• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر و ژل‌های جوانسازی

تزریق فیلر و ژل‌های جوانسازی

یکی از عوامل اصلی که باعث شکل‌گیری فرم صورت می شود، چربی‌های موجود در پوست صورت است. با افزایش سن میزان این چربی در پوست کاهش یافته و باعث ایجاد افتادگی و عمیق شدن چروک‌های سطحی در پوست صورت می شود. همچنین زمانی که پوست در برابرمحیط نامناسب خارجی قرار گیرد این موارد را تشدید میکند.

مهمترین عوامل پیر شدن پوست:

اشعه ماورای بنفش آفتاب
استرس و مشکلات عصبی
آب و هوای خشک و سرد
بیماری های زمینه ای و مصرف برخی ازداروها
عدم رطوبت کافی در پوست صورت
استفاده از شوینده های نامناسب با نوع پوست
استفاده از محصولات آرایشی نامناسب

 

جوانسازی با ژل:

امروزه با استفاده از انواع مختلف ژلهای هیالورونیک اسید، جوانسازی در سریعترین زمان ممکن است. تنها شرط آن انتخاب صحیح ومناسب هیالورونیک اسید استاندارد و تبحر پزشک در میزان و مدل تزریق است. با این روش هم عمق چروکهای مربوطه کاهش داشته و هم حجم مناسبی از پرکنندگی در صورت ایجاد و علائم پیری کاهش چشمگیری خواهد داشت ،چرا که هیالورونیک اسید علاوه بر موارد گفته شده، توانایی کلاژن سازی و افزایش قوام پوست را نیز بالا میبرد.

 

حجم دهی و زاویه سازی صورت

تزریق ژل، یکی از روش های محبوب در زیبایی است که با استفاده از آن حجم از دست رفته به سرعت به پوست برمی گرددومیتوان بلافاصله تغییر را مشاهده کرد. غیرتهاجمی بودن این نوع تزریق یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در بین افراد می باشد. از این روش می توان برای برجسته کردن گونه ها، از بین بردن کبودی زیر چشم و برجسته کردن لب ها ،حجم دهی و زاویه سازی صورت استفاده کرد، ماندگاری ژل ها معمولا 3 تا 12ماه بسته به نوع جنس ژل تزریقی می باشد.

 

انواع روش‌های حجم دهی صورت:

در حجم دهی و زاویه سازی صورت میتوان از تزریق چربی یا ژل کمک گرفت .در تزریق چربی ،چربی از بدن شخص گرفته شده وبه صورت تزریق میشود که معمولا با گذشت چندروز (بستگی به حجم تزریق )فرم دهی شروع میشود ،اما درحجم دهی و زاویه سازی با تزریق ژل تغییرات بلافاصله قابل مشاهده است . البته در هر دو صورت گذشت زمان حجم دهی و جوانسازی را بهتر نشان میدهد.

فواید تزریق ژل:

نتیجه گیری سریع و طبیعی
کوتاهی مدت زمان انجام تزریق
نداشتن دوره نقاهت
عدم نیاز به بیهوشی
قابلیت برگشت

عوارض تزریق ژل:

تزریق ژل معمولا دارای عارضه ای نیست و این امر کاملا به نوع ژل تزریقی و شیوه تزریق بستگی دارد.

تفاوت های تزریق چربی و تزریق ژل در زاویه سازی صورت:

بدون شک مهمترین تفاوت در تزریق چربی یا ژل نوع ماده تزریقی می باشد؛ با این حال هردو روش تفاوت های دیگری نیز دارند، برخی از این تفاوت ها به شرح زیر می باشند:

سریع تر بودن روند انجام تزریق در تزریق با ژل
عدم نیاز به مصرف قرص های مسکن در تزریق ژل
ماندگاری بیشتر در تزریق ژل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *