• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل چانه و اصلاح طبیعی فرم چانه

مزیت‌های فیلر چانه چیست؟

هر عمل زیبایی که بر روی صورت انجام می‌گیرد، باید فواید و مزیت‌هایی داشته باشد. از آنجایی که تزریق ژل چانه تأثیرات مثبت زیادی در صورت و چهره از خود به جای می‌گذارد، برخی خانم‌ها به دنبال آنند تا از فواید این روش به نحو احسن استفاده کنند. از جمله مزیت‌هایی که تزریق ژل در ناحیه چانه با خود به همراه دارد، می‌توان موارد زیر را مثال زد.

کسانی‌ که گونه های برجسته دارند، به صورت ارثی، اسکلت صورتشان به این شکل فرم گرفته است در بعضی افراد استخوان‌های گونه به میزان کافی رشد نکرده و بنابراین گونه های پهن و بی‌حالتی دارند.

از طرفی در بعضی افراد با بالا رفتن سن گونه فرمی افتاده به خود می گیرد و حالت برجسته بودن خود را از دست می‌دهد. نتیجه این تغییرات افتادگی ناحیه کنار فک و ایجاد خط‌ها و چین‌هایی در قسمت لب و بینی است. بنابراین یکی از مسائلی که در زمان جوان‌سازی صورت به آن توجه ویژه‌ای مبذول می‌شود، جبران حجم از دست رفته و اصلاح طبیعی فرم گونه است.

حجم کم گونه باعث می‌شود تا صورت صاف به نظر بیاید و از انحناهای طبیعی گونه‌های پر که  به صورت جوانی و شادابی می‌بخشند، محروم گردد. به علاوه بخش میانی گونه از پلک پایین حمایت می‌کند و در بسیاری از موارد برجسته و حجیم کردن گونه در از بین رفتن پف زیر چشم مؤثر است.

اصلاح فرم چانه

جالب است بدانید در صورت‌های زیبا، یک نسبت طلایی بین اجزای مختلف آن چهره وجود دارد. زیباترین چانه ها، آن هایی هستند که این نسبت را دارا باشند یا نزدیک به آن باشند.

فرم دهی چانه

در چهره‌های زیبا و ایده‌آل در یک نمای نیم‌رخ، خط عمودی که از کنار لب پایین شما کشیده می‌شود باید به چانه شما برسد. اگر نوک چانه عقب‌تر از این خط باشد، آن وقت است که چانه شما عقب‌تر از حالت ایده‌آل است. و باید برای اصلاح آن دست به کار شد.

چگونه چانه خود را برجسته کنیم؟

مطمئن ترین روش، استفاده از ژل های هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) است. به این دلیل که این ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد. اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند.

با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، با تزریق این ژل در فضاهای خالی می توان این خطوط را اصلاح کرد و از سوی دیگر به دلیل عدم ماندگاری دائم پس از گذشت ۶ الی ۱۸ ماه به تدریج جذب بدن و سپس دفع خواهد شد، همچنین اگر از فرم ایجاد شده راضی نباشید پس از گذشت چند روز می توان با تزریق هیالورونیداز(Hyaluronidase) کل تاثیر ژل را از بین برد و به حالت قبل بازگرداند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *