• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جدیدترین متد جوانسازی صورت در لاهیجان

جدیدترین متد جوانسازی صورت

بیشتر افراد با افزایش سن نگران چین و چروک های پوست خود می شوند و مدام به این فکر می کنند که با به وجود آمدن چین و چروک ها زیبایی صورت خود را از دست می دهند. اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت های تکنولوژی و روی کار آمدن روش ‌های مختلف جوانسازی صورت تا حدودی می توان از بروز اثرات پیری جلوگیری کرد.

ماندگاری زیبایی و جوانی پوست برای هر فردی اهمیت دارد. در گذشته های دور از روش های مختلفی برای حفظ جوانی استفاده می شد. درست است که هنوز روشی برای جلوگیری از پیشرفت اثرات پیری وجود ندارد. اما با جدیدترین متد های جوانسازی صورت می ‌توان ظاهری جوانتر شاداب تر و زیبا تر داشته باشید.

برای حفظ جوانی پوست دو راه بیشتر وجود ندارد.

برای این که از جوانی خود به خوبی محافظت کنید و پوست شادابی داشته باشید؛ دو راه کلی وجود دارد. راه اول این است که از پوست خود به خوبی مراقبت کنید و اثرات پیری را به تعویق بیندازید و راه دوم استفاده از روش های درمانی است تا نشانه ‌های پیری ایجاد شده را برطرف کنید. در واقع بهترین متدی که می توان برای حفظ جوانی پوست انجام داد؛ مراقبت و رسیدگی است.

اما اگر به هر دلیلی با علائم پیری روبرو شده اید می‌توانید در میان روش های مختلف جوانسازی یکی را به دلخواه و یا با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید. معمولا اثرات پیری در اوایل سی سالگی اتفاق می‌افتد و خطوط روی صورت عمیق تر می شود و افتادگی پوست به تدریج اتفاق می افتد. هنگام مواجه شدن با علائم پیری باید مراقبت های پوستی را جدی تر بگیرید تا شرایط تان از آن چیزی که هست بدتر نشود. بنابراین علاوه بر انجام روش های زیبایی، مراقبت های پوستی را به صورت مداوم انجام دهید و از جوانی و شادابی پوست خود لذت ببرید.

 

این روش جدید جوانسازی برای چه کسانی مناسب است؟

معمولا افرادی که وارد دهه ۳۰ سالگی می شوند با شل شدگی پوست و چین و ظهور چروک های صورت مواجه خواهد شد که از این زمان شروع به انجام روش های جوانسازی می‌کنند. نتیجه‌ای که هایفوتراپی برای این دسته افراد دارد، کاهش سرعت پیری است. بنابراین هر چقدر فرد متقاضی جوانتر باشد نتیجه این کار بهتر خواهد بود. به طور کلی، کسانی که بالای ۳۵ سال سن دارند، روش درمانی هایفوتراپی موثر ترین روش برای پیشگیری از پیری پوست خواهد بود

و کسانی که با آسیب های ناشی از عوامل تاثیر گذار بر روی پوست مواجه شدند که کاندید مناسبی برای هایفوتراپی می‌باشند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است چندین جلسه درمانی انجام شود. اما کسانی که مسن تر هستند و با شل شدگی و افتادگی شدید پوست مواجه شدند، کاندید چندان مناسبی برای هایفوتراپی نخواهند بود و برای رسیدن به نتیجه موثر و دلخواه باید جراحی انجام دهند.

 

فواید هایفوتراپی برای انجام زیبایی و جوانسازی پوست چیست؟

این روش به منظور جوانسازی پوست دارای فواید گفته شده در زیر می باشد:

کاهش چین و چروک پوست
لیفت پوست
اصلاح طرح لبخند
قابل انجام برای تمام رنگ های پوست
استحکام پوست و رفع افتادگی و شل شدگی پوست در نواحی مختلف مانند گردن و غبغب
بهبود وضعیت خط چانه
لیفت گونه ها، ابروها و پلک ها
صاف و سفت کردن پوست صورت

 

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

این روش برای جوان سازی پوست صورت نیاز به آماده سازی خاصی ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید تا قبل از رفتن به مطب و کلینیک آرایش و از محصولات مراقبت پوست مانند کرم ضد آفتاب استفاده نکنید و سعی کنید با صورتی کاملاً تمیز برای اجرای هایفوتراپی آماده شوید.

مراحل انجام هایفوتراپی به شرح زیر است:

ابتدا پزشک محل مورد نظر را با استفاده از مواد ضدعفونی کننده تمیز می کند.
سپس ممکن است برای حس راحتی بیشتر شما از کرم بی حس کننده موضعی استفاده نمایید.
برای اجرای هایفوتراپی باید ژل مخصوص روی پوست قرار بگیرد. این ژل همان ژل استفاده شده در سونوگرافی است.
دستگاه هایفوتراپی روی پوست قرار می گیرد و جلسه زمانی آغاز می شود.
متخصص باید امواج فراصوت را توسط مانیتور دستگاه تنظیم کند.
بعد از تنظیم شدن امواج فراصوت با پاس های کوتاه به محل هدف فرستاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *