• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل به گونه

با معرفی انواع فیلرها و ژل‌ها، تحولی عظیم در عرصه زیبایی و مد به وجود آمده است. این مواد پر کننده در نواحی مختلفی از جمله گونه‌ها تزریق می‌شوند. تجربه تزریق ژل به این نواحی نشان می‌دهد که علاوه بر خاصیت حجم دهی، موجب رفع موقتی چین و چروک‌های این ناحیه پوستی نیز می‌گردد. اما با توجه به شیمیایی بودن این مواد یک سوال بسیار مهم و کلیدی برای افراد ممکن است به وجود بیاید که بهترین ژل برای تزریق گونه کدام است؟ آیا می‌توان از هر نوع فیلری که در مطب‌ها موجود است استفاده کرد؟ مطمئنا این‌طور نیست. چند نکته مهم برای تزریق ژل به گونه وجود دارد که اولین آن‌ها معتبر بودن کلینیک است. دومین نکته تبحر پزشک، سومی مارک ژل و داشتن اسید هیالورونیک به عنوان پیش ساز اصلی، میزان ماندگاری و عوارض و نکته آخر قیمت تزریق ژل گونه در انتهای کار است.

چه کسی کاندیدای خوبی برای تزریق ژل به گونه است؟

  1. افراد غیر سیگاری
  2. افرادی که صورت کشیده دارند (صورت‌های مستطیلی)
  3. افرادی که دچار لاغری صورت شده‌اند.
  4. کسانی که در اثر افزایش سن، چربی ناحیه گونه خود را از دست داده‌اند.
  5. افرادی که گونه‌‌های آن‌ها چین و چروک دارد.

مطابق با دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو (FDA)، افراد زیر از تزریق ژل به گونه‌ ها خودداری کنند:

  1. افرادی که اختلالات خونریزی دارند.
  2. افرادی که نسبت به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در ژل‌های پوستی حساسیت دارند.
  3. افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مزمن
  4. خانم‌های باردار و شیرده.

تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به گونه چیست و چه کاربردی دارد ؟

یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار و البته کاملاً ساده و سرپایی تزریق ژل به گونه است. معمولاً در سنین بالا افتادگی گونه سبب می‌شود تا چهره‌ فرد به مراتب پیرتر به نظر رسیده و زیبایی و جذابیت چهره از بین برود؛ به همین علت روش‌های مختلفی برای برجسته و حجیم کردن گونه‌ها وجود دارد که بهترین و سریع‌ترین آن‌ها روش تزریق ژل است. در این روش از محصولاتی که در بازار دارو در این زمینه وجود دارد و تولید برند‌های مختلف است، می‌توان بهره برد. اما استفاده از ژل‌ها و برند‌هایی که از نظر ایمنی مناسب و تایید شده نیستند عوارض زیادی را به دنبال دارد؛ به همین علت استاندارد و ایمن بودن پر‌کننده‌ مورد نظر دارای اهمیت زیادی است.
ژل‌ها از مواد مختلفی ساخته شده‌اند که همگی با پوست و بدن انسان سازگاری دارند. اکثر این مواد در بدن به صورت طبیعی وجود دارند از این رو عارضه ایجاد نمی‌کنند. تزریق ژل باعث می‌شود تا فرم‌دهی صورت به بهترین نحو انجام گیرد و گونه‌هایی برجسته و زیبا داشته باشید. عمل تزریق فیلر به گونه برای جوانسازی صورت تأثیر به‌سزایی دارد و سبب می‌شود تا چین و چروک‌های اطراف گونه به علت افزایش حجم گونه و کشیدگی پوست نیز صاف شوند.

چه میزان از ژل برای تزریق به گونه کافی است؟

این مورد کاملا نسبی است. واحد تزریق ژل، سی سی می‌باشد و اینکه چند سی سی فیلر برای تزریق به گونه‌ها لازم است به فاکتور‌های زیر بستگی دارد:

  1. فرم مورد نظر و ‌ایده‌آل شخص متقاضی
  2. پتانسیل و کشش بافت پوست فرد
  3. سن شخص
  4. فرم صورت
  5. صلاحدید و نظر پزشک

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مودر خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09118357340

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *