• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل چانه,بهترین روش فرمدهی چانه

مراحل انجام تزریق ژل چانه. مزایای تزریق ژل چانه. مراقب های پس از تزریق ژل. انوع روش های فرمدهی به چانه. چرا افراد برای فرم دهی چانه تزریق ژل را انتخاب می‌کنند؟ چه نوع چانه هایی که نیاز به برجسته شدن دارند؟

 

تزریق ژل چانه :

خواستار زیبایی بودن و تمایل رسیدن به زیبایی در هر انسانی وجود دارد. چهره ای صاف، زاویه دار، پوستی بی‌نقص، اعضایی متناسب، همه و همه برای هر فرد جایگاه ویژه ای دارد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی بسیاری از اعمال پزشکی به راحتی قابل انجام است. و رسیدن به چهره ای ایده آل دیگر خواب و خیال نیست همیشه شاهد عمل های بینی و دیگر اعمال زیبایی بصورت بسیار زیاد بوده ایم ولی دقت کرده ایم که هیچ زیبایی بدون تناسب اجزای چهره کامل نخواهد بود.

گاهی افراد انواع اعمال زیبایی را امتحان کرده ولی باز شاهد چیزی ناخوشایند در چهره شان هستند. چانه یکی از اجزای چهره است که شاید توجه زیادی به آن نمی‌شود، ولی زیبایی آن بطور شگرفی در زیبایی چهره تاثیرگذار است. چانه ای زاویه دار و خوش فرم به صورت جلوه می‌بخشد و خوشبختانه زیبایی این عضو به راحتی و بدون دردسر امکان پذیر است و نیاز به هزینه های گزاف جراحی و دوره ی نقاهت طولانی و استرس در یک جراحی نیست و شما میتوانید با تکنیکی ویژه به فرم دلخواه چانه ی خود دست یابید.

تزریق ژل چانه یکی از شیوه هایی است که فرد می‌تواند به وسیله ی آن ناهنجاری های چانه را رفع کند این شیوه کاملا غیرتهاجمی و ایمن است. در این مقاله اطلاعاتی ارائه خواهیم کرد که مخاطب بتواند بطور کامل از جزئیات این شیوه آگاه شود. فرم دهی به چانه به دو شیوه ی تزریق ژل و تزریق چربی انجام می‌پذیرد.

 

مراحل انجام تزریق ژل چانه :

معاینات پزشکی و بررسی دقیق چهره ی بیمار، از اعمال اولیه محسوب می‌شود. پزشک با معاینه دقیق می‌تواند نوع ژل و همچنین میزان نیاز به تزریق در چانه را مشخص کند. مرحله ی اول در تزریق، جلسه ی مشاوره است. در این جلسه فرد می‌تواند در مورد انتظارات خود از تزریق ژل چانه بطور مفصل صحبت کرده و تردید های خود را برطرف کند. در جلسه ی مشاوره پزشک تمام توضیحات و توصیه ها را به بیمار گوشزد می‌کند.

امکان دارد متخصص از مراجعه کننده بخواهد چند روز قبل از تزریق ژل چانه از مصرف یکسری از داروها خودداری کند. داروهایی مانند داروهای رقیق کننده خون، داروهای دارای دوز بالای ویتامین E و… نباید مصرف شوند. اگر درحال مصرف داروی خاصی هستید هنگام مراجعه به پزشک، در جلسه ی مشاوره اعلام کنید چراکه ممکن است مصرف آن دارو در روند درمان اثر مخرب داشته باشد. در جلسه ی اول همچنین اگر سابقه ی بیماری خاصی نیز دارید حتما با پزشک در میان بگذارید.

قطعا پزشک از فرد می‌خواهد خواسته ها و توقعات خود را از تزریق ژل چانه بیان کند، به راحتی در مورد این امر صحبت کرده و به نتیجه ی واقع بینانه ای برسید، چرا که آگاهی قبل از انجام تزریق، می‌تواند رضایت پس از انجام را برای شما به ارمغان آورد.

 

مرحله تزریق ژل‌‌:

مرحله ی پس از مشاوره، مرحله ی تزریق ژل است، که ممکن است در همان روز و یا در روز دیگری انجام شود، در ابتدا پزشک به دلیل اینکه بیمار در آرامش باشد و ناراحتی و دردی را حس نکند از طریق کرم‌های بی حس کننده موضعی، قسمتی را که قرار است تزریق انجام شود را بی حس میکند، پس از این مرحله، محل تحت درمان باید ضدعفونی شود که اینکار بوسیله ی آنتی بیوتیک و مواد ضدعفونی انجام می‌گیرد. در مرحله ی بعد نوبت به تزریق ژل می‌رسد. سرنگ مخصوص از میزان کافی ژل پر می‌شود و ژل بوسیله ی سوزن های بسیار نازک و ظریف تزریق می شود.

 

مزایای تزریق ژل چانه :

1- اصلاح کردن حجم کاهش یافته از صورت به علت بالا رفتن سن
2- شیوه ای ایمن و به دور از عوارض جراحی
3- ایجاد تقارن در چهره
4- دوره ی نقاهت کوتاه
5- قابل بازگشت، بدین ترتیب که اگر فرد از نتیجه ی تزریق راضی نباشد، پزشک می‌تواند چانه را به حالت قبل برگرداند.
6- عدم بوجود آمدن عفونت
7- برجسته شدن ناحیه ی چانه
8- پُر شدن چانه
9- رفع چروک های ناحیه
10- ترمیم و قرینه شدن چانه
11- تصحیح حالت فرورفتگی چانه ، لیفت پوست زیر چانه

 

مراقب های پس از تزریق ژل چانه:

تا رفع ورم و بهبودی نباید ناحیه درمان شده را آرایش کرد، در خوابیدن رعایت شود، صورت رو به بالا باشد تا فشاری به ناحیه ی درمان شده وارد نشود، تا 24 ساعت پس از انجام تزریق از حمام کردن خودداری شود، برای کم کردن تورم و قرمزی می‌توان از کمپرس سرد استفاده کرد. پس از تزریق، از دست زدن به ناحیه ی تزریق خوداری کنید، از قرار گرفتن در معرض گرمای بیش از حد بپرهیزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *