• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل لب و مزایای آن چیست؟

  • ۲۰ بهمن, ۱۳۹۹
  • دیدگاه: ۰
  • ژل لب

 

تزریق ژل لب با نتایج طبیعی یکی از محبوب­‌ترین و امروزی­‌ترین روش‌­ها برای حجم دادن و برجسته نمودن لب است. ژل مورد استفاده از جنس اسید هیالورونیک است که با جذب آب می­‌تواند نتایج ماندگار و طبیعی بر روی لب ایجاد نماید.

تزریق ژل هیچگونه درد و عوارضی نخواهد داشت و نیاز به استفاده از ماده بی­‌حسی نمی­‌باشد. با انتخاب بهترین پزشک و بهترین برند ژل می‌­توانید بهترین نتیجه را با کمترین عوارض احتمالی کسب نمایید.

یکی از بهترین مدل­‌ها برای انتخاب نحوه تزریق ژل، مدل طبیعی است که تنها زاویه و حالت لب تغییر می­کند و هیچگونه آثار تزریق ژل بر روی لب دیده نمی­‌شود. ماندگاری این روش بین 6 تا 18 ماه است که به برند ژل مورد استفاده و مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد.

تزریق ژل لب با نتایج طبیعی

در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق ژل لب طبیعی ترین لب به نظر برسد وجود دارد؛ به عبارت دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به صورتی باشد که برای عموم قابل تشخیص باشد که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید حالت طبیعی خود را حفظ کند.

به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انواع مختلف پرکننده های تزریقی و بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی خواهد داشت. مهم است که مواد استفاده شده از قوام همان مخاط طبیعی لب باشند در غیر این صورت طبیعی به نظر نمی رسد.

پس از تزریق ژل طبیعی لب، لب های شما کمی متورم خواهد شد، اما اثرات پرکننده ها را خیلی سریع خواهید دید. اکثر تورم در یک روز فروکش می کند، اما شما به سه تا پنج روز خوب نیاز دارید تا لبه ای شما به طور کامل برطرف شود و نتایج زیبا و طبیعی حاصل را مشاهده کنید. اگر شما پرکننده های اسید هیالورونیک را که رایج ترین آنها هستند انتخاب کنید می توانید اثرات سریع و با اطمینان بدست آورید.

آیا نتایج ژل لب طبیعی است؟

تزریق ژل لب طبیعی یک هنر و تکنیک خاص می باشد که طبق گفته اکثر پزشکان تزریق باید بر روی قسمت های خاصی از لب انجام شود تا نتایج طبیعی به نظر برسد. عوامل دیگری همچون مقدار مناسب ژل برای دستیابی به این نسبت مورد نیاز است. بسیاری از پزشکان از پرکننده بیش از حد استفاده می کنند.

طبق گفته اکثر پزشکان متخصص، در یک روش درمانی نیازی به مصرف بیش از 1 میلی لیتر نیست البته بدیهی است که به اندازه طبیعی لب ها بستگی دارد. نتایج تزریق ژل لب طبیعی به طور موقت است و لب های شما در نهایت به حالت عادی برمی گردد. تزریق ژل لب به طور غیرمستقیم تولید کلاژن پوست را تحریک می کند.

استفاده از چربی برای تزریق فیلر لب طبیعی

تزریق چربی خود بیمار که از طریق لیپوساکشن برداشت می شود بدن هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نمی دهد و حتی در بیشتر موارد، در طولانی مدت مقرون به صرفه تر است.

چربی تزریق شده علاوه بر پر کردن به دلیل داشتن منبع غنی از سلول های بنیادی موجود در آن باعث بهبود ظاهر پوست می شود. چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و در حال حاضر ماده مورد نظر برای اضافه کردن دائم حجم به صورت و بدن است.

نرم، طبیعی و کاملاً بی خطر است با این حال، انتقال چربی شامل یک روش کوتاه بر خلاف تزریق ساده است و برای چند هفته بعد از عمل تورم همراه است. در نهایت اثبات می شود که تزریق چربی در طولانی مدت مناسب ترین اقتصادی است و همچنین مزایای کمکی از جمله بهبود در پوست و ظاهر پوست را فراهم می کند.

تزریق چربی به لب برای داشتن نتایج طبیعی بسیار موثر است. اکثر جراحان پلاستیک تزریق چربی را یک گزینه عالی و مناسب معرفی می کنند. بعضی از چربی ها پس از تزریق دوباره جذب بدن می شوند. با این حال، چربی باقی مانده ماندگار خواهد بود. یکی دیگر از مزایای تزریق چربی تقویت لب ها است و هزینه آن می تواند با توجه به محل تزریق و جراح متفاوت باشد.

یکی دیگر از روش‌­ها برای حجیم نمودن لب، استفاده از چربی برای تزریق فیلر لب طبیعی است. تزریق چربی از دیگر روش­‌های محبوب برای برجسته نمودن لب به صورت طبیعی می‌­باشد.

مزیت این روش استفاده از چربی بدن خود فرد است که این چربی را می­توان از محل­‌هایی مانند شکم، باسن و پهلو تامین نمود. سپس چربی را خالص کرده و از طریق سوزن­هایی وارد زیر پوست لب می­‌نمایند.

خوشبختانه این روش بدون درد و عارضه است و همچنین هزینه این روش کمتر از روش­های دیگر می­باشد، چون ماده اولیه مورد نیاز از بدن تامین شده است. مهمترین تصمیم انتخاب بهترین پزشک در این زمینه است تا با تزریق دز مورد نیاز و نیز زاویه تزریق، حالتی طبیعی به لب داده و چهره بیمار را جوانتر و شاداب‌تر نماید.

 

موارد استفاده از تزریق ژل لب طبیعی

موارد استفاده از ژل لب طبیعی برای برجسته کردن و پر کردن لب­‌ها است. عموما با افزایش سن، لب­‌ها چربی خود را به صورت طبیعی از دست داده و بنابراین نازک می‌­شوند. از تزریق ژل می­توان لب­ها و صورت را حجیم نموده و پوست جوانسازی نمود.

در این صورت حجم از دست رفته بازگشته و چهره جذاب­تر می­‌شود. همچنین مورد استفاده دیگر این ماده در رفع چین و چروک­‌های اطراف لب می‌­باشد.

در این روش با پر کردن لب، چین و چروک­‌های اطراف که به علت نازک شدن لب­‌ها اتفاق افتاده است، برطرف و حالت طبیعی‌­تر و جوان­تر به این ناحیه صورت هدیه می­‌شود. این روش برای افرادی که به صورت ژنتیکی لب‌­های نازک و کم حجمی دارند نیز مناسب است.

 

آمادگی های قبل از تزریق فیلر لب طبیعی

کسب آمادگی های لازم قبل از تزریق فیلر طبیعی شرط مهمی برای کسب بهترین نتیجه است. اولین آمادگی انتخاب بهترین پزشک در زمینه تزریق فیلر است. مراجعه به بهترین کلینیک در این حوزه نیز بسیار اهمیت دارد.

نکته دوم انتخاب بهترین برند فیلر می­باشد تا هم نتایج طبیعی بدست آید و هم عوارضی برای بیمار نداشته باشد. دکتر روحانی در کلینیک رز تزریق فیلر طبیعی را بهترین کیفیت انجام می­دهد. مراقبت­‌هایی که باید انجام شود شامل:

اطلاع دادن به پزشک در خصوص بیماری­ها، داروهای مصرفی و داروهای گیاهی
نوشیدن آب کافی قبل از تزریق برای جذب توسط اسید هیالورونیک تزریقی
عدم استفاده از داروهای انعقاد دهنده خون مانند ایبوپروفن، آسپرین و … برای جلوگیری از کبودی
عدم استفاده از دخانیات بخصوص سیگار برای جلوگیری از التهاب
عدم استفاده از لوازم آرایش و کرم­ های مرطوب کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *