• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر شقیقه برای رفع گودی‌ها

تزریق فیلر شقیقه چیست؟

تزریق فیلر شقیقه یک روش کاملا ایمن و موثر برای رفع گودی‌های ایجاد شده در این منطقه است. گودی‌های شقیقه‌ها معمولا با گذر زمان و افزایش سن به وجود می‌آیند که می‌تواند طراوت و جوانی آن منطقه را کاهش دهد. تزریق فیلر شقیقه می‌تواند به شما کمک کند این مشکل را بهبود بخشیده و زیبایی طبیعی پوست را حفظ کنید.

مواد استفاده شده در فیلرها ممکن است از انواع مختلفی باشد، از جمله مواد طبیعی و مصنوعی. یکی از مواد رایج در فیلرهای پوستی، اسید هیالورونیک (HA) است. این اسید یک ماده طبیعی است که در پوست ما وجود دارد و نقش مهمی در حفظ آب و حجم پوست دارد.

نحوه صحیح تزریق فیلر شقیقه

قبل از تزریق فیلر شقیقه، پزشک بهترین نوع فیلر را برای شما انتخاب کرده و مقدار مناسبی را برای تزریق تعیین می‌کند. سپس مقداری بی‌حسی موضعی به شما داده می‌شود تا روی لب خود بگذارید و هنگام تزریق هیچ دردی حس نکنید. برخی از مواد فیلر حاوی بی‌حسی هسنتد که در این صورت احتیاجی به بی‌حسی وضعی نیست.

مراحل تزریق فیلر شقیقه

هنگام انجام تزریق ژل در شقیقه، ابتدا پزشک ناحیه مورد نظر را بررسی و معاینه می‌کند. حتما از سوابق پزشکی یا داروهایی که مصرف می‌کنید، پزشک را مطلع کنید. پس از تکمیل معاینات اولیه و بررسی میزان فرورفتگی یا چین و چروک و نیاز به فیلر برای تزریق، مراحل مختلف انجام می‌شود که به شرح زیر است:

  1. ناحیه شقیقه‌ها با استفاده از محلول‌های پاک‌کننده و الکل به دقت تمیز می‌شود تا هیچ گونه اثری از آرایش و باکتری روی پوست باقی نماند.
  2.  برای کاهش درد ناشی از تزریق، از بی‌حسی موضعی یا لیدوکائین برای نواحی که ژل تزریق می‌شود، استفاده می‌شود.
  3. پزشک یک سرنگ استریل حاوی مقدار معینی فیلر آماده می‌کند و سپس آرام‌آرام سرنگ را وارد ناحیه شقیقه می‌کند؛ سپس فیلر را به آرامی زیر پوست در شقیقه تخلیه می‌کند.
  4. در نهایت، سرنگ از ناحیه شقیقه خارج و محل از هر گونه نشتی یا خون پاک می‌شود.

مزایای تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر به شقیقه مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای آن زیباسازی و شادابی صورت شما است. از سایر مزایای فیلر در شقیقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح ساختار صورت

تزریق فیلر به شقیقه می‌تواند به تصحیح ساختار صورت کمک کند. چین و چروک‌های شقیقه‌ها می‌توانند ظاهر ساختار صورت را تغییر دهند و باعث پیری زودرس و ناخوشایند آن شوند. تزریق فیلر شقیقه به صورت باعث زاویه‌سازی صورت می‌شود که زیبایی برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • افزایش رطوبت‌رسانی به پوست

تزریق فیلر به شقیقه می‌تواند باعث افزایش رطوبت و آب‌رسانی به پوست شود. پوستی که به رطوبت کافی دسترسی ندارد، کیفیت آن کاهش می‌یابد و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. با این روش، پوست نه ‌تنها لطیف و شاداب می‌شود، بلکه از خشکی و خستگی جلوگیری می‌شود.

  • روشی غیر تهاجمی

روش جراحی شقیقه با نخ دقیقا کارکردی شبیه به فیلر شقیقه دارد. اما این روش تهاجمی است و ریسک زیادی دارد. در عوض تزریق فیلر به شقیقه یک روش غیر تهاجمی است که بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود. این روش بدون عوارض جانبی و بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت است و می‌تواند برای افرادی که از جراحی‌های تهاجمی می‌ترسند، یک گزینه ایده‌آل باشد. فیلر شقیقه نسبت به جراحی شقیقه با نخ یک انتخاب اقتصادی‌تر و کم‌ریسک‌تر است.

معایب تزریق فیلر شقیقه

با توجه به این که تزریق فیلر یک روش ایمن و موثر در درمان زیبایی است، اما باید به برخی عوارض شایع و معمول که ممکن است پس از انجام این روش رخ دهد، توجه داشت.

تزریق فیلر شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق فیلر به شقیقه برای کسانی مناسب است که به دنبال رفع فرو رفتگی، چین و چروک پوست در این ناحیه به دلیل پیری هستند. افرادی که شرایط زیر در آن‌ها مشاهده می‌شود، می‌توانند از این روش برای زیباسازی صورت خود استفاده کنند:

  • افرادی که می‌خواهند انتهای ابروهایشان را به صورت طبیعی‌تر و کشیده‌تری شکل دهند، اما نیازی به لیفتینگ کامل صورت ندارند.
  • افرادی که از خطوط اطراف چشم و انتهای ابروهایشان رنج می‌برند و این خطوط ظاهر آن‌ها را ناخوشایند می‌کند.
  • کسانی که با افتادگی پلک و ابرو مواجه هستند و می‌خواهند این نواقص را بهبود بخشند.
  • افراد بالای ۲۲ سال که نیاز به اصلاحات زیبایی در ناحیه شقیقه‌های خود دارند.

با این وجود، قبل از استفاده از هر نوع روش زیبایی مانند تزریق فیلر، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید و او را از وضعیت و نیازهای خود آگاه سازید.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر شقیقه

  1. استفاده نکردن از داروهای رقیق کننده خون به مدت دو هفته
  2. نخوردن نوشیدنی‌‎های الکلی به مدت دو هفته
  3. فشار نیاوردن به محل تزریق
  4. شستن صورت با یک شوینده ملایم
  5. استفاده از کمپرس یخ برای برطرف کردن التهاب و ورم شقیقه
  6. مصرف زیاد آب برای ماندگاری بیشتر فیلر

ماندگاری فیلر در شقیقه

معمولا اولین نکته یا سوالی که برای شما و افرادی که قصد انجام تزریق فیلر در ناحیه شقیقه را دارند، پیش می‌آید این است که ماندگاری فیلر در شقیقه چه مدت خواهد بود. قبل از هر چیزی باید بدانید که تاثیر و نتیجه اولیه تزریق ژل در شقیقه بلافاصله بعد از انجام کار مشهود خواهد بود. اما نتایج نهایی و کامل آن بعد از گذشت دو هفته بعد از تزریق نمایان می‌شود. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با تزریق فیلر وجود دارد و بسیار حائز اهمیت خواهد بود، ماندگاری آن است.

در حقیقت، نتایج پس از تزریق فیلر در شقیقه‌ها دائمی نیستند و باید بدانید که این کار باید در بازه زمانی مشخصی تکرار شود و به نوعی تزریق ژل را تمدید کنید. لازم به ذکر است که این بازه زمانی برای تمدید فیلر به عوامل متعددی بستگی دارد. می‌توان گفت آثار و ماندگاری فیلر در شقیقه از ۶ تا ۱۲ ماه خواهد بود.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

فیلر شقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *