• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل به گونه – برجسته سازی و فرم دهی گونه

چگونگی تزریق ژل گونه

ابتدا پزشک با تزریق داروهای بی‌حس کننده موضعی، نواحی مورد نظر را بی حس می‌کند تا شما در طول تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید؛ گاهی ممکن است این داروها با ژل ترکیب و به گونه تزریق شوند. پس از آن پزشک به آرامی شروع به تزریق فیلر در نواحی علامت‌دار با حجم مناسب می‌نماید؛ نهایت زمانی که ممکن است برای تزریق ژل به گونه صرف شود، حدود نیم ساعت است. جالب است بدانید که شما می‌توانید نتایج تزریق ژل گونه را بلافاصله پس از پایان کار مشاهده نمایید. البته در بیشتر مواقع گونه ورم می‌کند و کمی بزرگتر از حد نهایی نشان داده می‌شود و حدود 3 الی 5 روز طول می‌کشد تا تورم از بین رود. در حالت کلی با توجه به این که این روش غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی است، دوران نقاهت خاصی ندارد و شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق مطب پزشک را ترک کرده، رانندگی کنید و حتی به محل کار خود بروید.

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده و یا لاغر

تزریق ژل گونه برای صورت لاغر و کشیده، از پرکاربردترین اهداف تزریق ژل گونه می‌باشد. در واقع کاربرد اصلی فیلرها، اصلاح فرم صورت به نحوه دلخواه هر شخص به صورت نیمه دائمی می‌باشد که معمولا برای صورت های کشیده و لاغر، نتیجه بهتری را به دنبال خواهد داشت. از آن جهت که با حجیم شدن گونه‌ها، فرم صورت از حالت مستطیل به دایره و بیضی تغییر می‌کند و این مسئله برای برخی از خانم‌ها و آقایان حساس، بسیار مهم و لذت بخش خواهد بود. برای اینکه بتوان فرم کلی صورت را تغییر داد، پزشک باید حجم مشخصی را به گونه‌ها و در حالت لزوم، دیگر نقاط صورت تزریق کند

چند سی سی ژل برای گونه لازم است و دوام آن‌ها چقدر می‌باشد؟

یک سوال پرتکرار زیباجویان این است که چند سی سی ژل برای گونه نیاز است؟ این قضیه کاملا به هدف شما از تزریق ژل گونه بستگی دارد. برای مثال، اگر هدفتان زاویه سازی گونه و مدلینگ صورت باشد، این حجم ممکن است در هر گونه بیش از 3 سی سی باشد. با این حال اگر خواستار ژل گونه طبیعی هستید یا می‌خواهید فقط خط گونه با ژل پر شود، احتمالا این مقدار کمتر خواهد بود. شاید بپرسید که تزریق ژل گونه چقدر دوام دارد؟

این زمان نیز بسته به میزان مراقبت شما دارد و ممکن است ماندگاری آن بین 3 الی 12 ماه باشد. برای اطلاع دقیق و کامل از حجم مورد نیاز ژل برای گونه و ماندگاری آن، باید با پزشک خود یک جلسه مشاوره برگزار نمایید تا در مورد تمام نکات و جنبه‌های این روش اطلاعات کسب کنید

برای گونه ژل بهتر است یا چربی؟

برخی می‌پرسند که تزریق ژل گونه بهتر است یا چربی؟ این موضوع کاملا به هدف افراد از تزریق بستگی دارد. به عنوان مثال، گروهی از افراد می‌خواهند که در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون احساس درد، فرم و حالت گونه‌های خود را افزایش بدهند که در این صورت، تزریق ژل به کمک آن‌ها خواهد شتافت. در مقابل تزریق چربی مستلزم اختصاص زمانی طولانی‌تر است و علاوه بر آن با توجه به اینکه چربی از بدن خود فرد استخراج می‌شود، ناحیه اهدا کننده (که اغلب شکم، پهلو و یا ران است) دچار درد، کبودی و کوفتگی موقتی خواهد بود که طی 10 الی 15 روز برطرف خواهد شد. اما ژل از قبل طبق استانداردهای جهانی آماده می‌شود و به جز عوارض بسیار خفیف و شایع کوتاه مدت، مشکل دیگری را به وجود نمی‌آورند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *