• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جوانسازی صورت با لیزر

جوانسازی صورت با لیزر

جوانسازی صورت با لیزر خورشید، اختلالات پوستی، پیری و حتی وراثت می تواند به ناهنجاری های پوستی و دیگر جاهای بدن کمک کند در واقع خورشید باعث از بین رفتن بافت های پوست می شود و مشکلاتی که به وجود می آورد عبارتست از : چین و چروک و زخم های آکنه، تغییرات رنگدانه هایی مانند کرم ها، لکه های قرمز و یا رگ های خونی که به خوبی قابل مشاهده است.

علاوه بر این شادابی و جوانی پوست را از بین می برد و باعث می شود که فرد دارای چهره ی مسن تری با شود . پیری، آکنه یا بیش از حد زمان درمعرض خورشید قرار گرفتن باعث ایجاد لکه و چین و چروک می شود و باعث می شود چهره شما مسن تر به نظر برسد .لایه برداری پوست به پوست شما کمک می کند تا پوستی جوانتر زیباتر و سالم تر داشته باشید .

 

لایه برداری پوست

یکی از روش های جوانسازی پوست استفاده از لایه برداری پوست است لایه برداری پوست باعث می شود لایه های آسیب پوست از بین برود و پوست به صورت شاداب و جوان به نظر برسد

 

اقدامات لازم قبل از جوانسازی پوست با لایه برداری پوست

بهتر است در صورتی که جای زخم بر روی صورتتان دارید مدتی صبر کنید تا زخم ها به طور کامل بهبود یابد بعد از بهبود می توانید با استفاده از لیزر به جوانسازی پوست خود بپردازید .
در صورت هر گونه بیماری پوستی بهتر است پزشک خود را در جریان قرار دهید
بهتر است در صورت مصرف هر گونه دارویی پزشک خود را در جریان قرار دهید
اگر جزء افرادی هستید که سیگار مصرف می کنید بهتر است از یک هفته قبل از مصرف عملیات جوانسازی پوست را قطع کنید .
بهتر است قبل از انجام عملیات جوانسازی پوست خود را به طور کامل بشویید تا هیچگونه آرایشی نداشته باشید .

 

جوانسازی پوست با استفاده از میکرودرم

جوانسازی پوست با استفاده از لیزر میکرودرم مناسب برای افرادی است که دارای خط و خطوط های کمتری و سطحی تری هستند و بعد از چندین جلسه با لایه برداری پوست شما می تواند تمام لکه ها و جای جوش و بافت های آسیب دیده را از بین ببرد .بعد از انجام میکرودرم پوست شما کمی قرمز و متورم خواهد شد جای نگرانی نیست زیرا بعد از چند ساعت به طور کامل برطرف خواهد شد .

 

جوانسازی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ

جوانسازی صورت با لیزر یا با استفاده از میکرونیدلینگ مناسب برای افرادی است که دارای لکه ، جای جوش و هر گونه ضایعه پوستی است و برای پوست های عمیق تر استفاده می شود و در بیشتر موارد برای تاثیر بیشتر می توان با روش های ترکیبی دیگر استفاده کرد .

 

جوانسازی پوست با استفاده از هایفوتراپی

جوانسازی پوست با استفاده از هایفوتراپی مناسب برای افرادی که دارای چین و چروک و شلی پوست هستند با انجام یک جلسه از هایفوتراپی متوجه تغییرات عمده بر روی پوست خواهید شد زیرا با یک جلسه انجام هایفوتراپی تمامی خط و خطوط های عمیق پوست از بین می رود ، لیفت پوست پیدا می کند و شاداب و سرحال می شود .

یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست استفاده از روش مزوتراپی است روش بسیار مفید که تمام مواد مغزی را به بدن می رساند در واقع مزوتراپی پوست با استفاده از تزریق مواد مورد نیاز بدن و ویتامین به پوست است و باعث جوانسازی پوست می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *