• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل و فیلر، تکنیکی فوق العاده برای جذابیت

تزریق ژل و فیلر؛ تکنیکی فوق العاده برای جذابیت بیشتر

جوانسازی پوست و حجم بخشیدن به قسمت های خاصی از چهره، می تواند زیبایی و جوانی را به انسان بازگرداند. به همین دلیل خانم ها و اقایان زیادی به سراغ تزریق ژل و فیلر می روند تا چین و چروک های صورت خود را برطرف کنند. البته برخی دیگر از افراد نیز به دنبال آن هستند که حجم بیشتری به چهره بخشیده و به این طریق چهره زیبایی برای خود بسازند.

 

تکنیکی فوق العاده برای جذابیت بیشتر

زمانی که سن انسان افزایش می یابد، اسید هیالورونیک پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این مسئله منجر می شود تا فرد دچار پوستی خشک و پر چین و چروک شود. با تزریق ژل و فیلر می توان هیالورونیک هایی که از پوست بدن کم می شود را جبران کرد. با این کار حجم از دست رفته پوست مجددا باز گشته، و زیبایی بر روی چهره شخص دیده می شود.

 

مواد تشکیل دهنده ژل ها و فیلرها

ژل های مختلفی در دنیا وجود دارند که توسط FDA تایید شده اند. از انها برای مناطق مختلف پوست استفاده می شود، و زیبایی را به چهره انسان می بخشد. اما آیا می دانید این ژل ها و فیلرها از چه موادی تشکیل شده اند؟ می توانیم ماده تشکیل دهنده ژل ها را به دسته های مختلفی تقسیم نماییم.

اما مسئله مهمی که باید پیش از تزریق ژل و فیلر بر روی چهره به آن توجه کنید، این نکته است که آیا فیلر مورد نظر شما توسط FDA تایید شده است یا خیر. زیرا تنها از این طریق است که می توانید با اطمینان خاطر بالا از این دسته ژل ها استفاده کنید. پزشکان متخصص و با تجربه ای که در زمینه جراحی زیبایی فعالیت می کنند، اصولا از ژل ها و فیلرهایی برای تزریق استفاده می کنند که تایید شده و قابل اطمینان باشد.

 

ژل اسید هیالورونیک (HA)

اسید هیالورونیک در واقع ماده ای طبیعی است که در جوانی بسیاری در پوست یافت می شود. این پرکننده ی طبیعی ژل مانند و نرم بوده و با تزریق زیر پوست، کمبود هیالورونیک پوست را جبران می کند. البته لازم به ذکر است که تزریق ژل و فیلر اسید هیالورونیک موقتی بوده و تنها ۶ تا ۱۲ ماه می تواند بر روی پوست باقی بماند. در صورتی که بیماری در چندین نوبت از این فیلر ها استفاده کند، می توان به پوست کمک کند تا به تدریج این ژل را در خود جذب نماید.

بیشتر پرکننده های اسید هیالورونیک با استفاده از لیدوکائین بر روی پوست تزریق می شوند. تا بیمار در زمان تزریق ژل و فیلر کمترین درد را احساس کند. کسب نتیجه مطلوب پس از تزریق این نوع از ژلها، بسته به مهارت پزشک متفاوت خواهد بود.

 

ژل کلسیم هیدروکسیل آپاتیت (CaHA)

نمونه دیگری از ژل ها که در بازار وجود دارند، هیدروکسیل آپاتیت کلسیم می باشد. این ماده طبیعی بیشتر در استخوان های انسان یافت می شود. تزریق ژل و فیلر کلسیم به صورت ژل های صافی می باشد که تقریبا شکل میکروسکوپی دارد. این فیلر با فیلر اسید هیالورونیک در میزان ضخامت متفاوت می باشد. همین مسئله نیز منجر شده است تا مدت ماندگاری آن نیز افزایش یابد.

یعنی بیمارانی که اقدام به تزریق ژل کلسیم در زیر پوست خود می نمایند، می توانند ماندگاری آن را به مدت ۱۲ ماه بر روی پوست خود مشاهده کنند. هیدروکسیل آپاتیت کلسیم پوست را تحریک می کند تا اقدام به کلاژن سازی نماید. با این کار نیز به عمیق ترین خطوط چین و چروک نفوذ کرده و زیبایی را به چهره باز می گرداند. تزریق فیلر CaHA مورد تایید FDA نیز می باشد.

 

ژل اسید پلی-ال-لاکتیک

اسید پلی-ال- لاکتیک یک نوع ماده مصنوعی می باشد، که به هیچ عنوان برای بدن خطرناک نمی باشد. یعنی به نوعی با زیست سازگار است. از این اسید سالهای زیادی است که در میان تجهیزات پزشکی همچون بخیه های محلول مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید اسید پلی-ال لاکتیک را نوعی محرک کلاژن سازی به شمار آوریم، که بعد از تزریق فیلر در زیر پوست کمک می کند تا پوست کلاژن بیشتری تولید کند.

مکانیسم اصلی این اسید در اصل صاف کردن خطوط ریزی است که پوست قادر به بازسازی آن نمی باشد. زیرا قدرت تولید کلاژن نداشته و از این رو چین و چروک ها هر روز بر روی پوست عمیق تر می شوند. این روش درمانی بیشتر از روش های دیگر ماندگاری دارد. به همین دلیل طرفداران بیشتری نیز در دنیا به دست آورده است.

 

در دراز مدت چه تاثیری می گذارد؟

زیرا تزریق ژل و فیلر اسید پلی-ال- لاکتیک می تواند چین و چروک های عمیق پوست را از بین برده، و نتیجه آن بیش از ۲ سال قابلیت ماندگاری بر روی پوست دارد. این ژل نیز همچون ژل های دیگر مورد تایید FDA می باشد. پس می توانید با اطمینان خاطر بالایی از آن بر روی پوست خود تزریق کنید

 

بهترین زمان برای تزریق ژل و فیلر

افزایش سن و سالخوردگی یکی از مهمترین دلایلی است که انسان را به فکر ترمیم پوست و چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست می اندازد. می توان با تزریق کردن ژل ها و فیلر های مختلف بسیاری از مشکلات پوست را برطرف کرد. البته مراقبت کردن از پوست در دوران جوانی نیز می تواند روند استفاده از این دسته مواد طبیعی و مصنوعی را کمی کاهش دهد.

اما به طور کلی پوست در اثر افزایش سن، از بین رفتن چربی پوست، حرکت عضلات، آسیب های ناشی از نور خورشید، جاذبه و موارد دیگر دچار آسیب های جدی ای می شود. پس از تزریق ژل و فیلر می توان بسیاری از این مشکلات را از روی پوست برطرف نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *