• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تفاوت جالپرو و پروفایلو

  • ۱۱ اسفند, ۱۴۰۰
  • دیدگاه: ۰
  • مزوژل

تفاوت جالپرو و پروفایلو (Profhilo)

جالپرو و پروفایلو هر دو به عنوان مزوژل به بازار عرضه گردیده و کاربردهای فراوانی در جوان سازی، آب رسانی و کمک به ترمیم پوست دارند. با این حال تفاوت های این دو محصول موجب می شود که مراجعان در انتخاب مناسب ترین مزوژل برای خود تردید داشته باشند. در اینجا برخی از تفاوت های مهم این دو ترکیب را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

مواد سازنده

یکی از مهم ترین تفاوت های ژل جالپرو با پروفایلو در نوع ترکیبات به کار رفته در آن هاست. برای مثال در پروفایلو هیالورونیک اسید به تنهایی در ترکیب این محصول به کار رفته است؛ در حالی که ژل های جالپرو حاوی انواع اسید آمینه های ضروری برای سلول ها بوده و از این طریق در تغذیه و حفظ شادابی پوست نقش دارند. جالپرو با تحریک ساخت پروتئین های ساختاری ضروری پوست در رفع ضایعات پوستی همانند جای جوش و زخم و انواع لک و پیس نیز نقش دارد.

طول دوره درمان

برای تزریق ژل جالپرو نیاز به سه الی چهار جلسه خواهید داشت که این جلسات در فواصل یک الی دو هفته تنظیم می شوند. در عوض درمان با پروفایلو در دو نوبت تزریق با فواصل یک ماهه انجام خواهد گرفت. گاهی اوقات بنا به تشخیص پزشک ممکن است بین دفعات تزریق پروفایلو به جای یک ماه، سه هفته فاصله انداخته شود.

حجم داروی مورد استفاده

یکی از تفاوت های دیگر این دو محصول در حجم ژل مورد استفاده برای مقاصد درمانی است. معمولاً مقدار ژل جالپرو که در هر نوبت تزریق استفاده می شود، در مقایسه با ژل پروفایلو بیشتر است.

ماندگاری جالپرو

میزان ماندگاری مزوژل نیز عامل دیگری است که موجب تمایز برند جالپرو از پروفایلو می شود. در مواردی که از ژل پروفایلو برای جوان سازی پوست استفاده می شود، اثرات درمانی تا یک سال باقی مانده و تزریق در نقاط کمتری صورت می گیرد. این در حالی است که تعداد نقاط درمانی در جالپرو بیشتر بوده و دوام آن بسته به فیزیولوژی هر فرد از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *