• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

توصیه هایی در خصوص بوتاکس پیشانی

توصیه‌هایی در خصوص عمل بوتاکس پیشانی

پس از انجام عمل بوتاکس نباید به مدت 24 ساعت ورزش کرد. البته، منظور از ورزش، فعالیت‌های سبک مانند پیاده‌روی، شنا، دوی نرم و غیره است؛ چراکه انجام فعالیت‌های شدید بدنی آثار بوتاکس را ظرف چند هفته از بین می‌برد. برای ماندگاری بیشتر نتایج بوتاکس از خم شدن‌های طولانی مدت پرهیز کرده و هرگز سنگینی صورت خود را بر روی پیشانی نیاندازید.

از آنجایی که بوتاکس عضلات صورت را هدف قرار داده بهتر است از برخورد باد به ناحیه پیشانی جلوگیری شود. دوچرخه‌سواری، موتورسواری و سایر فعالیت‌هایی که باعث برخورد باد به پیشانی شود هرگز توصیه نمی‌شود. بهتر است به مدت 1 هفته از سفرهای هوایی نیز پرهیز کرد، زیرا تغییرات در فشار هوا ممکن است به عضلات پوست آسیب برساند. توصیه می‌شود تا چند روز پوست خود را لمس نکنید و اجازه دهید دوران نقاهت عمل شما به سلامت طی شود. البته، دوره نقاهت عمل بوتاکس تقریبا چند ساعت است، اما برای احتیاط بیشتر بهتر است چند رو مراقب آن بود.

بهترین سن برای انجام عمل بوتاکس پیشانی بین 18 الی 65 سال می‌باشد و افرادی که خارج از این بازه سنی قرار دارند بهتر است اینکار را انجام ندهند. چراکه پوست افراد خارج از این بازه سنی بسیار حساس بوده و به سختی با تغییرات اساسی سازگار است. متاسفانه، برخی از افراد هرگز این توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند و با انجام عمل بوتاکس سلامت خود را به خطر می‌اندازند.

نحوه خوابیدن بعد از انجام تزریق ژل

موادی که نباید هرگز به پوست صورتتان بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *