• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل به گونه و صورت، مزایا و هزینه ژل صورت و گونه

احتمالا عبارت ژل گونه و همچنین ژل صورت را زیاد شنیده باشید. تزریق ژل به گونه و صورت یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی در میان خانم‌ها و حتی آقایان است. این روش برای لیفت گونه، افزایش حجم آن و از بین بردن چین و چروک بسیار مناسب است. این فیلرها هر ساله محبوب‌تر می‌شوند. اما نباید به عوارض جانبی ژل گونه بی‌تفاوت بود. در ادامه بهترین برند ژل گونه و روش‌های کاهش عوارض آن را توضیح می‌دهیم.

برای تزریق ژل به گونه بهتر است، با چند پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشاوره داشته باشید. سوالات و نگرانی‌های خود را با پزشک درمیان بگذارید. انتخاب متخصص باتجربه و حرفه‌ای بهترین نتیجه را ایجاد می‌کند.

 تزریق ژل به گونه و صورت

ژل گونه چیست؟

با افرایش سن حجم گونه‌ها از بین رفته و پوست صورت افتاده می‌شود.  ژل گونه یک روش تزریقی است، که حجم ناحیه اطراف استخوان گونه را افزایش می‌دهد. در این حالت استخوان گونه واضح‌تر دیده می‌شود. با تزریق فیلر در زیر پوست و افزایش حجم، چین و چروک و خطوط ریز صورت برطرف می‌شوند.

ژل گونه در انواع مختلفی بوده و توسط برندهای مختلفی تولید شده است. در جلسه مشاوره با متخصص پوست، مو و زیبایی باید در مورد انتظارات خود صحبت کنید. اگر به دنبال ژل گونه و صورت با ماندگاری بالا هستید، پزشک برای انتخاب فیلر شما را راهنمایی می‌کند. عمق چین و چروک‌ها و میزان افتادگی صورت نیز در تعیین نوع فیلر اهمیت دارد.

انواع ژل تزریقی گونه

انواع مختلفی از فیلرها وجود دارند، که می‌توان برای ژل گونه از آن‌ها استفاده کرد. دو نوع فیلر پوستی بر پایه اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک برای افزایش حجم در گونه و زیر چشم بسیار کاربرد دارند. این نوع فیلرها موقتی هستند. پرکننده دیگری نیز وجود دارد، که حاوی هیدروکسیلاپاتیت بوده و برای این ناحیه استفاده می‌شود.

نکات مهم قبل از تزریق ژل گونه

قبل از تزریق ژل به گونه و صورت  باید سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید. بهترین کاندیدها برای تزریق فیلر گونه افرادی هستند، که سیگار نمی‌کشند و سابقه بیماری‌های مزمن ندارند. بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو (FDA) در صورت وجود موارد زیر باید از تزریق ژل صرف نظر کنید.

  • وجود اختلالات خونریزی
  • حساسیت به ترکیبات مصنوعی موجود در فیلرها
  • بارداری یا شیردهی

باید حداقل ۲ هفته قبل از تزریق ژل به گونه از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید. اگر از این داروها استفاده می‌کنید، حتما در جلسه مشاوره به دکتر پوست اطلاع دهید. ممکن است، پزشک دستورالعمل دیگری برای این داروها داشته باشد. حداقل ۲ روز قبل از تزریق ژل باید استفاده از الکل را متوقف کرد.


مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

روش‌های زیبایی که بدون جراحی انجام می‌شوند، دوره نقاهتی نداشته و نیاز به مراقبت‌های شدید ندارند. پس از تزریق ژل تا چند روز باید از خوابیدن روی گونه‌ها و ایجاد فشار روی‌ آن‌ها خودداری کنید. سعی کنید، هنگام خواب به پشت دراز بکشید. تا ۳ هفته از ماسک‌های محکم استفاده نکنید. باید به فیلر فرصت دهید، تا در جای خود تثبیت شود.

بهتر است، تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل به گونه و صورت  از انجام فعالیت‌های سنگین مثل ورزش خودداری کنید، تا فیلر به خوبی شکل خود را حفظ کند. در این مدت از دست زدن به صورت خودداری کنید و سعی کنید، صورت را تمیز و خشک نگه دارید. در این صورت احتمال عفونت به حداقل می‌رسد.

خطرات و عوارض ژل برای صورت

شاید بتوان گفت، اولین سوال افراد در جلسه مشاوره با متخصص پوست، مو و زیبایی این است، که تزریق ژل به گونه و صورت  چه عوارضی دارد؟ تزریق فیلر گونه یک روش نسبتا کم خطر و ساده است. در مدت زمان بسیار کوتاهی عوارض جانبی آن از بین می‌رود. برخی از عوارض ژل گونه عبارتند از:

  • ورم
  • کبودی
  • خارش
  • قرمزی

مزایای تزریق ژل گونه

تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش‌های دیگر زیبایی مثل پروتز گونه و جراحی لیفت صورت مزایای زیادی دارد. برخی از جوانب مثبت تزریق فیلر عبارتند از:

  • تزریق فیلر را می‌توان در مطب پزشک یا کلینیک انجام داد و نیازی به بیهوشی ندارد.
  • این روش دوره نقاهتی نداشته و می‌توان بلافاصله بعد از تزریق به محل کار بازگشت و فعالیت‌های روزانه را انجام داد.
  • ژل گونه ما‌ه‌ها یا سال‌ها دوام دارد. نتیجه این روش دائمی نیست و در صورت تغییر نظر پس از چند وقت به حالت قبل بازمی‌گردد.
  • عوارض جانبی این روش بسیار کم است و احتمال عفونت در پایین‌ترین حد قرار دارد.
  • بعد از تزریق فیلر می‌توان تا حدودی مدل آن را تغییر داد. تا زمانی که به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید، پزشک می‌تواند ژل بیشتری تزریق کند.
  • هزینه تزریق فیلر به گونه بسیار کمتر از روش‌های جراحی مانند پروتز گونه است.

هزینه تزریق ژل گونه و صورت چقدر است؟

قیمت تزریق ژل به گونه و صورت  به نوع فیلر استفاده شده و تجربه متخصص پوست بستگی دارد. در جلسه مشاوره باید انتظارات خود را با پزشک مطرح کنید. پزشک با توجه به نوع آناتومی صورت و مدل گونه مدنظر شما میزان استفاده از ژل را تعیین می‌کند. مقدار استفاده از ژل در قیمت فیلر تاثیر دارد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *