• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل روسی یک از تزریقات پر تقاضا در کلینیک های زیبایی است که در این مقاله به روش اجرای آن و نتایج تزریق ژل لب به سبک روسی و مقایسه آن با روش های دیگر می پردازیم.

روس‌ها یکی از ملیت ‌هایی هستند که به واسطه زیبایی خود در جهان شناخته می‌شوند. یکی از مسائلی که در ظاهر مدل‌های روس، نظرها را به خود جلب می‌کند، لب‌های این افراد است. کلینیک ‌های روسیه در خط مقدم تزریق‌ های زیبایی هستند و تکنیک‌ های این متخصصان از جانب پزشکان روسی به همکاران دیگر کشورها نیز آموزش داده می شود.

تزریق ژل لب روسی، به خانم‌ ها، ظاهری مشابه مدل ‌های روس جذاب می‌ دهد. در این نوع تزریق تمرکز روی شاخص کردن خطوط لب است.

 

تزریق ژل لب روسی چیست؟

این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند.

در تکنیک لب روسی، قطرات کوچک ژل در ناحیه ی خط بالایی لب و گوشه آن، تزریق می شوند. این روش مخصوصا برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار موثر است.

 

آیا این روش دردناک است؟

در تزریق ژل لب مدل روسی هیچ دردی به همراه ندارد. در این روش از نقاط ورود کمتری برای تزریق ماده حجم دهنده استفاده می‌شود و تنها یک تزریق در مرز لب صورت می‌گیرد، بنابرین در این حالت درد به حداقل می‌رسد.

تزریق ماده حجم دهنده معمولا بدون تزریق حجم زیادی از مواد بی هوشی و بی حسی انجام می‌شود، سبک بودن روش تزریق و کم بودن محل‌های تزریق در این روش موجب می‌شود فرد هیچ دردی را تحمل نکند یا هیچ احساسی در زمان درمان نداشته باشد.

عدم استفاده از مواد بی هوشی، از مزیت‌های اصلی این روش به حساب می‌آید، زیرا بی هوشی می‌تواند بر روی تورم لب تاثیر بگذارد و موجب عدم تقارن نتیجه نهایی تزریق شود. علاوه بر این، استفاده نکردن از مواد می تواند زمان استراحت بعد از تزریق را به حداقل برساند. معمولا تمامی محصولات مورد استفاده در کنار لیدوکائین به کار برده می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود تا فرد، هیچ دردی را احساس نکند.

 

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فرد پیش از این از روش‌های تزریق لب استفاده نکرده است، تکنیک لب روسی، پیشنهاد جذابی برای آنها محسوب می‌شود و می‌تواند ظاهری خاص برای افراد ایجاد کند. افرادی که پیش از این از حجم دهنده استفاده کرده اند، باید دو هفته پیش از تزریق با روش‌های پیشنهاد شده توسط پزشک، مواد تزریق شده پیشین را حذف کنند.

اگر شما می خواهید لب بالا بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و قاب لب بالا بولد شود، این روش را انتخاب کنید، در غیر صورت اگر علاقه مند به لب های طبیعی تری هستید، ما تکنیک فاین که نتیجه نچرال و یک نواخت تر به دست می دهند را توصیه می کنیم.

 

چرا باید حجم دهنده قبلی لب برداشته شود؟

روش لب روسی نیازمند این است که هیچ ماده حجم دهنده دیگری در اطراف مرز لب وجود نداشته باشد. این نکته از این جهت اهمیت دارد که تزریق بتواند بهترین تاثیر را بر روی فرم لب فرد داشته باشد.

معمولا نتیجه تزریق فیلر لب به روش روسی، دو لب بزرگ با فاصله قابل تشخیص بین دو لب است، که برای برخی متقاضیان جذاب است، اما از دید بسیاری دیگر طبیعی نیست و برای چهره های محدودی قابل انتخاب است.

 

تزریق به مدل روسی چقدر طول می‌کشد؟

مشابه هر روش دیگری، پزشک باید با دقت زیادی ماده حجم دهنده را تزریق کند و صبر و آرامش برای ایجاد نتیجه ای بی نقص ضروری خواهد بود. این روش به صورت میانگین از سی دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. مدت زمان دقیق تزریق فیلر، به میزان حجم دهنده ای که تزریق می‌شود و حجم بافت لب بستگی دارد.

 

آیا بعد از این عمل به استراحت خاصی نیاز است؟

این روش ممکن است نسبت به روش‌های معمول دیگر، به زمان استراحت بعد از تزریق فیلر لب بیشتری نیاز داشته باشد، زیرا ورم جدی تری بعد از این عمل (و در بعضی موارد کبودی) ایجاد می‌شود. این ورم یا کبودی نباید موجب نگرانی فرد شود و معمولا بدون هیچ مشکلی از بین می‌رود.

 

اثر این عمل برای چه مدتی باقی می‌ماند؟

این عمل درمانی به همان میزانی تاثیر خود را حفظ می‌کند که استفاده از روش‌های دیگر افزایش حجم لب قادر به حفظ حالت لب هستند. تکنیک تزریق ژل به سبک روسی، از نظر زمان اثر گذاری تفاوتی با دیگر روش‌های درمانی ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *