• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر گونه

در مورد تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه ها چه نکاتی را باید بدانیم؟

اگر می‌خواهید با تزریق فیلر گونه و چهره خود را زیباتر کنید، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای برجسته کردن گونه ها از تزریق فیلر گونه استفاده می شود که قوام ساختمانی بیشتری دارند. این فیلرها مدت بیشتری هم دوام دارند. برای انتخاب فیلر مناسب حتما با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.
  • هدف از تزریق فیلر در گونه ها این است که برجستگی و تحدب گونه ها بیشتر شود و خطوط اضافی صورت از بین بروند.

تزریق فیلر گونه

آیا تزریق فیلر برای گونه دردناک است؟

تزریق فیلر برای چانه تحت بی‌حسی موضعی انجام می شود. برای این منظور ماده بی‌حس کننده در ناحیه گونه تزریق می‌شود. نگران نباشید ازریق بی‌حس کننده موضعی با سرنک انسولین که سوزنی باریک و ظریف دارد انجام می شود و دردناک نیست.

چه مقدار فیلر برای شکل دادن به گونه لازم است؟

تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه ها عمقی انجام می‌شود. بنابراین در مقایسه با دیگر موارد تزریق فیلر نیاز به حجم بیشتری وجود دارد. معمولا برای برجسته کردن هر دو گونه نیاز به تزریق ۳ میلی لیتر فیلر می‌شود.

نتیجه تزریق فیلر برای گونه چه موقع ظاهر می‌شود؟

بلافاصله بعد از تزریق فیلر در ناحیه گونه برجسته شدن گونه‌ها مشهود می‌شود بهتر است ۴ هفته بعد از تزریق به پزشک مراجعه کنید تا او بتواند وضعیت فیلر تزریق شده را بررسی کند و در صورت لزوم ترمیم انجام بدهد.

دوام اثر فیلر تزریق شده برای گونه چقدر است؟

مدت اثر فیلر بستگی به نوع فیلر تزریقی دارد. معمولا برای برجسته کردن گونه از فیلرهایی استفاده می شود که قوام بیشتری دارند و به همین دلیل این فیلرها بیشتر دوام می‌آورند. به عنوان مثال در صورتی که تزریق اسید هیالورونیک انجام شود، معمولا حداقل تا ۵/۱ سال خیالتان از بابت دوام فیلر در چانه راحت است.

 بعد از تزریق فیلر برای گونه باید چه مراقبت‌هایی را انجام داد؟

بعد از تزریق فیلر می‌توانید برای کاهش تورم از بسته یخ استفاده کنید. بدون آن که فشار روی محل تزریق بیاورید هر ۱ تا ۲ ساعت برای ۱ تا ۳ روز یخ را روی محل بگذارید تا از مقدار تورم کم شود. از فعالیت‌هایی که سبب برافروختگی صورت می‌شود و نیز از تماس با گرما خودداری کنید تا زمانی که تورم محل از بین برود. اگر احساس ناراحتی دارید، استامینوفن مصرف کنید. سعی کنید شب و در موقع خواب سرتان بالاتر از معمول باشد، به شکم نخوابید، روی محل تزریق فشار نیاورید و آن را ماساژ ندهید. دو تا چهار هفته بعد برای ترمیم به پزشک خود مراجعه کنید. نگران نباشید، فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک معمولا عوارض دراز مدتی ندارند و بی‌خطر هستند.

تزریق فیلر برای گونه چه عوارضی دارد؟

در صورت انتخاب فیلر مناسب و قابل اعتماد معمولا عارضه‌ای وجود ندارد. البته بعد از تزریق ممکن است دچار خون‌مردگی، تورم و قرمزی شوید که بعد از مدتی کوتاه برطرف می‌شوند. گاه محل تزریق برای مدتی کوتاه در برابر لمس و فشار حساس می‌ماند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *