزیت های تزریق فیلر بینی این است که چنانچه فرد از نتیجه تزریق احساس رضایت نداشته باشد، می تواند بعد از گذشت چند ماه ، آنزیم حل کننده به بینی تزریق کند تا نتیجه معکوس گردد.

این در حالیست که نتیجه عمل جراحی بینی دائمی است و در صورتی که فرد از نتیجه جراحی احساس رضایت نداشته باشد، باید با هزینه بسیار بیشتری مجددا اقدام به جراحی ترمیمی نماید.
تزریق فیلر بینی برای آن دسته از عزیزانی که علاقمند به انجام جراحی نیستند بسیار مناسب است.

 

آیا تزریق فیلر بینی دردناک است؟

به طور کلی می توان گفت که تزریق فیلر به بینی بدون درد خواهد بود، چرا که برخی فیلر های تزریقی ، خود حاوی بی حسی هستند و در مواردی که فیلر فاقد مواد بی حس کننده باشد، به صورت جداگانه از بی حسی های موضعی استفاده خواهد شد.

 

ماندگاری تزریق فیلر به بینی

معمولا ماندگاری این روش بین 12 الی 18 ماه است و در صورت تکرار دوره درمان مدت زمان ماندگاری نتایج افزایش خواهد یافت .​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *