• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جوانسازی پوست با لیزر

 رفع چین و چروک با لیزر چگونه عمل می کنند؟

انجام روش های مختلف لیزری برای کاهش چین و چروک ها و سفت شدن پوست تایید شده و استاندارد می باشند. اما به دلیل اینکه لیزرها کارهای متنوعی انجام می دهند و کاربردهای متفاوتی دارند، انتخاب روش مناسب را سخت تر می کند.

قبل از اینکه هر تصمیمی در جهت جوانسازی پوست انجام دهید ابتدا سیگار را ترک کنید. حتما در رابطه با هدف خود از درمان با پزشک متخصص مشورت نمایید تا بهترین گزینه را پیش روی شما بگذارد. انتخاب روش مناسب به عوامل متعددی مانند سن، عمق چین و چروک ها و نوع پوست فرد بستگی دارد.

 

چه موقع باید جوانسازی پوست با لیزر را شروع کرد؟

در اصل پزشکان فصل پاییز و زمستان را بهترین زمان شروع درمان های لیزری می دانند زیرا نور خورشید دشمن اصلی این درمان می باشد. پوست تحت درمان با لیزر تا یک سال پس از انجام کار همچنان حساس به نور خورشید است.

 

جوانسازی پوست با لیزر چگونه است؟

برای حفظ آرامش و راحتی فرد قبل از درمان از بی حسی استفاده می شود. لیزرهایی که برای این روش مناسب هستند شامل CO2 فرکشنال و اربیوم گلس (یولیزر) می شوند.

 

• CO2 فرکشنال

تکنولوژی CO2 فرکشنال از انرژی نوری با پالس کوتاه (معروف به اولتراپالس) یا پرتوهای نور مداوم استفاده می کند. در این روش لایه نازکی از سطح پوست که سلول های مرده هستند با حداقل آسیب از بین می روند.

 

• ونوس ویوا

همچنین برخی لیزرهایی که موجب لایه برداری و بهبود چین و چروک های پوست می شوند مانند ونوس ویوا بسیار تاثیرگذار هستند. هنگامی که نور لیزر به سطح پوست تابانده می شود، به لایه های عمقی آن نفوذ می کند و با ایجاد حفره های بسیار ریزی سیستم ایمنی بدن را فعال می سازد.

 

• یولیزر

یولیزر با ایجاد زخم های بسیار کوچک در سطح پوست باعث تحریک آن به کلاژن سازی و ترمیم مجدد می گردد. در نتیجه خطوط سطحی پوست پس از چند جلسه بهبود می یابند. برای اطلاع از نحوه عملکرد دقیق دستگاه یولیزر به بخش خدمات کلینیک مراجعه نمایید.

• نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که انتظار نداشته باشید که با یک جلسه به نتیجه دلخواه خود برسید. هرچه عمق چین‏ و چروک ‏ها بیشتر باشد تعداد جلسات بیشتری نیاز است. با توجه به روش درمانی که انتخاب می کنید ممکن است تا سه چهار روز دوره نقاهت داشته باشید و مراقبت های لازم را انجام دهید.

 

 روش جوانسازی پوست با لیزر برای کدام نواحی مناسب است؟

با روش جوانسازی پوست با لیزر می توان چین و چروک های اطراف چشم، دهان و پیشانی را درمان کرد. همچنین در صورت درخواست فرد می توان تحت نظر پزشک متخصص برای نواحی مختلف بدن نیز استفاده نمود.

 

چه کسانی می توانند جوانسازی پوست با لیزر انجام دهند؟

افرادی که سابقه بیماری های زمینه ای نداشته باشند. سطح انتظار و توقع افراد نسبت به روش های درمانی غیرجراحی باید واقع بینانه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *