• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق فیلر یا ژل لب برای اصلاح طبیعی فرم لب‌ها

تزریق ژل لب بهتر است یا چربی؟

تزریق فیلر یا ژل لب برای اصلاح طبیعی فرم لب‌ها، پر کردن و حجم دهی لب‌ها انجام می‌شود. این روزها در اخبار زیاد می‌شنویم که فردی با تزریقات زیبایی در یک ناحیه دچار فلج شدن اعضای صورت در منطقه تزریق شده است. متاسفانه تنها عاملی که می‌تواند شما را دچار چنین مشکلاتی کند، مراجعه به فردی غیر از متخصص پوست است. استفاده از مواد تاریخ مصرف گذشته به همراه متخصص نبودن فرد است که شما را با عوارض جبران ناپذیر مواجه می کند. از متخصص بودن پزشک خود مطمئن شوید سپس با خیال راحت برای تزریق ژل و فیلر و سایر کارهای زیبایی اقدام کنید.

تزریق ژل لب مدل‌های مختلفی دارد مانند: مدل روسی، مدل توپر و مدل عروسکی. بهترین فرم تزریق لب، شیوه‌ای است که فرم طبیعی لب در آن حفظ شود و در عین حال نقایص آن تصحیح شود. تزریق ژل لب مدل چاک‌دار نیز طرفرداران بسیاری دارد. معمولا یک متخصص پوست خوب می‌تواند نظر و سلیقه فرد را با آناتومی چهره ترکیب کرده و یک تزریق ژل مناسب برای فرد انجام دهد. در این مقاله قصد داریم به تزریق فیلر لب بیشتر بپردازیم.

تزریق فیلر یا ژل لب برای اصلاح طبیعی فرم لب‌ها

بهترین روش برای حجم دهی به لب‌ها چیست؟

این روزها بسیاری از مردم طرفدار حجیم کردن و برجسته کردن لب ها هستند اما چه روشی مناسب است؟ کدام روش ماندگاری بهتری دارد؟ برای افزایش حجم لب ها تزریق ژل (فیلر) انجام بدهیم یا از روش دیگری استفاده کنیم.

آیا لب‌ها برجستگی خود را از دست می‌دهند؟

پیش از اینکه به تزریق فیلر لب بپردازیم، باید بدانید که لب‌ها به دلایل زیادی مانند سن، محیط و دیگر عوامل برجستگی خود را می‌توانند از دست بدهند. ژنتیک افراد و بالا رفتن سن مهم‌ترین عامل در از دست دادن برجستگی لب‌ها می‌باشد. در اکثر افراد با بالا رفتن سن، لب ها توانایی نگه داشتن رطوبت را به راحتی از دست می‌دهند. خوب است بدانید آب و هوای گرم و خشک می‌تواند موجب از بین رفتن رطوبت لب ها شود. علاوه بر این تاثیر ژنتیک را نیز نباید دست کم گرفت.

فیلر لب چیست و چرا تزریق می‌شود؟

تزریق فیلر لب بر پایه اسید هیالورونیک برای پر کردن بافت نرم لب ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیلرها قوام نرمی دارند و ساختارشان به صورت ژل است. این ژل ها امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. خوب است بدانید تزریق فیلر برای حجم‌دهی و تقارن لب‌های بالا و پایین انجام می‌شود. فیلرهای هیالورونیک اسید اغلب نرم هستند و ساختاری همانند ژل‌ها دارند. فیلرها معمولا همیشگی نیستند. دوام و ماندگاری آن‌ها به محل تزریق و نوع فیلر بستگی دارد. فیلرها به طور معمول بین ۶ تا ۱۸ ماه دوام دارند.

ژل لب مدل طبیعی چگونه است؟

لازم به ذکر است بدانید تزریق فیلر لب مدل طبیعی بسیار زیبا و نچرال است. در این مدل تمام مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مثل عدم تقارن و چین و چروک‌های پوستی برطرف می‌شود. متخصص سعی می‌کند حالت طبیعی لب‌ها را حفظ کند.

ژل لب مدل عروسکی به چه صورت می باشد؟

تزریق فیلر لب مدل عروسکی یکی از مدل هایی می باشد که حالت لب‌ها شبیه عروسک‌های باربی می‌شود. این مدل تزریق اگر زیاد انجام می‌شود، صورت فرد از حالت نچرال خارج می‌شود.

ژل لب مدل روسی چگونه است؟

تزریق فیلر لب روسی مدلی است که این روزها محبوبیت زیادی دارد. در این شیوه، لب ها بسیار برجسته می‌شوند. اگر به مدل روسی علاقه‌مند هستید باید حتما نزد یک متخصص پوست با تجربه بروید. زیرا ممکن است تزریق به خوبی انجام نشود.

ماندگاری و دوام ژل لب چقدر است؟

تزریق فیلر لب امکان دارد ۶ تا ۱۸ماه ماندگار باشد. به یاد داشته باشید نتیجه در هر بیمار با بیمار دیگر فرق می کند. بعد از گذشت این زمان، فیلر کاملا جذب می شود و پس از آن می توانید مجددا تزریق فیلر لب انجام دهید. مطالعات نشان می دهد که فیلر لب امکان دارد تولید کلاژن را تحریک نماید و در بلند مدت پوستی روشن و شاداب‌تر داشته باشید. علاوه بر این ماندگاری و تاثیر ژل تزریقی به سن و شرایط بیمار بستگی دارد. توجه داشته باشید هر چقدر ژل متراکم‌تر باشد دوام و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

تزریق ژل لب به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

تزریق فیلر لب برای افراد زیر توصیه نمی شود:

  • کسانی که باردار هستند.
  • افرادی که در دوران شیردهی به سر می‌برند.
  • افرادی که عفونت سینوسی فعال دارند.
  • در صورتی که عفونت وجود داشته باشد، می‌تواند به ناحیه تزریق شده نیز کشیده شود.

قبل از تزریق ژل لب این کارها را انجام ندهید

قبل از تزریق فیلر لب از مصرف روغن ماهی و ویتامین E اجتناب شود.
از مصرف داروهایی مثل ایبوپروفن و آسپرین پرهیز شود.
نوشیدنی‌های الکلی به هیچ عنوان قبل از تزریق نباید مصرف شود.

۳ نکته حیاتی بعد از تزریق فیلر لب

  • بطور معمول این تزریق عارضه ای ندارد. در صورت ایجاد کبودی می توانید از کمپرس سرد طی روز اول تزریق استفاده نمایید، طی چند روز این عارضه برطرف خواهد شد.
  • آرایش پس از یک هفته مجاز می باشد: شما نباید بلافاصله بعد از این تزریق آرایش کنید. باید ۱ هفته بگذرد بعد از آن می توانید از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • ورزش کردن را برای مدتی متوقف کنید: به طور معمول کسانی که ژل لب تزریق می‌کنند پس از عمل، فعالیت های روزمره خود را انجام می دهند. اما باید بدانید ورزش کردن و فعالیت های فیزیکی خیلی سنگین به مدت زمان ۲ تا ۳ هفته ممنوع می باشد. زیرا انجام تمام این فعالیت ها می تواند کبودی و تورم را افزایش دهد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *