• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر خط خنده

تزریق ژل فیلر برای از بین بردن گودی خط خنده یکی از محبوب ترین اقدامات زیبایی صورت است که در حال حاضر بهترین روش در سراسر دنیا برای انجام آن، بهره گیری از ژل هیالورونیک اسید می باشد. این نوع ژل نیازی به تست حساسیت ندارد، آلرژی ایجاد نمی کند و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارد.

خط خنده دقیقا چیست؟

خط خنده با نام خط لبخند نیز شناخته می شود. این خط ها چین و چروک هایی هستند که کناره های دهان و همچنین نزدیک چشم ها ایجاد می شوند. همان طور که از نام آن ها مشخص است، این خط ها هنگام خندیدن مشخص تر می شوند. خبر خوب این است که روشی ساده و سریع به نام تزریق فیلر وجود دارد که برای اصلاح این خط های خنده به کار می رود. با اینکه خط های خنده خیلی شایع هستند، اما شدت آن در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

علت ایجاد خط خنده چیست؟

بالا رفتن سن، نور خورشید و سیگار کشیدن بزرگت رین دلایل بروز خط خنده هستند. اشعه فرا بنفش خورشید فیبرهای کلاژن و الاستین پوست شما که موجب نرمی و محافظت آن می شوند را از بین می برد. همچین سیگار کشیدن نیز باعث تجزیه این فیبرها می شود. هر چه سن شما بالاتر می رود نیز بروز آسیب های فزاینده به پوست می تواند این خط ها را نمایان تر سازد.

حتی بدون سیگار کشیدن یا در معرض نور خورشید قرار گرفتن نیز بالا رفتن سن می تواند در این موضوع تاثیر گذار باشد. هر چه سن بالاتر می رود، ساختار استخوان های گونه صاف تر می شود. این باعث می شود که پوست گونه های شما آویزان شود یا پایین بیفتد. به همه این ها جاذبه را نیز اضافه کنید که سال هاست به پوست ما فشار وارد می کند و موجب کاهش طبیعی کلاژن و الاستین پوست می شود. در نتیجه همه این ها، چین و چروک ها، پوست شل و خط های خنده ظاهر می شوند.

کاهش یا اضافه وزن شدید نیز می تواند با موضوع خط های لبخند مرتبط باشد. کاهش وزن منجر به پوست شل تر می شود، خصوصا در صورت و گردن. افزایش وزن می تواند گونه ها را چاق تر کند و منجر به خط های خنده شود.

همچنین خوابیدن به پهلو ممکن است خط های لبخند یک سمت یا هر دو سمت صورت را عمیق تر کند، اما نیازی نیست برای جلوگیری از این موضوع به پشت بخوابید. قطعا اگر عمیق تر نشدن خط های لبخند برای شما نگران کننده است می توانید به پشت بخوابید، اما با این حال، یک خواب خوب شبانه نیز به همان اندازه برای ترمیم پوست و سالم ماندن ضروری است.

مزایای درمان خط خنده با تزریق فیلر

متخصصان پوست تزریق فیلر خط خنده را بیشتر از پروسه های تهاجمی، مانند جراحی لیفت صورت پیشنهاد می کنند. با این که نتایج برای هر شخص می تواند متفاوت باشد، اما تزریق فیلر خط خنده این مزایا را دارد:

  • امکان آرایش کردن بعد از درمان
  • افزایش حجم اطراف ناحیه دهان
  • ظاهر صاف تر و نرم تر پوست
  • افزایش بالای کلاژن در پوست
  • یک لیفت کلی برای پوست
  • عوارض حداقلی
  • نتایج فوری

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *