• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل و فیلر

امروزه زیبایی برای بسیاری از افراد به یکی از مهمترین معیارها تبدیل شده است و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راهی برای افزایش زیبایی خود هستند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال تزریق ژل و فیلر به لب و سایر بخش های صورت هستند. ولی قبل از هرکاری باید به طور کامل درباره آن اطلاعات کسب کرد.  در این مقاله هر آنچه که باید در مورد تزریق ژل، تفاوت تزریق ژل و فیلر و اینکه کدام یک در چه شرایطی مفید ظاهر می‌شود؛ توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

ژل و فیلر چیست؟

به طور کلی ژل و فیلر موادی هستند که برای پر کردن چین و چروک، اضافه کردن حجم و تغییر در حاشیه های صورت مورد استفاده قرار میگیرند. از تزریق فیلر در زیر پوست می توان برای جبران حجم از دست رفته، رفع چین و چروک ها، بهبود شکل صورت و بدن استفاده کرد و عموما ژل فیلر برای قسمت هایی مانند گردن، صورت و دست ها است که باعث ایجاد چهره ای جوان، صاف تر و بهتر می‌شود.

به دلیل اینکه استفاده از فیلرها می‌تواند باعث نتایج قابل رویت در همان جلسه اول شود و به نسبت جراحی های زیبایی، هزینه و سختی کمتری دارند؛ با استقبال بسیار زیادی روبرو شده اند.

جوانسازی و زیبایی با تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل و فیلر یکی دیگر از عمل های جراحی رایج است که دارای گاربردهای متعددی بوده و از این رو طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است. ژل ها با پرکردن بخش هایی از بدن که نیاز به حجم بیشتری دارند باعث زیباتر شدن و جوانی افراد می شوند.

هم چنین برای رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست در سنین بالا مورد استفاده قرار می گیرند. در اثرا گذر عمر و افزایش سن کلاژن زیر پوست کاهش می یابد و بخش هایی از صورت دچار افتادگی و چروک می شوند. اگر حجم این بخش ها افزایش یابد و موادی موثر برای درمان این شل شدگی و چروک ها به آن ها تزریق شود،فرد می تواند جوانی و شادابی خود را به کمک تزریق ژل به مقدار قابل توجهی بازیابد.

تزریق ژل و فیلر

کاربردهای تزریق ژل یا فیلر

  1. از بین بردن خطوط
  2. رفع چین و چروک های سطحی
  3. فیلر زیر چشم برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی
  4. حجیم کردن نواحی
  5. پر کردن فرورفتگی های صورت و یا گودی های مربوط به جای زخم و اسکار
  6. اصلاح فرم صورت  مشخص کردن خطوط و انحناظریف
  7. حجیم کردن لب ها با تزریق ژل لب روسی

چه زمانی نیاز به تزریق ژل و فیلر است؟

به طور کلی افراد میتوانند برای از بین بردن چروک‌های پوستی خود، یا اصلاح حالت صورت خود تزریق ژل و فیلر را انجام دهند.  اما به برخی بیماران، روش های جراحی مانند لیفت صورت، لیفت ابرو و یا لیفت چشم توصیه می شود و درمان های غیر جراحی در جوانسازی پوست، مانند تزریق فیلر نمی تواند نتایج مشابه روش های جراحی را به همراه داشته باشد ولی در حالت کلی در تزریق ژل و فیلر حتما باید با توجه به نظر پزشک صورت پذیرد.

مزایای تزریق ژل و فیلر

  • به دست آمدن نتایج مثبت بلافاصله پس از پایان تزریق
  • غیرتهاجمی بودن روش تزریق ژل و عدم نیاز آن به جراحی
  • بازدهی بالا و نتایج رضایت بخش
  • نتایج طبیعی
  • عدم نیاز به مسکن یا داروی بیهوشی
  • قابل اجرا در طول مدت زمان کم
  • نداشتن دوره نقاهت
  • قابلیت بازگشت و اصلاح نتیجه در صورت ناراضی بودن بیمار
  • درای تاییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)

ماندگاری نتایج تزریق ژل و فیلر

ماندگاری نتایج تزریق ژل به نوع فرآورده ، ناحیه درمان و البته بازدهی بدن بیمار دارد. درکل هرچه عمق تزریق بیشتر و ژل غلظت بیشتری داشته باشد ماندگاری اثر آن بیشتر خواهد بود ،البته این قاعده همواره صادق نیست. بهتر است جهت حفظ نتایج به عمل آمده درمان را مجدا تکرار فرمایید.

شایان ذکر است ممکن است جراح مقدار و روش تزریق را در صورت لزوم تغییر دهد تا نتایج بهتر و ماندگارتری بر جای بماند. ژل های بر پایه هیالورونیک اسید مادگاری کوتاه تری دارند و به همین دلیل این ژل معمولا برای بیمارانی توصیه می شود که برای اولین باراز این روش زیبایی استفاده می کنند . اثر این ژل ها بین ۶ تا۱۸ ماه از بین می رود. اثر تزریق در لب کوتاه مدت تر از خط خنده است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *