• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل لب مدل روسی + ماندگاری و عوارض آن

هر وقت از روسیه صحبت می کنیم، به پوست روشن و مدل های زیبا فکر می کنیم. این موضوع که روس ها لب های زیبایی دارند دور از واقعیت نیست و به دلیل تناسب بین قوس و خطوط صورت و تناسب هندسی آن است که نوعی از تزریق ژل لب به اسم مدل روسی نام گذاری شده است!!

تزریق ژل لب مدل روسی یک تکنیک پرکننده لب با حداقل تهاجم و بسیار سبک است که هدف آن بهبود عمودی کانتور لب است و در نتیجه لبی طبیعی‌تر و پرتری را ارائه می دهد. این تکنیک پیشرفته از تزریق ژل استفاده می کند که منجر به ایجاد لبی عمودی، کشیده و صاف تر می شود. اگر می خواهید درباره این روش بیشتر بدانید و با عوارض و مزایا و ماندگاری آن بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید

تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

بزرگ کردن لب در حال حاضر یکی از محبوب ترین عمل های جراحی پلاستیک صورت است. با این حال، واکنش های منفی نیز علیه نتایج این گونه عمل ها وجود دارد. اکثر بیماران و پزشکان امروزه بزرگ کردن لب و حجم دهی به لب را با نتایج طبیعی ترجیح می دهند و اینجاست که تزریق ژل لب مدل روسی وارد عمل می شود.

تزریق ژل لب با مدل روسی از سوپرمدل ها و زنان روسی الهام گرفته شده است که به طور طبیعی لب های پر و حجیم دارند. این تکنیک با هدف ایجاد حجم اضافی در لب ‌های بالایی، بلند کردن انحنای لب برای ایجاد یک برجستگی و یک فرورفتگی واضح V شکل در مرکز لب بالایی است.

مدل روسی تزریق ژل لب یک روش ظریف است و بهتر است کار توسط یک متخصص زیبایی و انژکتور متخصص و با تجربه انجام شود تا نتایج بهتری گرفته شود. اما این مدل تزریق لب چگونه انجام می شود و روند آن به چه صورت است؟

روند انجام تزریق ژل لب مدل روسی و ماندگاری آن

چندین تکنیک مختلف وجود دارد که می‌توان برای استفاده از فیلر و انواع ژل لب استفاده کرد که متخصصان از هر کدام بسته به صورت بیمار و درخواست او استفاده می کنند اما در همه این تکنیک ها حجم دهی با استفاده از ژل یا فیلر انجام می شود و ساختاری را ایجاد می کند که لب ها به روشی خاص افزایش پیدا کنند.

تکنیک ژل لب روسی، شامل تزریق عمودی یک پرکننده اسید هیالورونیک به پایه لب وکشیدن پرکننده به صورت رتروگراد به سمت مرز لبه خارجی لب است. این روش شکل لب ‌ها را رو به بالا می ‌کند و باعث می ‌شود که لب شما یک پف کامل داشته باشد و توجه را به سمت مرکز جلب می کند و نه حجم لب.

تزریق ژل لب مدل روسی معمولاً بدون درد است زیرا تنها یکی از تزریق ‌ها در لبه، یعنی ناحیه حساس ‌تر لب، انجام می ‌شود و سایر محل ‌های تزریق هیچ احساس درد یا ناراحتی ندارند.

مزایای تزریق ژل لب مدل روسی

جدای از افزایش محبوبیت حجم دهنده های لب و سایر ژل ها و فیلر های تزریقی، تکنیک روسی به دلیل حجم دهی طبیعی به یکی از پرطرفدارترین تکنیک ‌های تزریق لب تبدیل شده است. لب ‌های بدون عیب و نقص که در افراد مشهور و سلبریتی ها دیده می ‌شود، همان چیزی است که همه می ‌خواهند و با استفاده از این تکنیک پیشرفته کاملاً در دسترس است. مزایای این روش عبارتند از:

  1. حجم دهی و پر کردن لب 

چه لب‌های شما به طور طبیعی نازک باشند و چه با افزایش سن حجم خود را از دست داده‌ باشند، این روش حجمی عمودی را به لب ‌های نازک شما اضافه می‌ کند.

  1. جوان سازی

این شکل از بزرگ‌کردن لب تقریباً به طور انحصاری از پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده می‌کند که به دلیل توانایی خود در بازگرداندن حجم و آبرسانی به لب‌ ها شناخته شده ‌اند و به همین دلیل اغلب توسط بیمارانی که می‌ خواهند لب ‌های خود را جوان ‌سازی کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. تقارن

اکثر بیماران سطحی از عدم تقارن در ظاهر لب های دارند که کاملاً طبیعی است. تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی در درجه اول بر روی کمان کوپید و لبه بیرونی لب تمرکز دارد، دو ناحیه ‌ای که در مورد تقارن شکل لب‌ ها عنصر کلیدی هستند.

  1. طول فیتروم ایده آل

فیلتروم همان برجستگی بین قاعده بینی و کمان کوپید لب است و اغلب در تکنیک های تزریق لب سنتی به دست فراموشی سپرده می شود! از آنجایی که تکنیک تزریق ژل لب روسی، لب را به صورت عمودی تقویت می کند، این توانایی را دارد که یک فیتروم بلند را کوتاه کند و به صورت ظاهری خوشایند و به لب ها ظاهری عروسکی بدهد.

  1. صاف کردن چین و چروک های صورت

خطوط دور دهان، معمولاً در نتیجه افزایش سن و کم آبی در اطراف لب ها ایجاد می شوند. به دلیل تمرکز بر افزایش عمودی لب در این تکنیک، این چین و چروک های ظریف برطرف می شوند.

  1. نتیجه طبیعی

یکی از ترس ‌های اصلی بیماران این است که بزرگ کردن لب ‌های آن‌ ها ممکن است در نهایت مصنوعی و ساختگی به نظر برسد. اما تزریق ژل لب مدل روسی این مزیت را دارد که طرح کلی لب را تقویت می کند و از برجستگی بیرونی که در بسیاری از تکنیک های دیگر بزرگ کردن لب دیده می شود؛ جلوگیری می کند. این امر منجر به یک نتیجه بسیار طبیعی و شیک می شود.

تزریق ژل لب مدل روسی برای چه کسانی مناسب است؟

کاندیدای ایده‌آل برای این تکنیک فردی است که می ‌خواهد اندازه و شکل لب خود را اصلاح کند و در عین حال از نتیجه سایر روش های سنتی بیزار است و می خواهد لب هایش فرمی زیبا و حجیم اما کاملا طبیعی داشته باشند. یک نامزد خوب برای مدل لب روسی معیارهای زیر را دارد:

  • از سلامت جسمانی خوبی برخوردار است.
  • انتظارات واقع بینانه دارد.
  • می‌ خواهد لب ‌هایش پر و ظاهری طبیعی داشته باشد.
  • می خواهد اندازه و شکل لب بالا و پایین را افزایش دهد.
  • می خواهد طول فیتروم (فاصله بین پایه بینی و کمان کوپید لب) را کاهش دهد.
  • می خواهد تقارن بیشتری در لب هایش داشته باشد.

ریسک و عوارض جانبی تزریق ژل لب مدل روسی

یکی از خوبی های تزریق ژل لب مدل روسی این است که اگر توسط یک جراح پلاستیک با تجربه و ماهر انجام شود، عوارض بسیار کمی دارد. اما با این حال، هر درمان و تزریقی با احتمال خطرات و عوارض جانبی همراه است، از جمله:

  1. تورم (به مدت ۱ تا ۵ روز)
  2. کبودی (به مدت ۱ تا ۵ روز)
  3. خونریزی در محل تزریق (حداکثر ۵ دقیقه پس از تزریق)
  4. تحریک پوست (به دلیل تورم، لب های شما ممکن است برای چند روز خشک شود)
  5. تغییر رنگ و حساسیت (در روز اول)
  6. فعال شدن تبخال (اگر سابقه تبخال دارید، بهتر است قبل از درمان با پزشک خود صحبت کنید)
  7. در چند روز اول ممکن است لب های شما به دلیل تورم نامتقارن و نا متناسب به نظر برسند، اما به خاطر داشته باشید که این بخشی از فرآیند است و پس از کاهش تورم برطرف می شود.
  8. عفونت باکتریایی ثانویه به دلیل استریل ضعیف.
  9. ایجاد گره‌ها و توده‌ های کوچک.
  10. نکروز پوست یا مرگ بافت ثانویه به دلیل آسیب عروقی.
  11. عدم تقارن بصری.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل روسی

عوارض جانبی جزئی با هر درمان پزشکی رخ می دهد، بنابراین برای جلوگیری از بدتر شدن آن ها و همچنین برای ماندگاری بیشتر نتایج عمل، باید دستورالعمل های پزشک و مراقبت های پس از تزریق ژل لب مدل روسی را جدی بگیرید، مانند:

  1. برای کاهش تورم، کبودی و درد، بلافاصله پس از تزریق لب و در طول روز اول از کیسه یخ استفاده کنید.
  2. برای کاهش تورم به مدت ۴۸ ساعت از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید.
  3. از کرم های آلوئه ورا، ویتامین K و آرنیکا استفاده کنید که کبودی را کاهش می دهد.
  4. برای جلوگیری از حرکت فیلر و ژل به لب های خود دست نزنید.
  5. برای کاهش تورم آب بنوشید و خوردن سدیم را محدود کنید.
  6. برای کاهش تورم در روز اول الکل مصرف نکنید.
  7. برای کاهش تورم و کبودی بیش از حد به مدت ۱ تا ۲ روز از ورزش شدید خودداری کنید.
  8. برای کاهش کبودی، روز دوم از کمپرس گرم استفاده کنید.
  9. از پزشک خود بپرسید که چه نوع داروهایی را می توانید برای کاهش ناراحتی و درد خود مصرف کنید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *