• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر خط اخم چگونه انجام می شود؟

نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

در ناحیه ی خط اخم رگ های بسیاری ریزی وجود دارد که به سمت چشم می روند. بنابرین کسی که تزریق فیلر خط اخم را انجام می دهد باید با تجربه باشد، زیرا یک اشتباه می تواند خسارت های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

پزشک صورت و پیشانی شما را به ویژه ویژگی های صورت، وضعیت فعلی ابرو، شکل ابرو و هرگونه فرورفتگی شقیقه ها، افتادگی پلک یا عدم تقارن را معاینه می کند.

آنها در مورد درک شما از صورت و پوست و نتیجه مطلوب شما از درمان صحبت خواهند کرد. آنها در مورد عوارض جانبی احتمالی این درمان و دستورالعمل های مراقبت بعد از آن با شما بحث خواهند کرد.

تخمینی از تعداد “واحد” محصول مورد نیاز برای ایجاد پیشرفت در خطوط اخم شما ارائه می شود. در صورت تمایل به ادامه، عکس های قبل از درمان گرفته شده و ناحیه پیشانی شما با الکل تمیز می شود. پزشک از شما می خواهد تا ابروهای خود را بالا ببرید در حالی که نقاط تزریق ایده آل را مشخص می کند. خود تزریق ها چند ثانیه طول می کشد.

 

تزریق ژل خط اخم برای چه افرادی نامناسب است؟

افرادی که به ترکیبات ژل ها حساسیت دارند.
افراد با بیماری های خودایمنی مانند دیابت
افراد بارداری یا شیرده
افراد مستعد کلوئید
افراد با عفونت باکتریایی پوست
افراد زیر هجده سال
افرادی که از دیگر فیلرهای پوستی استفاده کرده اند.

 

عوارض تزریق فیلر خط اخم چیست؟

تزریق ژل برای کاهش خطوط اخم بسیار بی خطر است. شایع ترین عارضه کبودی موضعی در اطراف محل تزریق و سردرد کسل کننده است که حدود ۱۰٪ از بیماران در روزهای بعد از درمان آن را تجربه می کنند. عوارض جانبی کمتر شایع، اما ممکن، عدم تقارن یا افتادگی پلک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *