• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل به بینی چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل به بینی چگونه انجام می شود؟

به دلیل اینکه بینی بخش مرکزی صورت را اشغال کرده است حتی ایرادات مختصر آن نیز می تواند بسیار چشمگیر باشد. جراحی رینوپلاستی همواره یک درمان مطلوب نیست و گاهی اصلاح نقایص پس از جراحی دشوار است. در نتیجه استفاده از تزریق ژل به بینی جهت اصلاح نقایص و بدشکلی های خاص بینی، تبدیل به یک روش غیر تهاجمی و مطلوب شده است که پس از عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی تزریق ژل بینی می تواند نتیجه بسیار مناسبی برای افرادی که آسیب های جزئی بر روی بینی خود دارند، به ارمغان آورد. از این رو افرادی که اقدام به انجام این روش درمانی می نمایند، معمولا افرادی هستند که بعد از جراحی بینی بر روی بینی خود مشکلات جزئی مشاهده می کنند یا به جای جراحی ترمیمی ترجیج می دهند، فیلر تزریق کنند.

تزریق ژل به بینی چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل بینی و رفع افتادگی آن

آیا می توان با روشی غیر از جراحی بینی نسبت به برطرف کردن افتادگی بینی اقدام نمود؟ این سوال ممکن است ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کند. باید بگوییم بله، چنین امکانی وجود دارد. برای رفع افتادگی بینی بدون جراحی، می توان از تزریق ژل استفاده کرد و به راحتی شکل بینی را تغییر داد. تزریق ژل بینی امروزه یکی از بهترین روش های زیبایی صورت است که بدون درد انجام می گیرد.

به همین دلیل افراد زیادی هستند که به سراغ انجام این روش درمانی می روند تا مشکلات ظاهری بینی خود را برطرف کنند. می دانیم که بینی به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای صورت، در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار است و کوچک ترین تغییری در آن می تواند زیبایی کلی صورت را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

معمولا افرادی می توانند از تزریق ژل بینی نتیجه بهتری دریافت کنند که بینی آن ها دچار انحراف و شکستگی های جزئی شده باشد. تزریق ژل در بینی قسمت هایی از آن را پر کرده و به اصلاح فرم بینی می پردازد.

آیا تزریق فیلر بینی های گوشتی و استخوانی با هم تفاوت دارد؟

می دانیم بینی ها به دو نوع بینی گوشتی و استخوانی تبدیل می شوند. اینکه انجام جراحی بینی یا تزریق ژل  بسته به نوع استخوانی یا گوشتی بودن آن ها متفاوت باشد یا خیر، به عوامل متعددی بستگی دارد. معمولا بینی های استخوانی بینی هایی هستند که از پوست نازکی برخوردار بوده و ضخامت کمی دارند.

در حالی که بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم هستند و می توان به راحتی فیلر را به این نوع بینی ها تزریق کرد. نازک بودن پوست بینی های استخوانی را باید مهم ترین نکته برای دیدن جزئیات ساختار بینی به شمار آوریم. از آن جایی که این مدل بینی ها، دارای ساختار غضروفی سفتی هستند، برای تزریق ژل چندان مناسب نیستند.

در عوض جراحی بینی بر روی بینی های استخوانی نتیجه بسیار مطلوبی به همراه می آورد. پس تزریق ژل بر روی بینی های گوشتی نه تنها نتیجه بهتری به بار می آورد، بلکه می تواند زیبایی فرد را نیز بیشتر کند. در حالی که بینی های استخوانی کاندید مناسب تری برای عمل رینوپلاستی هستند.

مهم ترین مزایای تزریق ژل چیست؟

این روش زیبایی دارای مزایای بسیار زیادی است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم خطر بودن
  • دارای دوره نقاهت کوتاه مدت
  • عوارض جانبی کمتر
  • نتیجه ای تقریبا یکسان با جراحی بینی
  • پروسه کوتاه برای تزریق
  • بدون درد و ناراحتی
  • مقرون به صرفه از لحاظ هزینه

هزینه تزریق ژل بینی

تزریق ژل می تواند برای افراد مختلف، هزینه های متفاوتی را در پی داشته باشد. زیرا موادی که برای تزریق به کار گرفته می شود، ممکن است برای هر فرد تفاوت داشته باشد. به قطع یقین، میزان مواد تزریقی به بینی برای افراد، یکسان نیست و از آن جایی که هزینه ژل و انواع فیلر، به ازای هر سی سی تعیین می شود، میزان کلی تزریق بر هزینه کلی تاثیرگذار است.

از طرفی نوع و میزان مشکلی که قرار است با تزریق ژل برطرف شود نیز اهمیت دارد. هرچه این میزان بیشتر باشد، تزریق بیشتری نیاز است.

نوع پوست افراد، فرم بینی و شرایط فردی آن ها همگی از عوامل موثر در روند تزریق و در نتیجه هزینه لازم برای پرداخت آن هستند. بنابراین اگر می خواهید به صورت دقیق از هزینه تزر یق ژل بینی مطلع شوید، لازم است به صورت حضوری و مستقیم ارتباط برقرار کنید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *