• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل گونه و صورت

احتمالا عبارت ژل گونه و ژل صورت را زیاد شنیده باشید. تزریق ژل به گونه و صورت یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی در میان خانم‌ها و حتی آقایان است. این روش برای لیفت گونه، افزایش حجم آن و از بین بردن چین و چروک بسیار مناسب است. این فیلرها هر ساله محبوب‌تر می‌شوند. اما نباید به عوارض جانبی ژل گونه بی‌تفاوت بود.

تزریق ژل گونه چیست؟

با افرایش سن حجم گونه‌ها از بین رفته و پوست صورت افتاده می‌شود.  ژل گونه یک روش تزریق ژل است، که حجم ناحیه اطراف استخوان گونه را افزایش می‌دهد. در این حالت استخوان گونه واضح‌تر دیده می‌شود. با تزریق فیلر در زیر پوست و افزایش حجم، چین و چروک و خطوط ریز صورت برطرف می‌شوند. اگر به دنبال زیبایی بدن هستید، این روش یکی از روش‌های محبوب در این روزها است.

ژل گونه در انواع مختلفی بوده و توسط برندهای مختلفی تولید شده است. در جلسه مشاوره با متخصص پوست، مو و زیبایی باید در مورد انتظارات خود صحبت کنید. اگر به دنبال ژل گونه و صورت با ماندگاری بالا هستید، پزشک برای انتخاب فیلر شما را راهنمایی می‌کند. عمق چین و چروک‌ها و میزان افتادگی صورت نیز در تعیین نوع فیلر اهمیت دارد.

انواع مدل تزریق ژل گونه (مدلهای ژل گونه) کدامند؟

در زمان مشاوره با پزشک حتما در مورد انتظارات خود و نوع مدل ژل گونه صحبت کنید. امروزه بیشتر افراد به دنبال مدل ژل گونه طبیعی هستند. به همین دلیل باید نمونه کارهای پزشک مورد نظر را بررسی کنید و مطمئن شوید، پزشک توانایی ایجاد گونه‌های طبیعی را دارد.

تزریق ژل گونه آقایان حساسیت بیشتری دارد. پزشک متخصص حتما باید تجربه تزریق ژل به گونه آقایان را داشته باشد. مدل ژل گونه و صورت مردانه فرمی طبیعی داشته و باید به شکلی تزریق شود، که فرم صورت حالت زنانه پیدا نکند.

تزریق ژل گونه و صورت

ژل گونه برای چه افرادی مناسب است؟

ژل گونه برای صورت لاغر گزینه بسیار مناسبی بوده و باعث افزایش حجم صورت می‌شود. برخی افراد به دلیل افزایش سن مقداری از حجم گونه‌های خود را از دست داده و صورت آن‌ها افتاده به نظر می‌رسد. این افراد نیز می‌توانند از ژل استفاده کنند. به طور کلی فیلر گونه برای موارد زیر بسیار مناسب است.

  • ایجاد حجم در گونه‌های افتاده
  • اصلاح فرم صورت در صورت‌های لاغر
  • رفع چین و چروک و خطوط ریز در ناحیه گونه
  • زاویه سازی صورت و مادلینگ چهره در سنین ۲۰ تا ۳۰ سال.

مزایای گونه گذاری با فیلر و تزریق گونه با فیلر چیست؟

تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش‌های دیگر زیبایی مثل پروتز گونه و جراحی لیفت صورت مزایای زیادی دارد. برخی از جوانب مثبت تزریق فیلر عبارتند از:

  • تزریق فیلر را می‌توان در مطب پزشک یا کلینیک انجام داد و نیازی به بیهوشی ندارد.
  • این روش دوره نقاهتی نداشته و می‌توان بلافاصله بعد از تزریق به محل کار بازگشت و فعالیت‌های روزانه را انجام داد.
  • ژل گونه ما‌ه‌ها یا سال‌ها دوام دارد. نتیجه این روش دائمی نیست و در صورت تغییر نظر پس از چند وقت به حالت قبل بازمی‌گردد.
  • عوارض جانبی این روش بسیار کم است و احتمال عفونت در پایین‌ترین حد قرار دارد.
  • بعد از تزریق فیلر می‌توان تا حدودی مدل آن را تغییر داد. تا زمانی که به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید، پزشک می‌تواند ژل بیشتری تزریق کند.
  • هزینه تزریق فیلر به گونه بسیار کمتر از روش‌های جراحی مانند پروتز گونه است.
  • این روش در کنار فرم دادن به صورت باعث جوانسازی هم می‌شود و یکی از انواع بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت است.

آیا ژل گونه جذب می شود؟ (علت زود جذب شدن ژل گونه – آیا ژل گونه جذب میشود)

جذب ژل گونه؛ بسته به نوع فیلر انتخاب شده ژل گونه از ۶ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد و به مرور نتیجه آن از بین می‌رود. این فیلرها در نهایت جذب شده و در بافت پوست متابولیزه می‌شوند. برخی از بدن‌ها سریع‌تر از باقی افراد ژل را جذب و متابولیزه می‌کنند. پس اگر می‌پرسید چرا ژل صورتم زود رفت، بهتر است به متابولیسم بدن خود توجه کنید!

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *