• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل لب و مراقبت های بعد از آن

چرا تزریق ژل لب ؟ فرم لب های افراد منحصر به فرد می باشد و نشانه ای از شخصیت درونی هر فرد است. گاهی رضایت شخصی فرد وابسته به ایجاد تغییرات جزئی می باشد. این تغییرات شامل افزایش حجم و ایجاد تفاوت در فرم لب ها است.

تاثیر گذاری ژل لب در درمان لب

تزریق ژل لب علاوه بر جنبه زیبایی بر بهبود کیفیت بافت لب نیز تاثیرگذار است. به دلیل وجود هیالورونیک اسید موجود در این محصولات رطوبت کافی لب ها کاملا تامین می شود و کلاژن و بافت تحلیل رفته لب را بازسازی می کند. در نتیجه با در مان خشکی و ترک های لب، حس شادابی به چهره باز می گردد. اثر هیالورونیک اسید بلافاصله بعد از تزریق بر روی لب ها قابل مشاهده می باشد.

 

ماندگاری ژل لب

ماندگاری ژل لب در افراد مختلف متفاوت است. این بازه زمانی بین 6 تا 9 ماه می باشد. بعد از گذشت این زمان و کاهش اثر ژل می توان مجددا آن را ترمیم کرد.

 

چگونه ژل لب را از بین ببریم؟

در بعضی موارد افراد نظرشان عوض می شود و می خواهند لب هایشان به حالت قبل بازگردد. برای این مورد نیز راه حل وجود دارد. از چه راه هایی می توان حجم ژل لب را کاهش داد؟

 

از بین بردن ژل لب با دو روش تخلیه و تزریق آنزیم انجام می شود.

قدم اول برای از بین بردن ژل لب، دانستن نوع ژل می باشد. حواستان باشد که حتما برند و مواد تشکیل دهنده ژل را به خاطر داشته باشید. زیرا فیلرهایی که از ژل هیالورونیک اسید ساخته شده اند به راحتی با تزریق آنزیم قابل از بین بردن هستند. آنزیم هیالورونیداز موجب تخریب هیالورونیک اسید می شود. این آنزیم به طور طبیعی در بدن وجود دارد. به دلیل وجود همین آنزیم در بدن فیلر لب کم کم از بین می رود و با تزریق هیالورونیداز می توان روند آن را سرعت بخشید. بعد از تزریق این آنزیم در مدت زمان 3 الی 4 روز فرم و حجم لب به حالت قبل باز می گردد.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

خوردن غذا بعد از تزریق ژل لب
بعد از تزریق ژل لب بهتر است غذاهایی مصرف کنید که خوردن و جویدن آن ها آسان باشد. غذاهایی که خوردن آن ها کمی چالش برانگیز می باشد، مانند ماکارونی که ممکنه باعث فشار آوردن و یا گاز گرفتن لب ها شود.
پوست لب بعد از تزریق ژل حساس می شود و خوردن غذاهای تند و اسیدی احساس سوزش آن را تشدید می کند.
مصرف ویتامین E و امگا3 را در مدت 1 الی 2 روز کنار بگذارید زیرا این مکمل ها موجب افزایش کبودی و خون ریزی می شوند.
حتی نوشیدن مایعات با نی به فرم لب ها فشار می آورد.
همچنین از دست زدن و فشار وارد کردن به لب ها خودداری نمایید.
این رعایت غذایی فقط محدود به 24 ساعت اول بعد از تزریق ژل لب است. بعد از آن به راحتی می توانید همه موارد منع شده را انجام دهید.

مصرف مسکن بعد از تزریق ژل لب

ممکن است بعد از تزریق فیلر به لب ها تا یکی دو روز درد را احساس کنید. هرگز برای رفع درد به سراغ مسکن هایی مانند ایبوپروفن، ادویل و … نروید. مصرف این قرص ها تاثیر حجم دهی ژل به لب ها را کاهش می دهد. حتی بعد از بهبودی کامل تا دو هفته از خوردن قرص های مسکن خودداری کنید.

 

استفاده از رژ لب بلافاصله پس تزریق ژل

استفاده از رژ لب بلافاصله بعد از تزریق ژل توصیه نمی شود. این ممنوعیت به علت مصرف برخی برندهای نامرغوب و تقلبی رژ لب ها می باشد. انتخاب رژ لب مناسب و مورد تایید پزشک می تواند قرمزی و کبودی لب ها را بپوشاند. از برق لب و رژهای مایع تا چند روز دوری کنید. رژ لب مناسب باید ضد آب باشد و نیاز به تمدید مجدد نداشته باشد و کاملا پوست لب را بپوشاند و یک لایه محافظ برای پوست لب ایجاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *