• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل برای صورت لاغر: چاق کردن صورت با تزریق فیلر

 ژل چیست؟


ژلی که از آن تحت عنوان درما فیلر نیز یاد می‌شود یک روش درمان غیر جراحی است که به درون پوست تزریق می‌‌شود تا به اصطلاح علائم و نشانه‌های حاصل از بالا رفتن سن را از بین ببرد و چین و چروک صورت و خطوط ریز و درشت آن را برطرف کند. با بالا رفتن سن پوست انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد و حالت افتاده پیدا می‌‌کند. ژل باعث می‌‌شود که خطوط روی صورت از بین بروند و حجم صورت بهبود پیدا کند. هنگامی ‌که به هر ناحیه از صورت تزریق شود باعث می‌‌شود برجسته به نظر برسد، تزریق ژل به لب باعث برجسته شدن و قلوه ای شدن آن خواهد شد، گود افتادگی زیر چشم را پر می‌کند، خطوط صورت را از بین می‌‌برد، چروک صورت را برطرف می‌‌کند و باعث بهبود ظاهر بافت اسکار خواهد شد. تزریق ژل در رفع علائم و نشانه‌های اولیه پیری سودمند است. ژلی که برای تزریق به صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارتند از هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن همه ما وجود دارد و با افزایش حجم مورد نظر بهبود ظاهر آن کمک می‌‌کند. محصول دیگری که برای رفع خطوط صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد باعث شل شدن عضلات خواهد شد این محصول می‌‌توانند هم باعث بهبود ساختار صورت شوند و هم از میزان چین و چروک صورت ناشی از بالا رفتن سن بکاهند. تزریق ژل باعث می‌شود که نگرش ما به زیبایی صورت و گاهی اوقات زیبایی بدن تغییر کند. قابلیت اصلاح خطوط صورت با تزریق ژل این امکان را برای پزشکان فراهم کرده است که به طرز قابل توجهی نتایج مثبتی را برای بیماران به وجود بیاورند. پزشکان عقیده دارند که باید همه اطلاعات ضروری را در اختیار بیمار خود قرار دهند تا او بداند که فرایند درمان و چگونه انجام می‌شود و با بهترین نوع ژل برای درمان نقاط مختلف صورت خود آشنا شود.

 کاربردهای ژل چیست؟

کاربردهای ژل به شرح زیر می‌باشند:

  • افزایش حجم و پر کردن خطوط عمیق صورت که از اطراف بینی تا دهان امتداد یافته است
  • برجسته کردن لب و افزایش حجم و رفع خطوط اطراف لب‌ها
  • افزایش حجم گونه‌ها و جوان سازی آنها و بهبود شکل آنها
  • پر کردن گودی زیر چشم
  • اصلاح ظاهر بافت اسکار حاصل از جوش یا آبله مرغان و یکدست کردن آن با پوست اطراف
  • افزایش حجم قسمت پایین گونه یا ناحیه چانه

پس از تزریق ژل چه احساسی خواهید داشت؟

در هنگام تزریق ژل شما دچار کمی احساس سوزش یا سوزن سوزن شدن خواهید شد. اکثر بیماران می‌توانند پس از اتمام کار پزشک و ترک کردن مطب به محل کار خود برگردند و فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند. پزشک برای کاهش تورم به شما توصیه می‌‌کند که به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ناحیه مورد نظر یخ بگذارید. پس از تزریق ژل شما شاهد مقدار قرمزی تورم حساسیت و کبودی خواهید بود. شما باید از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید، از دست زدن به محل تزریق ژل اجتناب نمایید و تا ۴۸ ساعت از انجام دادن فعالیت جسمانی سنگین خودداری کنید. پس از اتمام کار پزشک شما می‌تواند به محل کار خود برگردد یا فوراً به منزل بروید و البته این امر به مقدار تورم و کبودی ایجاد شده بستگی دارد. در صورتی که شما از نتایج حاصل از تزریق ژل رضایت داشته باشید و بخواهید که به حفظ این نتایج بپردازید باید حدوداً ۹ تا ۱۲ ماه بعد دوباره برای تزریق ژل به پزشک مراجعه کنید.

 آیا تزریق ژل عوارض جانبی دارد؟

معمولاً تزریق ژل به عوارض جانبی بسیار کمی همراه است و شما پس از تزریق نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت می‌توانید با انجام فعالیت‌های دلخواه خود بپردازید با این حال برخی از عوارض جانبی بسیار شایع حاصل از تزریق ژل به شرح زیر می‌باشند:

  • بروز قرمزی و تورم در محل تزریق ژل که معمولاً طی مدت دو روز کاهش پیدا می‌‌کند.
  • بروز کبودی که معمولاً خیلی شایع نیست و به محل تزریق ژل بستگی دارد به عنوان مثال احتمال کبود شدن لب بیشتر از گونه است.

میزان ماندگاری ژل تزریق شده چقدر است؟

میزان ماندگاری ژل تزریق شده به نوع ژل مورد استفاده قسمتی که قرار است ژل تزریق شود بستگی دارد و معمولاً ماندگاری ژل حدود ۹ تا ۱۸ ماه است و در برخی موارد که از مقدار بیشتری ژل استفاده می‌شود ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. میزان ماندگاری ژل در همه افراد یکسان نیست و در برخی دیگر مدت بیشتری باقی می‌ماند اما در برخی از افراد از قبیل ورزشکاران که سرعت متابولیسم آنها بالا است ژل تزریق شده ماندگاری کمتری دارد. پس از مدتی ژل توسط بدن جذب می‌شود و ناحیه مورد نظر را به تدریج خود را از دست می‌‌دهد و به شکل اول خودش بر می‌‌گردد و در صورت تمایل شما می‌توانید دوباره برای تزریق ژل و حفظ نتایج قبلی به پزشک مراجعه کنید تا فرایند تزریق ژل را در شما انجام دهد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *