• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

از جمله نمونه های تزریق ژل لب می توان به موارد زیر اشاره داشت:

تزریق ژل روسی
لب اردکی
ژل لب مدل سه دکمه ای
تزریق ژل لب مدل فانتزی
تزریق ژل لب مدل عروسکی
تزریق ژل لب مدل چاک دار
تزریق ژل لب قلوه ای

 

تزریق ژل مدل لب قلوه ای طبیعی

در دنیای امروزی، تزریق فیلر لب به اندازه رنگ کردن مو معمول است. اما باید توجه داشت که فیلر لب یک عمل پزشکی واقعی است که اگر به درستی انجام نشود، ریسک‌های جدی به همراه خواهد داشت. بنابراین قبل از اینکه اقدام به تزریق لب مدل قلوه ای کنید، باید با پزشک با تجربه صحبت و مشورت کنید.

فیلر موقت اسید هیالورونیک برای مرطوب‌سازی پوست و همچنین حجم دادن به لب ها (یا گونه، چانه، فک و غیره) مناسب است. هیالورونیک اسید ظاهری طبیعی‌تر به لب های شما می دهد و یک فایده دیگر آن، این است که اگر پس از تزریق از نتیجه کار راضی نباشید، پزشک می‌تواند یک آنزیم پاک‌کننده تزریق کند که ذرات فیلر را شکسته و روند حل شدن آن را تسریع می‌بخشد. این تزریق تنها چند ثانیه طول می‌کشد و نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده هستند، اما ممکن است چند روز طول بکشد که فیلر و ورم به طور کامل از بین بروند.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب قلوه ای

قبل از تزریق لب از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون خودداری کنید. اگر خون رقیق شود، ناحیه مورد نظر بیشتر در معرض کبودی و خونریزی قرار می‌گیرد. همچنین، ده روز قبل از تزریق از مصرف داروهای مسکن، روغن ماهی، ویتامین ای و الکل خودداری کنید به این دلیل که الکل هم خون را رقیق می‌کند. اگر فردی سابقه تبخال دارد، باید دو روز قبل از تزریق داروی ضد تبخال استفاده کند چون تزریق ممکن است باعث ایجاد تبخال شود.

 

لب های قلوه ای چقدر پایداری دارند؟

اما به طور متوسط بین شش ماه تا دو سال دوام دارد. در حقیقت این موضوع برای افراد مختلف متفاوت است. برخی ممکن است پس از شش ماه نیاز به تزریق دوباره داشته باشند و برای برخی ممکن است دوام بیشتری داشته باشد.

 

چه مقدار فیلر برای تزریق ژل لب لازم است؟

برای اکثر افراد، یک سرنگ برای بار اول و تمدید آن کافی است، چون تأثیر آن مناسب و طبیعی خواهد بود. بهتر است که حجم دادن به طور تدریجی انجام شود. در نتیجه، در بسیاری موارد، فرد پس از یک یا دو هفته دوباره مراجعه می‌کند تا در صورت لزوم دوباره تزریق را انجام دهد.

اما اگر لب های بسیار حجیم و قلوه ای تر می خواهید ممکن است که پزشک پیشنهاد کند تا دو سرنگ در جلسه اول استفاده کنید، که البته بهتر است که این کار را انجام ندهید، چون نتیجه آن نچرال نخواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *