• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فیلر گونه چیست و چگونه انجام می شود؟

فیلر گونه یکی از روش های جوان سازی و رفع چین و چروک صورت است. با استفاده از این روش می توانید بافت از دست رفته و افتادگی پوست خود را ترمیم کنید و بهبود ببخشید. این روش یکی از روش های کم خطر و با دوره بهبود کوتاه مدت است که بهتر است در مراکز معتبر و توسط متخصص انجام شود.

گونه بخش تاثیرگذار در صورت

صورت همواره برای ما مهم بوده و به سلامت پوست و ظاهر آن توجه ویژه ای داریم. گونه یکی از قسمت های مهم صورت در شاداب نشان دادن پوست است زیرا بخش عمده صورت ما را پوشش می دهد. گونه یکی از قسمت هایی از صورت است که تحت عوامل مختلفی مانند کاهش وزن، بالارفتن سن، جای جوش و … بافت خود را از دست می دهد و دچار افتادگی یا گودی می شود و این خود در زیبایی ظاهری فرد تاثیر می گذارد و در صدد بر طرف کردن آن بر می آید. روش های بسیاری وجود دارد که می توان با استفاده از آن این عارضه را جبران کرد. روش هایی مانند مصرف داروها و یا خوراکی ها و یا استفاده از ماساژ همراه با روغن های خاص. اما یکی از روش های آسان و بی خطر و ماندگار فیلر گونه است.

عوارض تزریق فیلر گونه چیست؟ | مهزیار

فیلر چیست؟

حتما شما هم در مورد تزریق ژل یا موادی مانند تزریق چربی خود بدن فرد به نواحی مختلف که برای مثال دچار چین چروک شده اند شنیده اید. اگر بخواهیم به زبانی ساده در مورد فیلر بگوییم همان تزریق مواد حجم دهنده است؛ منتها موادی که استفاده می شود متفاوت است و ماندگاری آنها نیز متفاوت است. فیلر می تواند در ناحیه گونه، لب، پیشانی و … انجام شود.

به بیان دقیق تر ژل ها یا فیلرها را می توان نوعی پرکننده های پوستی نامید که از موادی طبیعی یا مصنوعی یا مواد بدن فرد ساخته می شوند. بسته به نوع غلظت فیلرها، کاربری های متفاوتی دارند. برای مثال برای خطوط و چین و چروک های عمیق، جای زخم، از بین بردن خطوط خنده و پر کردن گونه یا چانه و غیره از فیلرهای غلیظ تر استفاده می شود.

مزایای تزریق ژل به گونه و فرم دهی گونه | مهزیار

انواع فیلرها

همانطور که گفته شد فیلرها دارای غلظت مختلفی هستند، از طرفی از نظر ماندگاری نیز فیلرها دسته بندی می شوند. سه نوع ماندگاری برای فیلرها وجود دارد. موقتی، نیمه دائمی و دائمی. فیلرهای موقتی و نیمه دائمی خاصیت جذب شدن دارند ولی نوع دائمی آن غیر قابل جذب است.

کدام نوع فیلرها بهتر است؟

با توجه به آزمایش های صورت گرفته و نتایج بدست آمده مشخص شده است که موارد فیلرهای موقتی و نیمه دائمی عوارض کمتری دارند و موارد دائمی دارای عوارض است. گذشته از آن، نوع دائمی چون غیرقابل جذب و تغییر است، در صورتی که فرد برای مثال بعد از تزریق فیلر گونه از نوع دائم بعد از مدتی از فرم آن رضایت نداشته باشد یا بخواهد تغییر دهد با مشکل مواجه خواهد شد و برداشتن و تغییر آن بسیار مشکل و همراه با عوارض خواهد بود. همچنین بالارفتن سن باعث از دست رفتن بافت های دیگر قسمت ها می شود و اگر از فیلر دائم استفاده شده باشد جابجا شده و فرم ناخوشایندی می گیرد.

گونه های برجسته و جذاب| تزریق فیلر در مرکز زیبایی اصفهان | کلینیک درمان سلولیت در اصفهان

فیلر گونه چیست؟

تا به اینجا با فیلر و انواع آن آشنا شدیم و دیدیم که می توان در نواحی مختلف صورت بنابر نوع عارضه تزریق انجام داد. تزریق فیلر گونه نیز یکی از کاربردهای آن است که به حجم و فرم دهی گونه و پر کردن آن کمک می کند. این حجم دهی حتی باعث می شود نوعی پوشش برای زیر پلک شما ایجاد شود تا اگر گودی وجود دارد پوشیده شود زیرا ناحیه گونه کمی بالاتر قرار می گیرد و پوست هم کمی کشیده تر خواهد شد. انجام فیلر گونه و هر گونه عمل زیبایی نیازمند برقراری شرایط مناسبی از سوی فرد است که در ادامه به آن می پردازیم.

فیلر گونه مناسب چه افرادی است؟

مسلما هر گونه عمل یا جراحی چه در حوزه زیبایی باشد و غیره نیازمند بررسی شرایطی است. تزریق فیلر ژل گونه هم قبل از اینکه انجام شود باید شرایط سلامتی فرد بررسی شود و دید که آیا فرد مذکور برای انجام آن آمادگی دارد یا خیر. شاید شما هم تصور کنید که این تزریق صرفا توسط یک سوزن انجام می شود و جراحی به آن صورت انجام نمی شود، بنابراین نیازی به بررسی و آزمایش نیست. اینکه این روش از نوع جراحی محسوب نمی شود و فرد بعد از تزریق ژل نیازی به استراحت ندارد امری درست است؛ اما ماده ای که تزریق می شود ممکن است در فرد ایجاد حساسیت کند و یا حتی سن فرد مناسب این فرآیند نباشد. از این رو قبل از اینکه به فیلر گونه بپردازید باید مواردی را در نظر داشت.

 

اگر سن شما بالای 21 سال باشد، از نظر سنی مناسب هستید و می توانید فیلر را انجام دهید اما قبل از آن نیز باید از نظر سوابق دارویی و حساسیت مورد آزمایش واقع شوید. برای مثال از شما تست حساسیت به پروتئین به عمل خواهد آمد یا در مورد حساسیت به پروتئین از شما سوال می شود. با اینکه هیالورونیک اسید از موادی مانند مواد بدن انسان ساخته شده است ممکن است به پروتئین های باکتریایی که در ساخت آنها استفاده شده است حساسیت نشان دهید. مورد دیگری که باید در نظر داشت این است که چون تزریق انجام می شود، مسلما در ابتدا سوزن وارد بافت گونه شما می شود و با خونریزی اندکی مواجه خواهید شد. اگر سابقه خونریزی زیاد در اثر ایجاد زخم را داشته باشید مسلما این روش برای شما مناسب نخواهد بود.

در چه مواردی نمی توان تزریق فیلر انجام داد ؟ - کلینیک زیبایی ژالان اصفهان

اما نکته ای که وجود دارد این است که بعد از هر گونه تزریق فیلر، بعد از اینکه آزمایشات سپری شد و مشکلی وجود نداشت، ممکن است اثرات جانبی این تزریق نمود پیدا کند که مواردی مانند تورم، کبودی، قرمزی، خارش، آکنه، سر درد، حالت تهوع و … است. این اثرات حدودا بین یک تا دو هفته رفع می شود ولی در صورتی که ماندگار بود و از بین نرفت و حتی بیشتر شد، پزشک متخصص خود را مطلع سازید تا در جهت رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

فیلر گونه را کجا انجام دهیم؟

فیلر گونه یا هر گونه فیلر قسمت های مختلف صورت چون مربوط به زیبایی می شود و گذشته از آن سلامت شما اهمیت دارد، باید در مراکز معتبر، با امکانات به روز و ویژه ای، زیر نظر متخصص متبحر و با تیم مجرب صورت گیرد. هزینه فیلر گونه هم متناسب با نوع ماده و نوع فیلر که موقت، دائم و یا نیمه دائم است متفاوت خواهد بود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست ومو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *