• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل به گونه برای صورت کشیده

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده

افزایش سن و کم شدن کلاژن در بافت پوست باعث شل شدگی پوست افراد می‌شود و افتادگی گونه ها را می تواند با خود به دنبال داشته باشد به همین دلیل افراد برای رفع این مشکل و به وجود آوردن زیبایی و جوانی در پوستشان به دنبال راه‌هایی مطمئن، کم خطر و کم هزینه هستند.تزریق ژل به گونه و نواحی مختلف صورت برای برطرف کردن افتادگی و چین و چروک ایجاد شده یکی از این روش های پرکاربرد می باشد، روشی که سن و سال در آن اهمیت ندارد و افراد می توانند آن را برای زیبا کردن و جوان کردن صورت خود انتخاب کنند.

دلایل تزریق ژل به گونه چیست؟

تزریق ژل به گونه یکی از محبوب ترین نوع تزریق ژل می باشد این روش می‌تواند در جوانی و برجسته کردن صورت بسیار نقش داشته باشد و در سنین بالا که به دلیل افتادگی در پوست و علائم پیری در آن مشخص شده استفاده شود. عوامل مختلفی می‌تواند در تغییر حالت و شکل گونه تاثیرگذار باشد اما نگران نباشید تزریق ژل به گونه می تواند سد محکمی در برابر تمامی این عوامل ایجاد کند.

خیلی از افراد فکر می‌کنند که تزریق ژل  یا دیگر قسمت‌های صورت و بدن در دراز مدت می‌تواند به بافت های پوستی آن منطقه آسیب وارد کند و علاوه بر این افراد معتقد هستند که استفاده کردن از این روش تنها نتایج کوتاه مدتی را با خود به دنبال دارد و پس از مدتی سبب تشدید آسیب به بافت و پوست می شود برخی دیگر نیز تصور می‌کنند که ژل های استفاده شده در این روش بعد از مدت کوتاهی شل شده و فرم صورت را دچار تغییر می‌کند؛ نگرانی و سوالات زیادی در خصوص تزریق ژل به گونه وجود دارد ما در این مقاله قصد داریم تا حد زیادی به سوالات شما پاسخ دهیم و نگرانی های شما را در این خصوص برطرف کنیم.

مزایای تزریق ژل به گونه

در صورتی که علاقه دارید تزریق ژل به گونه را انجام دهید بهتر است که با مزایا و همچنین معایب این روش درمانی به خوبی آگاه شوید. ما در این قسمت از مقاله در خصوص مزایای تزریق ژل به گونه برای شما توضیحاتی را بیان می‌کنیم:

.برجسته سازی گونه و زیبایی چهره: همان طور که بیان کردیم با کمک این روش می‌توانید آسیب های به وجود آمده بر اثر افزایش سن یا خشکی زیاد در پوست را برطرف کنید به علاوه در صورتی که به گونه های برجسته علاقه زیاد دارید تاثیر این روش را می توانید امتحان کنید.

. کوتاه بودن زمان درمان: در کنار ماندگاری بسیار طولانی این روش مدت زمان انجام این روش در طولانی ترین حالت کمتر از نیم ساعت خواهد بود بنابراین نیازی به خالی کردن وقت برای انجام این روش زیبایی را نخواهید داشت و علاوه بر این بسته به نوع ژل در نظر گرفته و همچنین سن فرد متقاضی میزان ماندگاری می‌تواند بین شش ماه تا دو سال متفاوت باشد بنابراین از بابت تمدید آن نیز نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت.

. عدم نیاز به مراقبت و استراحت بعد از تزریق: انجام تزریق ژل به گونه بسیار بی دردسر می باشد در این روش درمانی نیازی به بیهوشی نخواهید داشت و در برخی موارد پزشک با کمک گرفتن از داروهای بی حسی این کار را برای شما انجام می دهد بنابراین بلافاصله بعد از انجام عمل می توانید فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید تنها باید بعضی نکات ریز را رعایت کنید که در قسمت های دیگر برای شما در مورد آنها توضیحات کاملی را بیان خواهیم کرد.

.امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل: اگر بعد از تزریق ژل به گونه از نتایج به دست آمده از این روش درمانی ناراضی هستید یا می‌خواهید بخشی از ژل ها را خارج کنید می توانید با مشاوره پزشک همه یا قسمتی از آن را به راحتی تخلیه کنید؛ توجه داشته باشید که اگر قصد چنین کاری را دارید حتما از پزشک تزریق کننده آن کمک بگیرید و انجام این کار را به کس دیگری نسپارید.

. عدم اسیب بافت های پوستی: ژل های استفاده شده برای تزریق به گونه معمولاً از هیالورونیک اسید ساخته شده است به همین دلیل در طول زمان جذب پوست می شوند و هیچ گونه آسیبی به بافت پوست وارد نخواهند کرد به همین دلیل ژل ها بعد از مدتی نیاز به تمدید مجدد پیدا می کنند بنابراین نگرانی از بابت آسیب های ژل به بافت پوستی جایی نخواهد داشت.

تزریق ژل به گونه برای صورت کشیده

توصیه ها و مراقبت ها قبل از تزریق ژل

. قبل از تزریق ژل به گونه و هر قسمت دیگری از صورت باید از مصرف دخانیات، الکل، داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون دوری کنید.

. از آرایش صورت خودداری کنید و در روز ترزیق صورت خود را تمیز بشویید در این زمان نباید هیچ گونه آرایشی در صورت داشته باشید.

. مصرف داروهای ضد التهابی مانند آسپرین و مسکن ها را باید حداقل چند روز قبل از تزریق ژل به گونه قطع کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید تا پوست شما هیدراته باشد.

توصیه ها و مراقبت های پس از تزریق ژل

. بعد از تزریق ژل به گونه تا بهبودی کامل جای تزریق، از هرگونه آرایش صورت خودداری کنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید، حتماً هنگام خارج شدن از خانه از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

. بعد از تزریق ژل  می توانید برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

. بعد از تزریق ژل داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر موقع مصرف کنید.

. از خاراندن، ماساژ دادن یا فشار آوردن روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. تا دو روز بعد از تزریق ترجیحا هیچگونه فشاری به گونه های شما وارد نشود.

. حداقل تا یک هفته بعد از تزریق ژل به گونه از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید.

. لطفاً در رژیم غذایی خود آب و میوه جات زیادی را جای دهید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *