• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جوانسازی با اسکارلت

جوانسازی با اسکارلت

لیزر جوانسازی با اسکارلت : از عارضه هایی که با گذشت زمان بر روی پوست مشاهده می شود، شل شدن و ایجاد چین و چروک هایی است که سبب می شود پوست استحکام و شادابی خود را از دست دهد.

این در صورتیست که اگر انسان در شرایط آب و هوایی نامناسبی هم زندگی کند حتی ممکن است مسن تر نیز به نظر برسد. امروزه روش های متفاوتی برای جلوگیری از پیری زودرس و جوانسازی وجود دارد.

یکی از محبوب ترین شیوه های درمانی استفاده از دستگاه اسکارلت آر اف فرکشنال می باشد که بدون نیاز به عمل جراحی، پوستی سفت و درخشان بر جای می گذارد و فرآیند جوانسازی پوست را انجام می‌دهد.

اطلاعاتی درباره پوست

ساختار پوست انسان دارای سه لایه به نام های اپیدرم، درم و هاپیودرم می باشد. همواره وظیفه نگه دارندگی و استحکام پوست بر عهده لایه میانی ( درم ) بوده است که متشکل از لایه هایی به نام های کلاژن و الاستین می باشد.

با گذشت زمان و مسن تر شدن انسان ها این رشته ها روز به روز ضعیف تر شده و تغییر شکل می دهند که این امر سبب شل شدن پوست، افتادگی صورت و در نهایت افزایش چین و چروک می شود. از دیگر عوامل تاثیر گذار در این امر می توان به وجود آفتاب، استفاده از سیگار، استرس، بی خوابی، تنش و … اشاره نمود.

 

دستگاه جوانسازی اسکارلت آر اف فرکشنال

دستگاه اسکارلت یکی از مدرن ترین شیوه های استفاده از امواج رادیویی (Fractional RF ) می باشد که برای جوان سازی پوست بدون هیچ گونه درد، سوزش، حساسیت و خونریزی کابرد دارد.

این دستگاه حاوی سوزن هایی از جنس طلا ( نیدل ) می باشد که بعد از وارد شدن به پوست امواج رادیویی را به داخلی ترین ناحیه میانی پوست وارد می کند بدین جهت حتی عمیق ترین ناحیه پوست هم درمان شود.

میزان عمیق بودن سوزن های وارد شده بستگی به درمان صورت گرفته متفاوت است که اغلب mm5 می باشد. امواج رادیویی و سوزن ها، محرکی برای کلاژن سازی پوست می باشند که نهایتا باعث جوانسازی با اسکارلت آر اف فرکشنال می شوند.

 

ساختار اثر بخشی دستگاه جوانسازی اسکارلت

جوانسازی با اسکارلت به صورت عمقی با حرارت دهی انجام می شود. در این دستگاه با بکارگیری سیستم پرتو رسانی دمای بین ۵۷ تا ۶۰ درجه سانتی گراد را ایجاد می کند ولی نکته بسیار مهم اینست که دستگاه جوانسازی با اسکارلت میتواند در عمیق ترین ناحیه از پوست بالاترین دما را تولید نماید.

 

دستگاه جوانسازی با اسکارلت چه کابرد هایی دارد؟

اسکارلت دارای توانایی استحکام بخشیدن به پوست و برطرف کردن افتادگی و شلی پوست می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت دستگاه اسکارلت بدون جراحی، پوست را لیفتینگ می کند.

اولین تاثیر گذاری این روش درمان از همان ابتدای کار خود را نشان می دهد، سپس کم کم با بازسازی کلاژن های موجود در پوست تقریبا طی ۳ تا ۴ هفته اثرات ثانویه این روش مشاهده می شود، در نهایت با تولید کلاژن های جدید تاثیرات نهایی بر روی پوست ایجاد شده که سبب جوانسازی پوست می شود.

جوانسازی با اسکارلت برای استحکام بخشیدن به نواحی مختلف صورت مانند گردن، فک پایین، چین و چروک ایجاد شده در دور لب ، غبغب و افتادگی های چانه و … بکار گرفته می شود که طی بررسی های موجود بیماران از روش درمانی این دستگاه نتیجه دلخواه خود را به دست آوردند و حتی آن را به دیگران هم پیشنهاد نمودند.

امروزه از دستگاه اسکارلت به همراه بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک دور چشم ها هم استفاده می شود که نتایج فوق العاده ای را برای مصرف کنندگان بر جای گذاشته است و رضایتمندی آنان را به دنبال داشته است.

یکی از کاربرد های مهم دستگاه اسکارلت می توان به برطرف نمودن جای زخم های فرورفته و حتی زخم های عمیق و برطرف نمودن آکنه اشاره نمود. این اثر بخشی تاثیرات چشمگیری بر علم پزشکی داشته، طوری که در روش های مشابه نه تنها این نتیجه مطلوب وجود ندارد بلکه گاها سبب بروز لک و سوختگی بر روی پوست می شود.

 

لیزر جوانسازی با اسکارلت:

این در حالیست که از جوانسازی با اسکارلت برای برطرف نمودن جای سوختگی باقی مانده از عمل های جراحی استفاده می شود. این روش حتی برای درمان جوش های صورت هم تاثیرات شگرفی داشته است. به عنوان مثال بوده اند افرادی که از بیماری های هورمونی رنج برده اند ولی پس از استفاده از دستگاه اسکارلت برای جوانسازی پوست تاثیرات چشمگیری را هم برای کم شدن جوش های صورت خود مشاهده نموده اند.

از روش جوانسازی با اسکارلت می توان برای کاهش ترشح چربی پوست نیز استفاده نمود. افرادی که پوست آن ها داری منفذ های باز می باشد و چربی زیادی از آن ترشح می شوند می توانند با بکارگیری دستگاه اسکارلت این مشکلات را از بین برده وحتی پوست شاداب تری داشته باشند.

از متد جوانسازی با اسکارلت حتی می توان برای برطرف نمودن ترک های ایجاد شده بر روی پوست هم استفاده نمود. که این روش را می توان یکی از موثر ترین شیوه های درمانی در این رابطه دانست. هر چند که گاها ممکن است ترک های پوستی به طور کامل محو نشود ولی وجود آن ها را کمتر می کند، از جنبه های مثبت دیگر آن می توان به سفت شدن پوست آن ناحیه اشاره نمود.

 

مزایای استفاده از دستگاه اسکارلت

این دستگاه به دلیل برخوردار بودن از موتور میکرونی، حرکات سوزن ها را تحت کنترل خود قرار می دهد که این امر سبب کاهش صدمات پوستی شده و احساس راحتی و آسودگی خیال را برای بیمار به ارمغان می آورد.

یکی از مزیت های مهم این روش کنترل میزان RF می باشد، که می توان آن را در شرایط مختلف روشن و خاموش نمود این موضوع سبب به حداقل رسیدن جراحت های سطحی می شود.

جنس طلای سوزن های این دستگاه باعث سرعت بخشیدن به انتقال دهی امواج رادیویی و نهایتا عدم ایجاد حساسیت شده است. دستگاه های قدیمی اسکارلت از این مزیت بی بهره بوده اند. از آنجایی که در این شیوه درمانی احتمال بروز سوختگی وجود ندارد در نتیجه بیماران ترسی از تکرار جلسات ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *