• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر خط خنده و عوارض آن

تزریق فیلر خط خنده به چه علت انجام می شود؟ عوارض تزریق فیلر خط خنده چیست؟ بعد از تزریق فیلر خط خنده به چه مراقبت هایی احتیاج است؟ خندیدن کاری است که تقریبا همه ما در طول زندگی خود به مقدار زیادی انجام می دهیم. اما به این فکر کرده بودید که این عمل ممکن است که به مرور زمان باعث بروز خطوطی بر روی صورت شما شود که در پیر نشان دادن شما تاثیر گذارند؟

فیلرها

فیلرها امروزه در زمینه جوانسازی پوست بسیار پر کاربرد و محبوب شده اند که این بنا به موفق بودن در این حوزه می باشد . فیلر ها از نوع مصنوعی ( ژل ها) و یا طبیعی هستند که از بدن خود شخص گرفته می شود . فیلرها بر طبق شرایط مراجعه کننده و ویژگی پوستی وی از نوع های مختلف استفاده می شود . فیلر ها کاملا مطابق با سیستم بدن انسان تهیه می شود و تا جای ممکن ایجاد حساسیت نمی کند .

فیلر خط خنده

تزریق فیلر برای خط خنده

شیاری که به شکل عمودی از گوشه دهان به سمت فک تحتانی کشیده می شود تحت عنوان خط ماریونت یا شیار Melolalial  اطلاق می گردد. این خطوط یکی از شاخص های اصلی نشان دهنده پیری صورت ، بدلیل کاهش حجم در ناحیه مجاور چانه هستند که می تواند سبب ایجاد نمای ناراحت و خسته علاوه بر ظاهر مسن گردد. به همین علت است که استقبال از تزریق فیلر برای از بین بردن خطوط اطراف لب و دهان روز به روز رو به افزایش است.

عوارض فیلر خط خنده

به جز کبودی و اثر تیندال در اثر تزریق سطحی به داخل درم خطر اندکی وجود دارد . تزریق فیلر از جمله کم عارضه ترین روش درمانی برای جوانسازی پوست است که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

توجه داشته باشید که تزریق فیلر در مکان هایی مانند آرایشگاه ها و مراکز زیبای غیر معتبر مه صرفا با کمترین هزینه ها این کار را انجام می دهن، خطرناک است و عوارض جبران ناپذیری را برای شما پدید می آورد.

نکات کلیدی تزریق فیلر

  • اصلاح بیش از حد این ناحیه غیر محتمل است . مگر آن که پیش از تزریق ، چروکی وجود نداشته باشد .
  • کبودی بسیار شایع است اما به مرور زمان از بین می رود و باعث نگرانی نخواهد بود .
  • از آنجا که در ناحیه اطراف لب در امتداد گوشه دهان است ، تکنیک های تزریق جهت بالا بردن گوشه لب به بهبود نمای این چین نیز کمک می کند .

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *